Address & Contact

Our Address

تهران ، لاله زار شمالی ، مرکزتجاری چل چراغ ، طبقه اول ، بالای همکف واحد ۱۶ ، فروشگاه AMLIGHT

Telephone

واردات و پخش لوازم برقی و روشنایی amlight 

⚡️ واردات و پخش لوازم برقی و روشنایی رمضانی در لاله زار تهران⚡️

⚡️ لوازم برقی و روشنایی amlight فروش و توزیع کلیه ملزومات برقی و روشنایی ساختمان

⚡️ مرکز تولید لوستر و عرضه چراغ‌های روشنایی و صنایع روشنایی

⚡️ فروش انواع لامپ های LED ، تزیینی، پنل های سقفی توکار و روکار

⚡️ انواع آویز آشپزخانه و اتاق خواب

⚡️ فروش انواع سیم و کابل های استاندارد

⚡️ کادری متخصص، مجرب و متعهد به مشتری ⚡️

قاب تک خانه کلید و پریز هیناوا مدل تیتان

⚡️ با قیمت و کیفیت مناسب

⚡️ انواع کلید و پریز خارجی و ایرانی، سیم و کابل، روشنایی، چراغ‌‌‌های حیاطی و پارکی، چراغ‌‌‌های اداری و تجاری، لوله و اتصالات، چراغ‌‌‌های دکوراتیو، هواکش و …

قاب تک خانه کلید و پریز هیناوا مدل تیتان

⚡️ ما نیازهای بازار ساختمان به ابزار برقی و محصولات الکتریکی را نیازسنجی و شناسایی کرده و بر مبنای آن تمامی‌اقلام برقی مورد نیاز را با استفاده از تجربه چندین ساله در صنعت برق کشور و با توجه به نیاز بازار ساختمان در ایران برای هر یک از گروه محصولات، چندین برند معتبر ایرانی و خارجی را به صورت انحصاری یا نمایندگی رسمی‌انتخاب و در سبد محصولات خود قرار دادیم.

قاب دوخانه کلید و پریز هیناوا مدل تیتان

⚡️ طیف وسیع محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب آن ها، خریدی راحت و رضایت بخش را برای همراهان ما فراهم کرده است، که این مهم را از طریق امکان بررسی فنی و کاربردی ابزارآلات و خدمات مناسب مهیا کرده ایم.

لوستر چیست؟

⚡️فرهنگ لغت آمریکایی لوستر را به عنوان یک لامپ روشنایی تزئینی شاخه دار تعریف می‌کند که شامل تعدادی لامپ یا شمع است و از سقف آویزان می‌شود.

چراغ آویز مدرن ستاره شمال مدل KD21

برای ایمنی در برابر آتش، در مدل‌های امروزی به ندرت از شمع استفاده می‌شود. بسته به طرح تزیین، مقیاس اتاق شما و پریزهای الکتریکی موجود، مدل مناسب را انتخاب نمایید.

لوستر آویز دوطبقه ستاره شمال مدل TS25

لوازم برقی و روشنایی amlight

💠 انواع لامپ‌‌های هالوژن

💠 هالوژن SMD

⚡️این لامپ‌ها همان‌طور که از اسمشان پیداست بر اساس تکنولوژی SMD ساخته شده‌‌اند و چند چیپ ال‌ای‌دی دارند که با یک سیم نازک به هم متصل شده است. این لامپ‌ها گرمای کمتر و نور بیشتری دارند و به‌دلیل زیبایی بیشتر هالوژن‌های SMD، مصرف گسترده‌تری از این نوع لامپ‌ها در ساخت تجهیزات نورپردازی می‌شود.

