Address & Contact

Our Address

قزوین ، الوند ، شهرک صنعتی البرز ، خیابان امام ، خیابان ۸ متری مطهری ، نبش کوچه مژده ای

Telephone

ماشین سازی رهام 

ماشین سازی رهام

✳️ ساخت انواع دستگاه های خم کن لوله و پروفیل ، انواع دستگاه های نورد پروفیل ، لوله ، نبشی ، ناودانی و تسمه ✳️

✳️ سازنده انواع دستگاه های خم ونورد های دستی و برقی✳️

✳️ مناسب کارهای درب و پنجره سازی ، مبلمان ، نرده استیل ، اگزوز سازی و لوله های قطر ۶ و ۷ و ۸

✳️ ارسال به سراسر کشور

ماشین سازی رهام

??????????????

✳️ لوله خم کن چیست ؟

✳️ در واقع لوله خمکن ابزاری دستی یا هیدرولیکی است که برای امر شکل دادن به لوله های فلزی اعم از لوله های مسی ، فولادی ، استیل و هم چنین لوله های PVC یا پلاستیکی به کار می رود.

✳️ در بازارهای جهانی لوله خم کن هایی با قدرت و توان بسیار بالا و در سایزهای دو و سه و چهار و پنج اینچ موجود می باشد . این ابزارهای پر کاربرد می توانند خم کاری لوله هایی تا قطر ۱۱۴ و ضخامت هفت میلی متر را انجام دهند. این لوله خمکن ها برای انجام عمل خم کاری لوله های سنگین به کار گرفته می شوند و در ساخت آن ها سیستمی تعبیه شده که این سیستم برای تنظیم و کنترل دیجیتال امر تنظیم سرعت می باشد. لوله خمکن های هیدرولیک به دلیل وجود جک هیدرولیک عملیات خمکاری را بسیار آسان انجام داده و می توانند انواع لوله ها را تا 180 درجه خم کنند.

✳️ به طور کلی دستگاه های خم کن لوله انواع و اقسام مختلفی دارند که برخی از آن ها به عنوان نمونه عبارت اند از : خم کن میلگرد ، خم کن نبشی ،خم کن آهن ،خم کن پروفیل ،خم کن لوله . البته هر کدام از این ها نیز به خودی خود زیرمجموعه هایی دارند و به انواع متفاوتی تقسیم بندی می شوند.

ماشین سازی رهام

✳️ انواع لوله خمکن به لحاظ پیشرانه :

همانند دیگر ابزارها ، لوله خم کن ها نیز دارای مدل های متنوعی هستند. این دستگاه ها به لحاظ پیشرانه و نیروی محرکه به چهار دسته تقسیم می شوند:

✔️ دستی
✔️ برقی
✔️ هیدرولیک
✔️ مکانیکی

✳️ لوله خم کن دستی در انواع مختلفی تولید و عرضه شده اند و بیشتر برای کارهایی مثل کولرگازی و … کاربرد دارند . لوله خم کن برقی در مقیاس های صنعتی و CNC تولید عرضه می شوند و بیشتر در کارخانجات و سری کاری کاربرد دارند. لوله خمکن هیدرولیک یکی از بهترین و پرطرفدار ترین دستگاه لوله خمکن به شمار می روند؛ این مدل ها به دلیل قدرت بالا در خمکاری و قابلیت خم انواع لوله و پرتابل بودن به کرات مورد استفاده قرار می گیرند.

ماشین سازی رهام

مدیریت : مجتبی قربانپور

 

 

 

 

ماشین سازی رهام در قزوین , ماشین سازی در قزوین ,  خم کن لوله و پروفیل , دستگاه های نورد پروفیل , لوله , نبشی , ناودانی و تسمه  ,