Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

مجری تاسیسات استخر سونا جکوزی صفر تا صد امینی در سراسر کشور

🔺راه اندازی صفر تا صد استخر،سونا،جکوزی بابه روز ترین و باکیفیت ترین متریال 
🔺اجرای تاسیسات ساختمان 
✳️تاسیسات استخر شنا 
💫بخش اول سیستم هیدرولیک 

🔹🔸این قسمت شامل لوله‌ها و اتصالات و به طور کلی سیستم لوله کشی مجموعه آبی است که وظیفه آن جمع آوری، حمل و نقل و عبور دادن آب از بخش‌‌‌های مختلف مانند تصفیه خانه و موتورخانه است. در واقع آب، به وسیله سیستم لوله کشی، از کاسه استخر و جکوزی جمع آوری شده و به سمت موتورخانه هدایت می‌شود و پس از عبور کردن از تمامی‌تجهیزات موتورخانه، دوباره به سمت کاسه استخر و جکوزی باز‌می‌گردد.

🔹🔸نکته قابل توجه در مورد سیستم هیدرولیک تاسیسات استخر و جکوزی این است که جنس لوله و اتصالات مورد استفاده می‌بایست از UPVC یا همان PVC سخت شده باشد. چرا که این متریال تمامی‌استانداردهای آبرسانی را دارا بوده و به لحاظ بهداشتی برای انتقال آب شرب کاملاً مناسب می‌باشد.

💫بخش دوم تجهیزات  

🔹🔸این قسمت شامل تجهیزات تصفیه، تجهیزات گندزدایی و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است که تمامی‌این‌ها با یک ترتیب استاندارد و از قبل تعریف شده، به صورت سری یا گاهاً موازی پشت سرهم قرار گرفته و اصطلاحاً اسمبل می‌شوند و هرکدام اعمال مختلفی مانند گندزدایی، تصفیه فیزیکی و شیمیایی و گرم یا سرد کردن آب را به ترتیب انجام می‌دهند.

🔹🔸از جمله این تجهیزات می‌توان دیگ‌‌‌های بخار، دیگ‌‌‌های آب گرم، فیلترهای شنی، مبدل‌‌‌های حرارتی و پمپ‌‌‌های تصفیه را نام برد. مجموعه این تجهیزات و دستگاه‌ها، در نهایت موتورخانه استخر و جکوزی را تشکیل می‌دهند. خود موتورخانه نیز شامل سه واحد کلی گرمایش، تصفیه و پمپاژ آب می‌باشد.

✳️مراحل ساخت استخر 
🌟تسطیح خاک  

💎بعد از حفاری محل استخر و اتمام عملیات گودبرداری ، در مرحله بعدی خاک را جهت ادامه عملیات عمرانی تسطیح نموده و عملیات کف سازی استخر آغاز میشود . این عملیات شامل تسطیح کف استخر به همراه کمپکت کردن شن و خاک کف استخر است که باید توسط دستگاه های کمپکت انجام شود .

🌟آرماتور بندی استخر 

💎در صورت نیاز به ساخت استخر بتنی پس از مرحله تسطیح کف استخر مرحله بعدی ، آرماتور بندی استخر است که باید با توجه به شرایط فنی استخر و محاسبات دقیق وزن سازه انجام شود . انتخاب نوع آرماتور و نحوه چینش آنها در کیفیت نهایی کار بسیار تاثیرگذار است و حتما باید از اکیپ های متخصص در این امر بهره جست .

🌟لوله کشی استخر 

💎در این مرحله باید نهایت دقت را در اجرای اتصالات به خرج داد چرا که شبکه تأسیسات استخر در زیر بتن ریزی باقی می‌ماند و امکان تعمیر یا بازسازی آن بسیار سخت و دشوار است . دقت کافی شود که تمام شبکه لوله کشی مورد نیاز نصب شده باشد و مورد تست فشار و نشتی قرار گیرد.

🌟چراغ استخر و سیم کشی استخر 

💎سیم کشی استخر ، مرحله بسیار مهم و نیاز به دقت بالا قبل از پوشش استخر ، برای استفاده برق به داخل کاسه استخر جهت تخلیه آب ، تصفیه آب و چراغ استخری و روشنایی زیر آب به سیم کشی مناسبی برای انجام تاسیسات الکتریکی و تامین نیروی برق مورد نیاز می‌باشد .

🌟بتن ریزی استخر 

💎مهمترین عملیات در مرحله ساخت استخر بتنی عملیات بتن ریزی استخر می‌باشد . حساسیت ویژه در بتن ریزی استخر و استفاده از مواد مقاوم کننده بتن مخصوصا فوق روان کننده بتن و الیاف بتن میتواند باعث افزایش مقاومت مکانیکی بتن و آب بندی استخر در مرحله بتن ریزی گردد .

🌟آب بندی استخر یا عایق کاری استخر 

💎آب بندی استخر چه پس از ساخت استخر بتنی و چه پس از ساخت استخر با بلوک امری لازم الاجرا و ضروری است که باید با حساسیت های ویژه ای انجام پذیرد . ایزولاسیون استخر جزو حساسترین مراحل ساخت استخر میباشد .

🌟کاشی کاری استخر 

💎پیمانکار ساخت استخر نقش اصلی کیفیت نهایی را در کاشیکاری استخر به عهده دارد . کاشیکاری استخر با تمام کاشی کاری های دیگر متفاوت است . به هیچ عنوان عملیات کاشیکاری استخر را به کسی که کاشی کاری معمولی را فراگرفته نسپارید .

به مدیریت:امینی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

مجری تاسیسات استخر سونا جکوزی صفر تا صد امینی در تبریز , مجری تاسیسات استخر در تبریز , مجری تاسیسات سونا در تبریز , مجری تاسیسات جکوزی در تبریز , اجرای صفر تا صد تاسیسات استخر در تبریز , مجری تاسیسات استخر امینی , هزینه اجرای تاسیسات استخر در تبریز , بهترین مجری تاسیسات استخر در تبریز , لوله کشی استخر , تاسیسات ساختمان , نصب موتر خانه , نصب فن کویل , نصب جارو برقی , تاسیات استخر , جارو برقی مرکزی , نصب شیرالات توکار , ساختمان , آذربیجان , میانه ,