Address & Contact

Our Address

خیابان شریعتی،بالاتر از میرداماد،کوچه فلسفی،پلاک ۲،طبقه ۵،واحد ۲۳

لیزر موهای زائد ویژه بانوان سالن روژان

💫خدمات زیبایی پوست ژل و بوتاکس رژان در شمال تهران میرداماد 
💫برداشتن انواع خال،زگیل،لیپوم و میخچه زیر نظر پزشک
💫میکرودرم آبریژن، جوانسازی پوست 
💫پیلینگ اسیدی پوست، برداشتن ضایعات پوستی 
💫کلاژن سازی و فیشیال پوست 
📞 شماره تماس پزشک و مشاوره مرکز خانم دکتر پرستو عسگری:
09371604073
📞 شماره تماس جهت هماهنگی:
09121914196

📞 شماره تماس ثابت  :
02126642978

✳️فواید لیزر موهای زائد 

🔶هر روز تعداد بیشتری از مردم تصمیم به لیزر موهای زائد بدن خود می‌گیرند زیرا همانطور که دیدیم روش‌های حذف موهای زائد اغلب ناکارآمد، وقت‌گیر و هزینه‌بر هستند. از لیزر بدن می‌توان در تمام نقاط بدن استفاده کرد.

🔶دست‌ها، پاها، صورت، زیربغل، بیکینی، شکم، کمر و … در اینجا ده فایده اصلی و مهم لیزر را می‌شماریم تا بتوانید آن را با دیگر روش‌ها مقایسه کنید و در صورت نیاز برای از بین بردن موهای زائد بدن خود روش مناسب را انتخاب کنید.

🔶لیزر درمانی به دلیل سرعت بالا ، تاثیرگذاری طولانی مدت و عوارض کم به یک روش پرطرفدار جهت رفع موهای زائد تبدیل شده است ، از این رو می توان گفت که با لیزر موهای زائد صورت شاهد عوارض کم و موقتی هستیم.

✳️فیشیال چیست؟

🔺فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت ۱ ساعت انجام میشود. به عبارت دیگر، از زمانی که واردکلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج میشوید، تنها به ۱ ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوانتر برسید.

🔺فیشیال یکی از بهترین و البته ساده ترین درمانهایی است که با انجام آن میتوانید یک هفته پر از استرس را پشت سر گذاشته تا اثری از آن در چهره خود باقی نگذارید.

🔺بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای مراقبت از سلامت پوست خود، به استفاده از یک مرطوب کننده اکتفا کرده اید؛ بهتر است یک بار فیشیال را تجربه کنید تا شاهد تاثیر مثبت آن در سلامت پوست خود باشید.

🔺نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه ۲ ساعتی، میتواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوشهای سر سیاه یا کومودن را از بین ببرد. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

✳️جوانسازی پوست چیست؟

💥چین و چروک، آکنه، کک و مک و لکه، خشکی و پوسته شدن از شایع‌ترین مشکلات پوستی هستند که در گذر زمان یا در اثر مراقبت‌های نادرست بوجود می‌آیند. یکی از راه‌های پیشگیری و مراقبت بیشتر از پوست صورت روش‌های جوانسازی پوست است.

💥با انجام روش‌های مختلف جوانسازی پوست می‌توانید به میزان قابل توجهی از پیری پوست جلوگیری کنید. البته برای جوانسازی گردن، دست و سایر نقاط هم می‌توان اقدامات مختلف انجام داد و منظورمان از پوست محدود به صورت نیست.

✳️مزوتراپی چیست؟

🔹🔸مزوتراپی یک درمان غیر جراحی در حیطه پزشکی زیبایی است و در حقیقت استفاده از دوزهای کم دارو و با تزریق های مکرر، در ناحیه مورد نظر است؛ روشی که تا حدودی تهاجمی به شمار می رود.

🔹🔸داروهای مورد استفاده در مزوتراپی شامل داروهای مزو تراپی، عصاره های گیاهی، ویتامین ها، مواد معدنی و آمینواسیدها هستند ه در مقادیر میکروسکوپی به بیمار تزریق می شوند.

✳️میکرونیدلینگ  

🌟ورود بسیار سریع سوزن ها به پوست موجب سرم درمانی و پلاکت درمانی (PRP)واقعی پوست شده و با افزایش کلاژن و الاستین پوستی صافتر و جوانتر را ایجاد مینماید.

✳️مزوژل چیست؟ 

💎مزوژل یکی از درمان‌های موثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت و به خصوص نواحی اطراف چشم است. در این شیوه درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود تا جوانی و شادابی به پوست شما برگردد.

💎هیالورونیک اسید یکی از اصلی‌ترین ترکیبات طبیعی پوست است که در ساخت کلاژن و حفظ حالت ارتجاعی آن نقش مهمی دارد. این ماده می‌تواند سلول‌های تولیدکننده کلاژن را تحریک کند و با بهبود فرایند خون‌رسانی به بافت‌های پوست آسیب‌های آن‌ها را از بین ببرد.

به مدیریت:رضوانی

 

 

لیزر موهای زائد ویژه بانوان سالن روژان در میرداماد تهران , لیزر موهای زائد در میرداماد تهران , لیزر موهای زائد ویژه بانوان در میرداماد تهران , سالن روژان در میرداماد تهران , بهترین سالن لیزر موهای زائد در میرداماد تهران , دستگاه لیزر , لیزر بانوان در میرداماد در تهران ,