لوازم زنبورداری شقایق

? خرید و فروش لوازم زنبورداری ، کندو و عسل

? لباس مخصوص زنبورداری : کسانی که کار خود را در زنبورداری شروع می کنند تا زمانی که تجربه کافی در این زمینه کسب نکرده اند باید از لباس مخصوص زنبورداری استفاده نمایند. این لباس ها معمولا یکسره یا دو سره بود و بدن انسان را به طور کامل می پوشاند که باید با پوشیدن چکمه و سر گذاشتن کلاه مخصوص زنبورداری مورد استفاده قرار گیرد

پوشیدن دستکش چرمی یا پلاستیکی تا زمانی که بدن به نیش زنبور مصونیت پیدا نکرده است کمک کار شماست ولی بهتر است بعد از آن جز در موارد ضروری از دستکش استفاده ننمایید. بدون دستکش به راحتی می توانید کارهای زنبورداری را انجام دهید.

? دودی : در مواقع بازکردن درب کندو باید از دودی استفاده نمود. دودی معمولا با پوست و برگ درختان, کلش, شلتوک برنج و… کار می کند. قبل از بازدید حتما باید کمی دود به کندو داده شود چرا که با استفاده از دود جمعیت کندو حضور زنبوردار بر سر کندو با اطلاع می شود و هنگام کار کمتر نیش می زند.

?  اهرم : از اهرم برای برداشتن درب کندو, جدا کردن قاب های به هم چسبیده, نظافت کندو و تراشیدن موم های اضافی استفاده می شود.

? برس زنبور : برای برس زدن زنبورها خصوصا هنگام برداشت عسل کاربرد دارد.

? کاردک : برای کارهای مختلف زنبورداری مورد استفاده قرار می گیرد.

? سیم گالوانیزه : برای سیم کشی قاب ها یا چارچوب ها از آن استفاده می شود

? موم دوز : موم دوز دارای یک چرخ دندانه دار است که با داغ کردن آن در آب گرم و با استفاده از تخته موم دوز و حرکت دادن آن روی سیم چارچوب, سیم به ورقه موم دوخته می شود و می چسبد.

? تخته موم دوز : برای چسباندن یا دوختن برگ موم روی قاب های سیم کشی شده مورد استفاده قرار می گیرد.۹ . موم بر : دارای یک چرخ فلزی تیز است و برای بریدن برگ موم به ابعاد دلخواه از آن استفاده می شود.۱۰ . ظرف غذا خوری : به اشکال مختلف قابی, بشقابی و بردمن کاربرد دارد و در زمان تغذیه مصنوعی کلنی از آنها استفاده می شود.

? قفس ملکه : برای حمل و نقل ملکه و معرفی آن به کندو به کار می رود.

? چنگال مخصوص عسل : برای درپوش برداری شان های عسل یا پولک تراشی در زمان استخراج عسل کاربرد دارد.

? اکستراکتور : برای استخراج عسل از آن استفاده می شود

مدیریت:آقای فرقدان

 

کلاه پلاستیکی هفت گوهر
کلاه و توری فلزی
لباس و شلوار زنبور داری
اکستراکتور ۴ قابی
شربت خوری ۴ لیتری
شربت خوری رو قابی
چنگال عسل گیری
قاب گیر
ترانس موم دوز
دودی
تخته موم دوز
اهرم خارجی
دستکش چرمی
کندوی کف باز

 

لوازم زنبور داری

 

 

 

لیست قیمت لوازم زنبورداری , فروش لوازم زنبورداری , فروشگاه لوازم زنبورداری  , تولید لوازم زنبورداری , لوازم پرورش ملکه ,