Address & Contact

Our Address

اصفهان خیابان فردوسی

Telephone

عرضه کننده انواع لوازم برق صنعتی زاینده رود جعفری

⚡️ عرضه کننده ی لوازم برق صنعتی ⚡️

⚡️ فروش بست کمر بندی YY تایوان و نوار چسب واندر ، محصولات پارت الکتریک و محصولات دمنده

⚡️ محصولات چینت با قیمت عالی

⚡️ کلیه اقلام پارت الکتریک با قیمت عالی

لوازم برق صنعتی زاینده رود جعفری

⚡️ تجهیزات برق صنعتی

⚡️ تجهیزات فرمان و کلید زنی

یکی از اساسی ترین تجهیزاتی که در برق صنعتی به کار می روند، تجهیزات فرمان و کلید زنی هستند که کاربرد اصلی آن شامل: قطع و وصل مدار، فرمان روشن و خاموش شدن در وسایل برقی صنعتی مثل الکتروموتور ها، ترانس ها و دیگر عملگر های صنعتی که با برق کار می کنند، می باشد.

از جمله تجهیزات کلید زنی برق صنعتی می شود کنتاکتورها و رله های را نام برد.
کنتاکتور

کنتاکتور وسیله ای الکترومکانیکی است که با یک فرمان الکتریکی به قطع و وصل کردن عملگرهای الکتریکی مثل الکتروموتورها می پردازد. برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش کنتاکتور مراجعه فرمایید.
رله

رله ها نوعی کلید الکتریکی با سرعت بالا تر نسبت به کنتاکتورها هستند که با فعال شدن آن یک کلید را باز و یک کلید را بسته می کند. رله ها انواع مختلفی دارند که به صورت های مکانیکی، مغناطیسی، الکترونیکی، حرارتی و… می باشد.

⚡️ تجهیزات حفاظتی

یکی از مهم ترین بخش های برق صنعتی حفاظت تجهیزات الکتریکی در برابر مواردی همچون اضافه بار، اضافه جریان، اتصال کوتاه، دوفاز شدن تجهیزات سه فاز، جریان نشتی و … می باشد که برای جلوگیری از این موارد و به وجود آمدن خسارت های مالی یا جانی از این تجهیزات استفاده می کنند.

از جمله تجهیزات حافظتی برق صنعتی می توان فیوزها، کلیدهای مینیاتوری (MCB)، کلید اتوماتیک (MCCB)، رله ی اضافه بار حرارتی (بیمتال)، کلید حرارتی، رله کنترل فاز، کلید محافظ جان (نشتی جریان) را نام برد.
فیوز

فیوز قطعه ای است که مدار را در برابر جریان بیشتر از مقدار نامی محافظت و جریان مدار را قطع می کند. برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش کنتاکتور مراجعه فرمایید.
کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری تجهیزیست الکترومکانیکی که مدار را در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه محافظت می کند. برای آشنایی بیشتر با این تجهیز، به بخش کنتاکتور مراجعه فرمایید.
کلید اتوماتیک

کلید اتوماتیک تقریبا مشابه کلید مینیاتوری کار می کند با این تفاوت که:
رله اضافه بار حرارتی (بیمتال)

یکی از رایج‌ترین تجهیزات حفاظتی است که در صنعت برق مورد استفاده قرار میگیرد و به صورت سری در مدار الکتروموتور قرار می‌گیرد و برای حفاظت از آن در مقابل اضافه‌بار استفاده می‌شود.

 

 

مدیریت : حسین جعفری 

 

محصولات چینت

 

 

 

 

بست کمربندی YY تایوان UV دار با بهترین کیفیت و مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید و پوسیدگی

 

کلیه اقلام پارت الکتریک

 

ابزارآلات برق صنعتی , سایت برق صنعتی , خرید و فروش لوازم برقی صنعتی , خرید عمده لوازم برق صنعتی , وارد کننده لوازم برق صنعتی ,