Address & Contact

Our Address

خوزستان ، شهرستان رامهرمز ، بلوار ولیعصر ، فروشگاه تکنو سنگ شکن

لوازم قطعات سنگ شکن رامهرمز 

 ✔️ خدمات سنگ شکن

 ✔️ صفر تا صد فروش قطعات سنگی

 ✔️ عوامل مختلفی در انتخاب سنگ شکن دخالت دارد از جمله مقدار سختی سنگ، فرسایش، ابعاد و قواره های سنگ، مقدار رطوبت، کارکرد روزانه و… که باید قبل از خرید این دستگاه حتما این آیتم ها را در نظر گرفت. سنگ شکن ها می تواند از پیش طراحی شده و یا بنا بر درخواست مشتری و نیاز او به صورت مختلف ساخته شود. بخش مهم دستگاه جهت انتخاب سنگ شکن مقاومت دستگاه و جنس آلیاژ های بکار رفته در داخل آن می باشد.

 ✔️ انواع سنگ شکن 
✔️ سنگ شکن فکی : سنگ شکن های فکی معمولا به عنوان سنگ شکن اولیه در خطوط فراوری و خردایش استفاده می گردند . سنگ شکن فکی
 شرکت ممتاز سنگ شکن در خردایش کانیهای سخت نظیر سنگ آهن ، سنگ مس ، سرب و روی ، کوارتز، فلدسپات و …. کاربرد فراوانی دارند.

 ✔️ سنگ شکن کوبیت : سنگ شکن های کوبیت می توانند به عنوان سنگ شکن های اولیه ، ثانویه و ثالثیه مورد استفاده قرارگیرند . لازم بذکر است تمامی چکشهای دستگاههای سنگ شکن کوبیت ساخت شرکت ممتاز سنگ شکن از نوع فولاد نایهارد ، هایکروم یا فولاد منگنز بوده و سندانها همگی از فولاد منگنزی است.

 ✔️ سنگ شکن چکشی : از گروه سنگ شکن کوبیت بوده و به عنوان سنگ شکن ثانویه و ثالثیه مورد استفاده قرار می گیرد .. در سنگ شکن چکشی ساخت شرکت ممتاز سنگ شکن بنا به سفارش مشتری از چکشهایی با جنس Ni Hard و یا فولاد فورج استفاده می گردد و تمامی بغل بندها از ورق ضدسایش CK 45 تهیه شده است .

 ✔️ سنگ شکن مخروطی : سنگ شکن مخروطی و یا هیدروکن ها به عنوان سنگ شکن اولیه ، ثانویه و حتی ثالثیه در خطوط خردایش مواد معدنی و فرآوری مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است تمامی قطعاتی که در معرض استهلاک می باشند از فولاد آلیاژ منگنز تهیه گردیده و تمامی بلبرینگ ها تحت لیسانس شرکتهای معتبر اروپایی نظیرFAG یاSKF می باشند .

 ✔️ ریز شکن سانتریفیوژ : این دستگاه به عنوان سنگ شکن ثالثیه مورد استفاده قرار میگیرد. لازم به ذکر است تمامی چکشهای دستگاه Rock on Rock از جنس تنگستن کارباید بوده و روتور که حیاتی ترین قسمت ریز شکن سانتریفیوژ می باشد از Hardox 400 تهیه شده است.

 ✔️ آسیا پودر : این سنگ شکن جزء سنگ شکن های ثالثیه بوده و برای تولید بار ریزدانه ( 0-1mm ) کاربرد دارد . عمده مصرف آسیا پودر در صنعت گچ ، پودر سنگ ، کربنات و….. می باشد .

 

با مدیریت آقای شهرام حسن زاده

نشانی ایمیل ما⇐           Teknosangshekan@irbib.com

 

سنگ شکن , سنگ شکن چکشی , سنگ شکن مخروطی , سنگ شکن کوبیت ,