فروشگاه تجهیزات چاه ارت و ملزومات مسی آداک مس در لاله زار تهران

شماره تماس:

09124772797📞
02133929972☎️
02133929973☎️
✳️تجهیزات چاه ارت 

💥 صفحه مسی: ورقه هایی از جنس فلز مس که به صورت عمودی داخل چاه ارت قرار داده می شوند و سیم مسی باید به این صفحه جوش داده شود تا انتقال بار و ولتاژ اضافی از وسایل الکتریکی به زمین به راحتی صورت گیرد. البته باید توجه کنید اتصال سیم به صفحه مسی بسیار مهم است و در هیچ شرایطی نباید این اتصال تنها با بست برقرار گردد و حتما باید جوش داده شود.

💥 سیم مسی: سیم مسی از اجزای اصلی مورد نیاز در سیستم حفر چاه های ارت می باشد زیرا فلز مس رسانای قوی جریان برق است و می تواند ولتاژ اضافی را گرفته و به زمین منتقل نماید . سیم مسی اندازه های مختلفی دارد و به صورت سیم یا تسمه تولید می شود و وظیفه دارد به صفحه مسی متصل گردد و بار برق اضافه را از وسایل الکتریکی گرفته و نهایتا به خاک منتقل کند تا ایمنی افراد و تجهیزات برقی حفظ شود.

💥 میله مسی: میله مسی یا الکترود در واقع نوعی میله گالوانیزه محکم است که از تجهیزات چاه ارت است و در محل هایی که امکان کندن زمین نیست به عنوان صفحه مسی مورد استفاده قرار می گیرد و سیم به آن متصل می شود همچنین این میله به دلیل ساختار محکمی که دارد به راحتی می توان آن را داخل زمین کوبید.

💥 بنتونیت: بنتونیت در واقع مخلوطی از ذغال و نمک است که به عنوان یک خاک چسبنده در اجرای چاه های ارت مورد استفاده قرار می گیرد و پر کننده عمق چاه است در واقع این ماده حفره های اطراف میله زمین را پر می کند.

💥 جوش: قطعه ای که برای اتصال دادن سیم مسی به صفحه مسی مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلفی دارد همانند جوش آرگون ، جوش کدولد یا ترمیک

💥 شینه ارت: یکی از تجهیزاتی که در حفر چاه ارت مورد استفاده قرار می گیرد و در دسته اتصالات سیستم ارتینگ قرار دارد این قطعه جهت هدایت جریان الکتریکی به قطعات مختلف تابلو را به عهده دارد.

💥 کلمپ: از انواع اتصالات چاه ارت که دارای نمره های مختلفی است.

💥 کابلشو: یکی از تجهیزات مورد استفاده در سیستم چاه ارت کابلشو است که وسیله ای جهت اتصال کابل به بخش های دیگر است.

💥 مواد یا ژل کاهنده مقاومت زمین: ماده ای که در چاه ارت ریخته می شود و با داشتن ضریب هدایت الکتریکی بالا ، مقاومت الکتریکی زمین را کاهش داده و کارایی سیستم ارتینگ را بالا می برد.

✳️سیم های مسی 

✨امروزه سیم های مسی کاربردهای متعدد و مختلفی در صنعت برق و سیم کشی پیدا کرده اند مس به عنوان فلزی که پس از نقره بالاترین رسانایی برق را دارد در اکثر سیم ها و کابل ها به عنوان هادی به کار گرفته می شود.

✨در سیم مسی از هادی مس و روکش های عایق برای ساخت سیم برق استفاده می شود و این روکش ها به صورت معمول از جنس پی وی سی انتخاب می شود و همچنین انواع سیم لاکی مسی نیز تولید می گردد این روکش ها باید بتوانند بالاترین سطح ایمنی را در سیم ها ایجاد نمایند.

✨ساخت و تولید سیم مسی به صورت سیم افشان ،سیم مفتولی ، سیم مسی نیمه افشان ، سیم مسی گرد، سیم مسی تخت انجام می شود.

✳️سیم مسی و موارد کاربرد آن 

🔺از سیم های مسی جهت کاربردهای مختلفی استفاده می شود از مهمترین موارد کاربرد سیم های مسی می توان به نصب در داخل وسایل برقی، سیستم های روشنایی و مواردی از این قبیل مناسب می باشد.

🔺سیم های مسی افشان در سیم کشی ساختمان ها و سیم های نیمه افشان و مفتولی در سیم کشی تابلو های برق به جهت فرم دهی راحت تر به کار می روند.

🔺برای سیم کشی ها به صورت کلی، سیم مسی نسبت به سیم آلومینیومی برتری دارد زیرا سیم آلومینیومی در اثر افزایش دما دچار انبساط طولی می شود که این امر باعث افزایش مقاومت آلومینیوم در برابر جریان می شود. سیم های مسی سخت هوایی نیز در خطوط انتقال فشار ضعیف و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند.

به مدیریت:غلام رضا خوشخو

آدرس دفتر ضایعات:تهران،جاده امام رضا،مجتمع استوک خاوران

ایمیل : 

Nima.kh2023@gmail.com

 

🔸🔹🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

فروش لوازم چاه ارت شمش رول و سیم مسی آداک مس در لاله زار تهران , فروش لوازم چاه ارت در تهران , فروش شمش رول در تهران , فروش سیم مسی در تهران , آداک مس در تهران , قیمت لوازم چاه ارت در تهران , قیمت شمش رول در تهران , قیمت سیم مسی در تهران , آداک مس خوشخو ,