دهکده سلامت صبا

دهکده سلامت صبا اولین دهکده سلامت در کشورواقع درمنطقه نمونه گردشگری بین المللی دستجرد قم و در بین تمام مناطق نمونه گردشگری کشور از پیشرفت فیزیکی نسبتا خوبی برخورداراست. در تاریخ ۹ /۱۳۹۴/۰۷ با حضور آقایان دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی،دکترمسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مسئولین استان افتتاح گردید.

ویلاهای اقامتی

دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا یک رویای دست یافتنی و زیبا را با طراحی ویلاهای اقامتی (شاله) به سبک مدرن و رو به دریاچه ممکن ساخته است. مضاف بر این مهم، زیبایی، نشاط، آرامش هدیه ای است از دهکده سلامت صبا به میهمانان خود که می خواهند زندگی در ویلا های اقامتی صبا را تجربه کنند.

هتل

هتل دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا با نمایی مشرف به دریاچه همراه با فضای سبز، آب و هوایی به حق استثنایی و توریستی، آرامش و رفاه را به میهمانان خود هدیه می کند. هتل صبا مجهز به اتاق هایی با دکوراسیون استثنایی و مدرن و رنگ بندی هم آهنگ تمامی امکانات را در یک مکان در اختیار شما قرار می دهد. رویای شیرین زندگی در زیباترین نقطه کشور با بهترین شرایط در هتل صبا به حقیقت می پیوندد. که این هتل در حال ساخت می باشد.

دریاچه

دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا این افتخار را داشت تا با خدماتی نوین، زیبایی را به سر حد کمال در اختیار جامعه توریستی کشور قرار دهد. ساخت دریاچه با مساحت هفت هکتار در میان دهکده سلامت صبا از افتخارات زیبایی آن محسوب می شود. در جزیره ای که بر روی این دریاچه قرار دارد رستوران و کافی شاپ صبا واقع شده است و این همان لذت و زیبایی بی نظیری است که فقط در دهکده صبا می توانید تجربه کنید.

کافی شاپ

دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا مجهز به کافی شاپ نیز می باشد. امکانات کافی شاپ صبا به همراه فضای آرام، هوای دلپذیر گپ ها و ملاقات ها را در ذهن شما زیباتر به یادگار می گذارد. کافی شاپ صبا با انواع نوشیدنی سرد و گرم و کیک ها و دسرها پذیرای میهمانان خود می باشد. زیبایی، آرامش، پاکیزگی از افتخارات کافی شاپ صبا می باشد که در حال ساخت می باشد.

رستوران

دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا مجهز به رستورانی شیک، زیبا و در نوع خود استثنایی می باشد. رستوران صبا در جزیره ای در سطح دریاچه قرار گرفته است تا زیبایی را به حد کمال رسانده باشد. طراحی دکوراسیون، آب و هوایی منحصر و مدیریت شایسته به این مکان مکمل اند. رستوران صبا با خدماتی برتر و انواع غذاهای ایرانی و خارجی در برترین نقطه هوایی کشور پذیرای میهمانان خود می باشد. برگزاری مجالس، میهمانی ها در این مکان به همراه پذیرایی کلاسیک با انواع غذاها و دسرها منقش خاطره لحظات خوش برتری در ذهن همه میهمانان شما خواهد بود. افتخار صبا به کشف آهنگ زندگی و زیبایی الهی است.

تماس با ما

مدیریت دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا این امکان را فراهم کرده است که شما کاربران عزیز بتوانید تبلیغات خودتان را در سایت قرار دهید و همچنین برای بر قراری ارتباط می توانید از طریق مدیر سایت با ایمیل info@dehkadesaba.ir یا با شماره های ۳ الی ۰۲۵۳۵۲۲۴۳۶۱ و ۰۹۱۲۲۵۳۲۱۸۵ و ۰۹۱۲۰۹۵۴۹۰۰ جهت رزرو واحدهای اقامتی ویلایی تماس بگیرید.

به مدیریت:دکتر بابایی

سایت دهکده

[instanow name= dehkadesaba info_pos= top info_layout= 2 shape= round size= 70 full_name= 1 website= 1 bio= 1 stats= 1 window= 1 logo= 1 nofollow= 1 style= default media= 60 link= file layout= grid columns= 3 flat= 1 lm= 1 lm_num= 6 ]