Address & Contact

Our Address

مشهد ، شهرک صنعتی طوس ، فاز ۴ ، بلوار فلز تراشان ، فلز تراشان ۲ ، قطعه ۱۳۷

Telephone

فروش و تعمیر انواع ماشین آلات صنعتی پارس سنتر حسینی 

⚡️ بزرگترین فروشگاه خرید و فروش ماشین های افزار در شهر مشهد ⚡️

⚙️ مشاوره در خرید ماشین آلات، مشاوره در راه اندازی، مشاوره صنعتی ماشین آلات، تامین لوازم جانبی، تعمیر و نگهداری ماشین آلات، بهینه سازی فرآیند تولید

با مدیریت :مهندس سعید حداد حسینی
شماره تماس:
09155191511

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

⚜️ با استفاده از انواع ماشین‌ آلات صنعتی به‌ راحتی قابلیت تکرار تولیدات داشته باشند و بتوانند بدون نیاز به دست‌ کاری دوباره محصولات را تولید کنند. همچنین کیفیت محصولات تولیدی با استفاده از انواع ماشین‌ آلات صنعتی بسیار بیشتر می‌باشد و سرعت تولید نیز بالاتر می‌رود. علاوه‌ بر این موارد پسماند هایی تولید شده توسط ماشین ‌آلات صنعتی بسیار کمتر از تولیدات انسانی می‌باشد همچنین ایمنی افراد و کارمندان چه هنگام استفاده از انواع ماشین‌ آلات صنعتی تا حد بسیار زیادی بالا میباشد‌.

⚡️ تراشکاری به کمک ماشین آلات صنعتی

🔸 یکی از انواع ماشین آلات صنعتی پرکاربرد در کارخانه های سیستم های تراشکاری هستند.به کارهای مختلفی که روی قطعه هایی با جنس های متنوع مانند چوبی، فلزی، سنگی، شیشه ای و… انجام می شود تا به شکل دلخواه ما برسد تراشکاری می گوییم.

🌀 دستگاه تراش منوال

⚙️ دستگاه تراش منوال یکی از پرکاربردترین ماشین آلات صنعتی مورد نیاز تراشکاری ، قالبسازی ، صنایع خودروسازی دستگاه تراش منوال آلمانی می باشد

🔻 دستگاه سنگین تراش منوال

⚙️ دستگاه های تراش منوال در سری های مختلف و به منظور ماشینکاری در ابعاد و مشخصات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

🔰 دستگاه های تراش به صورت زیر دسته بندی میشوند :

1- دستگاه های تراش مینی ( سری CJ )

2- دستگاه های تراش از نوع رومیزی و یا سه میل ( سری CO )

3- دستگاه های تراش نیمه سنگین ( سری CS )

4- دستگاه های تراش سنگین از سری CW که با عنوان heavy duty نیز شناخته میشوند. ( سری CW )

⚡️ دستگاه های تراش مینی ( مینی تراش ) همانطور که از نام آن مشخص است ، دستگاه هایی هستند که به منظور ماشینکاری قطعات کوچک در قالب نیمه صنعتی و خانگی استفاده می شوند.

⚡️ دستگاه های تراش رومیزی و یا سه میل در ابعادی کمی بزرگتر از مینی تراش ها در اوزان 600-1200 کیلوگرم و مشخصات قطری از 30-40 سانتی متر در طول های 910-1000 میلی متر دارند. این تیپ دستگاه ها به منظور ماشینکاری قطعات به صورت سری ولی در ابعاد کوچک هستند که به صورت عمومی در کارگاه های کوچک ماشینکاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.

⚡️ دسته ی بعدی از دستگاه های تراش انیورسال نیمه سنگین ماشین های رایج تری در تولید صنعتی بزرگ هستند که نمونه هایی همچون ماشین های تراش تبریز سری TN50 و TN70 در طول های مختلف 1 متری تا 3 متری و یا بعضا بیشترند .

⚡️ در این کلاس ماشین های تراش روسی ، بلغار ، چک و لهستان و حتی دستگاه تراش انیورسال چینی مانند تراش باوجی سری CS و CQ وجود دارند . در این تیپ دستگاه ها سنتر ( قطر چرخش) روی ریل از 50 تا 90 سانتی متر میباشد. اوزان قطعات بیشتر از 600- 800 kg در شرایط استاندارد نخواهد بود.

⚡️ دستگاه های تراش از نوع سنگین ( سنگین تراش ) که در اصطلاح کلی با نام heavy duty نیز شناخته می شوند و به شکل کلی این دستگاه ها با حروف CW شروع میشوند. این دستگاه ها ، از ساختاری متفاوت در طراحی پیروی میکنند . این تیپ دستگاه ها به صورت رایج سنتر ( قطر چرخش روی ریل ) 63-200 سانتی متر و یا بیشتر نیز دارند. در این نوع ماشین آلات میتوان قطعاتی از وزن 2-30 تن را لود (loading) و ماشینکاری نمود. به استناد همین امر ساختار مکانیکی ، طراحی بدنه ، ریل های و فاصله ی آنها از یکدیگر و مکانیزم گیربکس کاملا با موارد دیگر متفاوت است.

⚡️ دستگاه تراش سری CW61125Bx3000 نیز از جمله دستگاه های سنگین تراش سری Heavy duty است.

 

 

 

 

 

 

 

 

ماشین آلات صنعتی , ماشین آلات صنعتی چیست , دستگاه تراش , دستگاه فرز , دستگاه تراش منوال ,