پارس کریستال

🔺 انواع ظروف کریستالی و شمعدان های چند شاخه ای🔺

 

💫سفره عقد در اکثر شهرهای ایران رواج دارد و در آن شش ظرف که هرکدام محتوی چیزی است که بیانگر آرزویی برای عروس داماد است، قرار دارد این ظروف معمولاً شامل: گردو، بادام، فندق، نان و نبات و تخم مرغ می‌باشند.

09128503797

https://instagram.com/parscrystall

✳️سبک های سفره عقد و چیدمان آن 

🔺سفره عقد در دو دسته سفره عقد سنتی و سفره عقد مدرن وجود دارد که هر کدام دارای زیبایی های خاص خود هستند و عروس خانمها هم مطابق سلیقه شان یکی از این دو مدل را انتخاب می کنند. گاهی اوقات هم تلفیقی از سفره عقد سنتی و مدرن دیده می شود که مطابق سلیقه برخی از عروس خانمهای مشکل پسند است.

 

🔺بعضی از چیدمان های سفره عقد تلفیقی از سبک سنتی و مدرن است. تنوع زیادی برای این سبک از چیدمان ها وجود دارد. برخی از این سفره ها تنوع رنگ زیادی دارند و برخی ساده و دارای سبک کلاسیک هستند. ظروف و تجهیزات مورد استفاده در این مدل سفره های عقد می‌تواند بسیار متغیر باشد. سفره عقدهای سیلور و نقره‌ای با ظروف پایه بلند یکی از پرطرفدارترین ظرف ها در این مدل‌ سفره های عقد به شمار می‌روند.

به مدیریت:حسین داو

http://parscrystall.com/

09128503797

 

 

شمع وارداتی باطری خور مدل جدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لوازم سفره عقد پارس کریستال در تهران , لوازم سفره عقد در تهران , لوازم سفره عقد پارس کریستال , اجاره لوازم سفره عقد , قیمت لوازم سفره عقد , پارس کریستال ,