تولیدی لاینرهای تخصصی هوشمند سازی و نورپردازی صمصامی

💡 تولیدکننده تخصصی لاینر های خطی نوری💡

💡 لاینرهای توکار و روکار💡

💡 لاینرهای آویز💡

💡 لاینرهای فرم لس یک تکه💡

💡 لاینر های دفنی💡

💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡💡

شماره های تماس:
09157600616
09196228681
02166344860
05137113713

 

💡 چراغ های خطی

چراغ خطی ال ای دی نسل جدیدی از روشنایی است که امروزه با توجه به اهمیت مصرف انرژی و همچنین نیاز به مدرن بودن فضا در کنار تامین نور مناسب مورد توجه افراد و طراحان نورپردازی قرار گرفته است. چراغ های خطی LED با توجه به اینکه شکل زیبا و مدرنی دارند می توانند هم راهکار مناسبی برای تامین نور فضاهای مختلف و هم المانی برای تزئین و نورپردازی فضا به حساب آیند. این محصولات دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی هستند و دست شما را در انتخاب سایز و توان باز می گذارند تا متناسب با محلی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند چراغ مناسب را انتخاب نمایید.

اگر شما در دسته افرادی قرار دارید که به نورپردازی اهمیت می دهند باید بدانید که جذب شدن و ایجاد حس خوب در اداره ها، مراکز تجاری، محیط های آموزشی و غیره در گرو استفاده صحیح و درست از المان های روشنایی است در واقع شما باید در هر محیطی بسته به فعالیتی که قرار است در آن انجام گیرد از چراغ های مناسب استفاده کنید تا علاوه بر ایجاد نور کافی احساس آرامش و رفاه نیز در افراد ایجاد شود. یکی از مباحثی که توجه به آن امروزه گسترش یافته است نحوه استفاده صحیح از انرژی می باشد پس در هر پروژه نورپردازی باید به مصرف بهینه انرژی توجه شود در همین راستا شرکت های تولید کننده عناصر روشنایی همه به سمت و سوی تولید لامپ ها و چراغ های ال ای دی یا کم مصرف رفته اند تا هزینه های مصرف انرژی کاهش یابد.

یکی از انواع چراغ های ال ای دی که هم نور مناسب و یکنواختی دارند و هم مصرف انرژی کمی دارند چراغ های ال ای دی خطی است. این چراغ ها در عرض های مختلف با قابلیت نصب روکار، توکار و آویز از بهترین راهکارهای نورپردازی در فضاهای مدرن هستند در واقع طراحی آنها به گونه ای است که بیشترین هماهنگی را با معماری داخلی مدرن دارد به طور مثال در راهروهای ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و غیره می توان از این چراغ ها استفاده کرد که به دلیل داشتن شکل زیبا هم به عنوان چراغ دکوراتیو و هم تامین کننده روشنایی به کار می روند. این چراغ های خطی قابلیت نصب در سقف ، دیوار و کف را دارند و برای نورپردازی بسیار انعطاف پذیر هستند.

💡 انواع چراغ خطی از لحاظ نوع نصب

💡 چراغ خطی توکار

چراغ های خطی دارای شکل مستطیلی خطی هستند که به صورت توکار داخل سقف های معمولی یا سقف های کاذب نصب می شوند البته در انتخاب این چراغ ها باید توجه کرد که امکان نصب آنها به صورت توکار وجود داشته باشد و به ابعاد و اندازه آنها قبل از خرید توجه شود تا در زمان نصب دچار مشکل نشوید به طور مثال در صورت استفاده از سقف های کاذب چراغ های توکار انتخاب های مناسبی هستند. کاربرد این چراغ ها همانند چراغ های اداری و تجاری در سقف های کاذب مجتمع های تجاری، ساختمان های اداری ، هتل ها، راهروها، رستوران ها، کافی شاپ ها و غیره می باشد.

💡 چراغ خطی روکار

این مدل از چراغ های لاین نیازی به ایجاد حفره و برش در سقف ندارند و به صورت روکار روی دیوار یا سقف محیط های مختلف نصب می شوند پس اگر شما قصد نورپردازی در فضایی را دارید که سقف های آن از قبل اجرا شده است بهترین گزینه استفاده از چراغ های خطی روکار یا آویز است که بدون نگرانی از نحوه نصب مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد این چراغ ها نیز مانند چراغ های توکار در سقف های کاذب مجتمع های تجاری، ساختمان های اداری ، هتل ها، راهروها، رستوران ها، کافی شاپ ها و غیره می باشد.

💡 چراغ خطی آویز

چراغ های لاین آویز نیازی به ایجاد برش در سقف ندارند و به راحتی با کمک پایه ای نصب می شوند البته تفاوت چراغ های آویز با چراغ های روکار این است که با استفاده از آویز های خطی می توان خطوط نوری مختلفی را ایجاد کرد و فضای مدرن تری را به وجود آورد. البته نکته دیگر در انتخاب چراغ آویز خطی این است که به ارتفاع سقف توجه شود زیرا در استانداردهای نورپردازی از چراغ های آویز برای سقف های بلند استفاده می شود.

چراغ خطی یا چراغ های لاین دارای دو مدل مختلف به لحاظ نوع لامپ است ، چراغ خطی ال ای دی و چراغ های بدون لامپ که امکان استفاده با لامپ های فلورسنتی یا ال ای دی T5 را دارند بنابراین شما می توانید متناسب با نیاز خود و هزینه ای که قرار است صرف کنید یکی از انواع این چراغ ها را انتخاب کنید البته استفاده از چراغ های ال ای دی رایج تر است در واقع چراغ های لاین خطی با طراحی پیشرفته و مدرن و با منبع نوری LED خط نوری بدون انقطاعی را فراهم می آورند که پخش نور یکنواختی دارند و سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند همچنین یکی از ویژگی های این محصولات عدم ایجاد زنندگی نوری است بنابراین چراغ LED خطی گزینه مناسبی برای فضاهای مختلف می باشد.

مدیریت : صمصامی

 

 

 

 

قیمت چراغ خطی توکار , ابعاد چراغ خطی توکار , چراغ خطی روکار , لاینرهای آویز , لاینرهای فرم لس یک تکه , لاینر های دفنی ,