مبلشویی در قزوین

🔹مبلشویی (انواع مبل) در محل
🔹موکت شویی در محل
🔹قالیشویی در محل
🔹فرش شویی در محل
🔹تخت خوشخواب در محل
🔹تابلو فرش در محل

✨ شستشوی مبل، خوشخواب و صندلی ناهار خوری✨

✨ کاررا باید به کاردان سپرد✨

✳️ مبلمان از عناصر مهم و اساسی خانه است. علاوه بر نقش مهمی‌که در زیبایی و چیدمان خانه دارد، راحتی آن نیز مهم است. در حالی‌که عده‌ای با وسواس بیش از حد و دستمال کشیدن روزانه به مبل آسیب می‌زنند، برخی روش دیگری را انتخاب کرده‌اند. سرویس مبل‌شویی خدمتی‌ست که توسط متخصصین مبل‌شویی و با استفاده از تجهیزات ویژه مبلمان را مانند روز اول تمیز و درخشان می‌کند. به کمک دستگاه‌های مبل‌شویی، مبلمان و حتی کوسن، تشک خوشخواب و صندلی نیز تمیز می‌شوند.

✳️ مزایای مبل‌شویی در محل

✳️ دستگاه مبل‌شویی در محیط‌های زیادی کاربرد دارد و مهم‌ترین وظیفه‌ی آن سهولت در نظافت و شستشوی مبل است. به کمک این دستگاه مواد آلوده کاملا از بافت پارچه مبل جدا می‌شوند و باعث پاکیزگی بیشتر مبلمان می‌شود. از طرفی اگر این خدمات با کیفیت بالا انجام شوند، سبب افزایش طول عمر مفید مبلمان نیز می‌شوند.

✳️ در شستشو با دست، آلودگی‌ها تنها از روی پارچه پاک می‌شوند و در مواردی ممکن است آلودگی‌ها با عبور از پارچه بیشتر جذب مبل شوند و نتیجه‌ی معکوس داشته باشد. در شستشوی مبل با دستگاه مکش چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. طراحی این دستگاه به نحوی است که به آسانی قابلیت حمل دارد و نیازی به جابه‌جایی مبلمان نخواهید داشت. همچنین سرعت شستشو نیز نسبت به روش‌های سنتی سریع‌تر خواهد بود.

✳️ مبل شویی را به متخصصش بسپار✳️ 

موکت شویی و قالیشویی در محل

✳️ خدمات مبل شویی و شستشوی مبل همیشه پردرخواست است. این سطح درخواست برای مبل شویی در فصل نزدیک بهار و با شنیده شدن بوی عید بیشتر می شود. بیش‌تر افراد شستشوی مبل در منزل را به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند. که این امر در مبل شویی کاملا طبیعی است. شستشوی مبل نیز همانند سایر خدمات نیاز دانش فرد دارد.

✳️ از جمله در امر شستشوی مبل نیاز به شناخت پارچه‌ مبل، مواد مبل شویی، دستگاه مبل شویی و حتی نوع لکه‌های مبل دارد. شستشوی مبل در منزل با قالیشویی و شستشوی فرش متفاوت است؛ و از مواد شوینده مبل(شوینده مخصوص مبل شویی) استفاده می‌شود.

✳️  برای شستشوی مبل و مبل شویی در منزل خود به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار مبل شویی در هنگام شستشوی مبل بسیار مهمتر از قیمت مبل شویی است.

شست و شوی انواع تشک
✳️  لکه بری مبلمان

لکه‌های روی مبل، ظاهر مبلمان را نامرتب نشان می‌دهند. یکی از مواردی که هنگام شستشوی مبل در منزل باید به آن توجه کنید، وجود لکه‌های چربی و مواد غذایی روی مبلمان است. که باید در جهت لکه بری مبلمان اقدام به مبل شویی نمود. معمولا پاک کردن لکه مبل زمان بر و سخت است. هنگامی که با یک متخصص مبل شویی تماس می‌گیرید، بهتر است در مورد لکه‌های مبل توضیح کوتاهی دهید.

✳️ اگر خودتان برای مبل شویی در منزل دست به کار شوید ممکن است:
✳️ اگر خشکشویی مبل به درستی انجام نشود، و از مواد مبل شویی مناسب استفاده نشود به بافت پارچه و چوب آن آسیب وارد می‌شود.
✳️ اگر برای از بین بردن لکه ها از مواد شوینده مناسب استفاده نکنید، در آینده لکه بری مبلمان سخت‌تر می‌شود. هزینه مبل شویی بالاتر می رود.
✳️ اگر مبل شویی با مواد مخصوص خود انجام نشود، بعد از مدتی مبل بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد. باید عملیات مبل شویی مجدد انجام شود.
✳️ اگر از دستگاه شستشوی مبل در منزل به درستی استفاده نکنید، ممکن است به پارچه مبل آسیب وارد کنید. که خسارت خرید مبل جدید را در پی دارد.
✳️ اگر مبل شویی با دستگاه انجام نشود(مثلا با دستمال پرزدار انجام شود) ممکن است روی پارچه لکه و پرز ایجاد شود. مبل شما شکل نامطلوبی به خود بگیرد.

شرکت خدمات مبل شویی

مدیریت : خانم بدوی جانی

 

 

مبلشویی در قزوین،قالیشویی در قزوین،موکت شویی در قزوین،شست و شوی تخت خوشخواب در قزوین , مبل شویی , شستشوی مبل در قزوین , شستشوی خوشخواب در قزوین , شستشوی صندلی ناهار خوری در قزوین , بهترین مبل شویی در قزوین , مبل شویی ارزان , قیمت شستشوی مبل , مبل شویی با دستگاه پیشرفته ,