تولید کننده و صادرات سنگ های ساختمانی و تزئینی گوهر،سرامیک و سنگ نما در بروجرد لرستان 

?بورس انواع سنگ تراورتن،مرمریت،هرسین،کارخانه سنگ هرسین و مرمریت
?صادرات انواع سنگ گوهر،سرامیک و سنگ تزئینی 
?سنگ تراورتن 

?سنگ تراورتن از دسته سنگ‌‌‌های آهکی و متخلخلی است که از رسوبات چشمه‌های آب گرم به جا مانده است و حفره‌های روی آن‌ نیز ناشی از گازهای محبوس در همین آب‌های گرم هستند. بافت متخلخل این سنگ باعث ایجاد خاصیت عایق صوتی و حرارتی و علاوه بر آن چسبندگی بالا می‌شود که این چسبندگی خود به دلیل نفوذ دوغاب سیمان در این فضاهای متخلخل می‌باشد.

?سنگ تراورتن دارای رنگ‌‌‌های متنوعی است و این تنوع رنگ در انواع آن به دلیل اختلاف ترکیبات موجود هنگام رسوب گذاری در عناصرش می‌باشد. علت محبوبیت سنگ تراورتن در چند سال اخیر وجود ویژگی‌‌‌های مثبت فراوان و تنوع بسیار زیاد در آن است. این تنوع در سنگ‌‌‌های تراورتن سبب تنوع در قیمت نیز می‌گردد که سبب می‌شود تا افراد با بودجه‌‌‌های متفاوت بتوانند از انواع این سنگ‌ها بهره گیری نمایند.

?انواع سنگ تراورتن 

?همانطور که چندین مرتبه در بالا اشاره نمودیم سنگ تراورتن دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد و کشور ایران از لحاظ تنوع این سنگ در جهان حرف اول را می‌زند. برخی انواع بسیار محبوب از سنگ‌‌‌های تراورتن را که در مجموعه کالاساخت نیز موجود می‌باشند، در زیر برای شما معرفی نموده ایم:

?سنگ تراورتن عباس آباد
?سنگ تراورتن حاجی آباد
?سنگ تراورتن دره بخاری
?سنگ تراورتن طرق
?سنگ تراورتن تکاب
?سنگ تراورتن ابیانه
?سنگ تراورتن آذر شهر
?سنگ تراورتن آتشکوه

?کاربرد سنگ مرمریت چیست؟

?سنگ مرمریت به دلیل زیبایی، استحکام و مقاومت در برابر آتش و فرسایش، سنگی با ارزش به شمار می‌رود و برای نمای داخلی ساختمان، کف پارکینگ و سنگ فرش کردن واحد‌‌‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

?ویژگی‌‌‌های سنگ مرمریت چیست؟

?ساب پذیری سنگ بسیار بالاست و سطحی براق و صیقلی دارد.

?نظافت آن بسیار آسان است و نگهداری آن منوط به نحوه استفاده از آن خواهد بود. در مواردی که سطح کدر میشود با دستگاه ساب زن میتوان سطح آن را مثل روز اول براق و بدون خط و خش کرد.

?این سنگ به دلیل سطح یکدست و رنگ شیکی که دارد، باعث زیبایی فضا خواهد شد.

?مقاومت فشاری نسبتا خوبی دارد و به راحتی نمیشکند.

به مدیریت:حمید شلیکه

شماره های تماس:
09161622037
09300982808

تهیه و تولید انواع سنگ صادراتی بارگیری برای عراق

 

سنگ لایمستون

 

سنگ مرمریت مشکی

 

تراورتن

 

پله گوهره درجه یک در همه ابعاد

 

 

سنگ تراورتن در بروجرد , سنگ گرانیت در بروجرد , سنگ مرمریت در بروجرد , کریستال , سنگ مرمر , سنگ دهبید , سنگ عقیق , سنگ رودخانه ای , سنگ ساختمانی , سنگ عباس آباد , سنگ حاجی آباد , انواع مصنوعات سنگی , مجتمع سنگ پرشین در لرستان , مزایای سنگ مرمریت , سنگ تراورتن , سنگ مرمریت , سنگ چینی, سنگ گرانیت , سنگ کف , سنگ نما , سنگ گوهر , تولیدی سنگ پرشین , سنگ اسلب , سنگ کابینت ,