Address & Contact

Our Address

خراسان شمالی،گرمه

بوتیک شیک صادقی در خراسان شمالی

✨فروش آنلاین انواع لباس کودک دخترانه و پسرانه
❇️نکات مهم در خرید لباس کودک:

👚 اولین و مهم ترین چیزی که هنگام خرید لباس برای کودک باید رعایت کنید توجه به جنس لباس است.جنس لباس های کودک باید دارای بافتی نرم و لطیف باشند چون در غیر اینصورت بر روی پوست کودک ایجاد حساسیت می کنند. هنگام خرید لباس بچگانه باید به جنس پارچه، ضخامت پارچه، کیفیت و تناسب لباس با تغییر فصول توجه شود.

👚 پارچه نخی یکی از محبوب ترین و خوش فروش ترین پارچه هایی است که برای دوخت لباس کودک مورد استقبال قرار گرفته است. چون این نوع پارچه از نظر شستشو بسیار راحت است و برای دوخت لباس های راحتی بهترین گزینه محسوب می شود.

👚 پارچه های پشمی گزینه مناسبی برای سرمای زمستان به شمار می روند. تهیه لباس بچگانه از این نوع پارچه در طرح ها و رنگ های متنوع صورت می گیرد.

👚 پارچه هایی که دارای ترکیب نخ و پلی استر هستند غالبا عمر بالایی دارند و آب نمی روند و از قیمت مناسب تری نسبت به بقیه پارچه ها برخوردار هستند. امروزه این پارچه، برای دوخت لباس کودکان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

👚 رنگ لباس کودک جزو فاکتور های مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. رنگ های شاد و روشن بر روحیه کودکان تاثیر میگذارند،  زیرا کودکان معمولا لباس را به دلیل رنگ شاد و طرح فانتزی آن دوست دارد.

👚 در خرید لباس کودک به سلیقه کودک هم اهمیت دهید و سعی کنید لباسی که برای فرزندتان میخرید مورد پسند خودش هم باشد زیرا اگر کودک لباس را دوست نداشته باشد هرگز آن را نخواهد پوشید.

👚 به سایز لباس دقت کنید و سعی کنید لباسی بخرید که دقیقا اندازه کودک تان باشد و با فکر کردن به این موضوع که سال دیگر هم لباس را تن فرزندتان کنید لباس بزرگ نخرید .

👚 برای مهمانی ها و جشن هایی که برای کودکان تدارک دیده می شود، پوشیدن لباس نو و مد روز زیاد به چشم می خورد. معمولا لباس هایی با جنس حریر و ساتن برای دختر بچه ها و لباس هایی با طرح های اسپرت و جین برای پسر بچه ها خریداری می گردد.

👚 این قبیل پارچه به مراقبت نیاز دارند و برای استفاده روزانه مناسب نیستند. لباس های سبک و لطیف، خوش دوخت و راحت می توانند انتخاب مناسبی برای فصول بهار و تابستان باشند.

به مدیریت:فاطمه صادقی فرد

 

 

 

 

لباس , لباس کودک , لباس بچه گانه , لباس دخترانه , لباس پسرانه , انواع لباس کودک , قیمت لباس کودک در گرمه , فروش آنلاین لباس کودک در گرمه , لباس نخی کودک , لباس مجلسی کودک , لباس اسپرت کودک , فروش آنلاین لباس کودک دخترانه و پسرانه بوتیک شیک صادقی در گرمه خراسان شمالی , بوتیک در گرمه ,