💠 هالوژن COB

⚡️الوژن‌ها COB هم مثل هالوژن‌ها SMD پرنور هستند. این مدل از هالوژن‌ها هم چیپ‌های الکترونیکی دارند و روی برد نصب می‌شوند. COBها یک نقطه نورانی را نمایش می‌دهند و علاوه بر اینکه مصرف کم و عمر بالایی دارند، برای استفاده در سقف‌ کاذب و محیط‌های توکار آشپزخانه و … استفاده می‌شوند.

لامپ حبابی ال ای دی 15 وات تکنوتل

💠 هالوژن LED

⚡️هالوژن‌های LED تشکیل‌شده از چندین دیو‌د نورافشان هستند که وقتی جریان الکتریکی به آنها می‌رسد، نور تولید می‌کنند. هرچه تعداد دیود‌های لامپ هالوژن بیشتر باشد، نور لامپ بیشتر است.

لامپ شمعی اشکی ال ای دی 7 وات تکنوتل

این لامپ‌ها هم مصرف برق چندانی ندارند و می‌توانند در ساختمان‌های مسکونی و مغازه‌‌ها و همچنین نورپردازی در دکوراسیون‌‌ها استفاده شوند.

لامپ حبابی ال ای دی 80 وات تکنوتل

چندراهی و محافظ برق خانگی چیست؟

⚡️با افزایش استفاده از تجهیزات الکتریکی در زندگی روزمره، بسیاری از اوقات با کمبود پریز برق برای تغذیه دستگاه‌های برقی مواجه شده‌ایم.

استابلایزر هوشمند فاراتل مدل PRINCE CPR260

از جمله وسایل برقی با اهمیتی که امروزه در همه اماکن مسکونی و اداری استفاده زیادی از آن می‌شود و با کمک آن می‌توان به طور همزمان از تعداد دستگاه برقی مورد نیاز استفاده کرد، چندراهی برق می‌باشد.

استابلایزر هوشمند کولرهای گازی فاراتل مدل PRINCE AC50K

یکی از مواردی که لازم است برای استفاده مطلوب و بالابردن طول عمر مفید این تجهیزات برقی استفاده شود، محافظ برق خانگی نام دارد. از محافظ برق خانگی به منظور بیشتر کردن طول عمر قطعات کامپیوتر حفاظت از یخچال و دیگر وسایل برقی در برابر اختلالات برق استفاده می‌شود. محافظ برق یا چندراهی برق از نظر عملکرد و کارکرد تفاوت‌هایی با هم دارند.

استابلایزر هوشمند لوازم خانگی فاراتل مدل PRINCE WASH 10K

سیم و کابل چیست

کابل آلومینیوم 4 در 16 متری قدس

سیم یک هادی رسانای الکتریکی است، در حالی که کابل گروهی از سیمهای در هم پیچیده است. اصطلاح کابل در اصل در یک زمینه الکتریکی،  برای انتقال جریانهای الکتریکی استفاده می شود.

کابل آلومینیوم 3 در 50+95 متری قدس

چه در داخل و چه در فضای باز، نصب مناسب سیم و کابل از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است اطمینان از برق رسانی ایمن و همچنین عبور از بازرسی های برق حائز اهمیت می باشد. 

       کابل آلومینیوم 2 در 35 متری قدس

مدیریت : محمد رمضانی

 

 

 

 

 

✅لامپ تزئینی و دکوراتیو✅

لامپ 4 وات فیلامنتی اشکی مدل شامپاینی سرپیچ E14

لامپ 4 وات مدل سنگ انبر بالب لاندن سرپیچ E27

لامپ فیلامنتی 6 وات مدل ستاره سرپیچ E27

 

ریل روکار بدون لبه سه فاز آرند

ریل توکار لبه دار سه فاز آرند

دو شاخه استاندارد فردان الکتریک 30104 مدل نسیم

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی , انواع لوازم الکتریکی , لوازم نور و روشنایی , تولید کننده لوازم برقی ساختمان , عکس لوازم الکتریکی , کالای برق روشنایی , پخش لوازم الکتریکی در تهران , لوازم الکتریکی ,