مبلشویی و قالیشویی تمام اتوماتیک ابریشم

✅قبول سفارشات شستشوی انواع فرش ، موکت ، قالیچه و پتو

✅با دستگاه های تمام اتوماتیک و مجهز

✅با بهترین کیفیت و ضمانت

<<ماندگاری ما در رضایت شماست >>

✅شستن فرشها امروزه با زندگی آپارتمان نشینی محدودیت مکانی ونبودن جایی برای شستشوی فرش یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها شده است که برای نظافت و شستسوی فرش و موکت باید به کجا مراجعه کنند.

?تجهیزات مدرن مکانیزه برای به نهایت رساندن کیفیت و سرعت انجام سفارشات مشتریان

?مواد شوینده استاندارد و سازگار با انواع فرش و بدون آسیب رساندن به بافت فرش ها

?کادری مجرب برای سرویس دهی خوب و جلب رضایت حداکثری مشتریان

?بهره مندی از پر سرعت ترین آبگیر های دنیا

? استفاده از مواد شوینده با کیفیت

?استفاده از مواد شوینده با کیفیت و گران قیمت باعث خواهد شد فرش شما به مرور زمان پوسیده نشده و لکه های آن به بهترین وجه از بین رفته و پاکیزه گردد. مواد شستشوی درجه یک از موارد اصلی کیفیت کار یک قالیشویی بحساب میرود.

✅شوینده نقش زیادی در چربی زدایی و درخشندگی فرش دارد . در عین حال شوینده باید به گونه ای باشد که به الیاف فرش آسیب وارد نکند. از جمله مواد شوینده استفاده شده در قالیشویی عبارتند از : پودر، کلر، سود، آب ژاوال و … می توان نام برد. به طور کلی شستشوی زیاد به بافت فرش آسیب وارد می کند. به خصوص فرش های دستباف به دلیل ارزش بالایی که دارند بایستی کمتر مورد شستشو قرار گیرند. بایستی در قالیشویی توجه نمود که می توان از سرکه و جوش شیرین استفاده نمود زیرا از بین برنده بسیاری از لکه ها می باشد. همچنین استفاده از نمک و سرکه نیز برای از بین بردن لکه های بسیار قوی نیز توصیه می شود. مراحل شستشوی فرش در قالیشویی عبارتند از: غبارگیری فرش که به دو روش معمولی و مکانیکی صورت می گیرد. مرحله دوم عبارتند از شستشو که عمدتا به صورت ماشینی انجام می شود.

به مدیریت : پرویز مولانی

 

 

 

 

 

قالیشویی , قالیشویی تمام اتوماتیک در سردشت ,قالیشویی ابریشم , شستشوی  فرش , شستشوی موکت , شستشوی قالیچه , شستشوی پتو ,