Address & Contact

Our Address

همدان،شهرستان رزن، روستای غینرجه

Telephone

تولید بذرکار ردیفکار گاو آهن در همدان

🔰طراح و تولید کننده انواع:

✨دستگاه بذر کار گندم ردیف کار عمیق 

✨عمیقکار کمپرسی و ریز دانه کار 

✨دو متری دونیم و سه متری دیم و آبی 

شماره تماس:

09187071788

✳️چیزل چیست؟

🔸🔹چیزل از جمله ادوات پشت تراکتوری کاربردی در خاکورزی است که خاک را در همان لایه برید و مخلوط می کند. هنگامی که به مرور زمان لایه های زیرین خاک به دلیل تردد ماشین آلات کشاورزی و یا افزودن برخی کود های شیمیایی، سفت و سخت می گردد می توان چیزل را در زمین به کاربرد.

✳️ردیف کار 

💫کاشت محصولات کشاورزی به روش های مختلف درهم و ردیفی صورت می گیرد. اگر بذرها در یک ردیف کشت شوند به طوری که فاصله ردیف های کشت اجازه انجام عملیات وجین و سله شکنی با کولتیواتور را بدهد و قابلیت برداشت با ماشین آلات را فراهم کند، به این روش کشت، کشت ردیفی می گویند.

💫کشت های ردیفی در انواع کاشت مسطح، کشت روی پشته و کشت داخل جوی صورت می گیرد. عمدتا کشت روی پشته برای محصولات آبی و داخل جوی برای کشت های دیم می باشد.

✳️وظایف بذرکارها 

🔻 شیاری در خاک باز کند. به منظور جوانه‌زنی مطلوب، بذرها می‌بایست در زیر سطح خاک قرار گیرند. دستگاه کارنده باید وسیله‌ای برای باز کردن خاک داشته باشد که به شیار بازکن معروف می‌باشد. از انواع شیار بازکن می‌توان به دو نوع بیلچه‌ای و کفشی اشاره کرد.

🔻 بذر را به اندازه مناسب و لازم برای کاشت آماده کند. میزان بذری که در واحد سطح کاشته می‌شود می‌بایست توسط بذرکار به درستی کنترل شود.

🔻 بذر را در خاک قرار دهد. فاصله‌ی بین بذرها از هم و عمقی که آنها در خاک قرار می‌گیرند در میزان محصول به دست آمده تاثیر می‌گذارد. ضمنا دستگاه‌های کارنده دارای این قابلیت هستند که همراه کشت بذر در اطراف آنها کود نیز بپاشند، مجاورت بیش‌از حد بذر با این کودها می‌تواند به آن آسیب برساند. لذا دستگاه باید از دقت کافی در این مسئله هم برخوردار باشد.

🔻 روی بذر را بپوشاند. پوشاندن روی بذر می‌تواند از طریق استفاده از پوشاننده‌های کاردی و یا بشقابی انجام گیرد.

🔻 بستر بذر را فشرده کند. برخی دستگاه‌های بذرکار چرخ فشار دهنده‌ای نیز دارند که خاک را بعد از کاشت بذر فشرده می‌کند.

به مدیریت:باقری

ارسال یک دستگاه ردیفکار ۲۰ردیفه فارو دار به مشتری عزیز از شیراز نورآباد

 

💫💫💫💫💫💫

تولید گاوآهن مالبند جدید محکم بادوام

 

💫💫💫💫💫💫

تولید فروش انواع چیزل ۵،۷،۹و۱۱شاخ
پایه ها یک فصل گارانتی
تیغه دو سر
شاسی محکم صادراتی

 

💫💫💫💫💫💫

بذرکار کودکار ۳مخزن مخصوص درشت دانه و ریزدانه کلزا با فنر پوشاننده
عرض کشت۲متر و۶۰سانت
جفت گیربکس

 

💫💫💫💫💫💫

دروگر گندم چین پشت تراکتوری ساخت ایران دروگر
(ماشین بذر باقری)از سالهای دهه ۶۰تولید و در سال ۱۳۹۳ توقف تولید شد

 

تولید گاو آهن در همدان , تولید بذرکار در همدان, ردیفکار در همدان , دستگاه بذرکار در همدان , ماشین آلات کشاورزی در همدان , ادوات کشاورزی در همدان , ادوات کشاورزی همدان , شرکت ماشین بذر باقری تولید بذرکار ردیفکار گاو آهن در همدان , شرکت ماشین بذر باقری , شرکت ماشین بذر در همدان , تولید بذرکار در همدان ,  تولید ردیفکار در همدان , تولید گاوآهن در همدان , قیمت ماشین آلات کشاورزی در همدان , بهترین تولیدی ماشین بذر در همدان , قیمت بذرکار در همدان , قیمت ردیفکار در همدان , قیمت گاو آهن در همدان ,