کناف قادرزاده

?بطور کلی کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ است که می‌توان آن را نسل جدیدی از گچکاری بر شمرد. زیرا تمامی‌فعالیت‌های ساختمانی وابسته به گچ و بعضی متریال‌های دیگر کناف قابل انجام است. یک سری مزایای جدید افزوده شده به استفاده از گچ در ساخت و ساز مثل بالا رفتن سرعت کار، قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی، امکان اجرای طرح‌های مختلف روی سقف‌های از جنس کناف، ترکیب نور و رنگ و انواع روش‌های کاربردی دکوراسیون و … در کناف به راحتی قابل انجام است.

?کناف در واقع به ساخت و ساز بدون آب گفته می‌شود. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد.سقف کاذب کناف جایگزینی با قابلیت‌های فراوان برای سبک‌های قدیمی‌گچ بری و یا استفاده از دیگر مصالح برای سقف می‌باشد. با استفاده از سقف کاذب کناف دست شما برای اجرای سریع و متنوع طراحی سقف با به کارگیری روش‌های مختلف دکوراسیون مانند رنگ آمیزی کناف سقف، به کارگیری کاغذ دیواری بر روی کناف در سقف ایجاد می‌شود.

?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف

⚡️ کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

⚡️ کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

⚡️ کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

⚡️ یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

⚡️ کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

⚡️ کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

⚡️ کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

⚡️ امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

⚡️ امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

?در چه قسمت هایی از خانه می‌توان از کناف سقف را اجرا کرد؟

?کناف سقف را در اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب ها، حمام و سرویس بهداشتی می‌توان بکار برد. به دلیل اهمیت زیبایی بر کاربری از کناف سقف یکپارچه استفاده می‌شود که نصب سریع و راحتی هم دارد. در حمام و سرویس بهداشتی استفاده از پانل‌‌‌های مقاوم در برابر آب و در دیگر اتاق‌ها از پانل‌‌‌های مقاوم در برابر رطوبت و حریق استفاده می‌شود. اگر مشتری درخواست عایق صدا هم داشته باشد زیر پانل‌ها از عایق صدا هم استفاده می‌شود.

?آیا در مناطقی که رطوبت زیاد است می‌توان از کناف سقف استفاده کرد؟

?پانل‌ها و تایل هایی از کناف سقف وجود دارند که در برابر رطوبت مقاوم هستند و همچنین انواعی وجود دارد که در برابر آب مقاوم هستند که می‌توان از آنها در مناطقی که رطوبت بالایی دارند مانند بخش شمال و جنوب کشور و یا اماکنی مانند استخرها، پارک‌‌‌های آبی، سونا و جکوزی استفاده کرد.

?دیوار کاذب

?دیوار کاذب یا همان دیوار کناف یکی از بخش‌‌‌های مهم ساختمان محسوب می‌شود که در واقع برای فضا سازی و تقسیم بندی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.با توجه به نیاز‌‌‌های ساکنان یک ساختمان به تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان و همچنین شخصی سازی یک بخش، دیوار کاذب پوششی و دیوار کاذب جدا کننده کمک بزرگی محسوب می‌شوند.

?دیوار کاذب نسبت به پارتیشن بندی جدیدتر است.دیوار کاذب کناف را در حین ساخت ساختمان و حتی پس از پایان ساخت ساختمان نیز قابل اجرا است و محدودیت زمانی ندارد.امروزه دیوار کاذب کناف در معماری مدرن و زیبایی بیشتر در طراحی ساختمان‌ها تاثیر بسزایی دارد.دیوار کناف در فضاهای اداری، آموزشی، رستوران‌ها و اکثر اماکن عمومی‌مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به مدیریت:ناصر قادرزاده

 

 

 

 

مجری تخصصی سیستم های ساخت و ساز خشک در پیرانشهر , کناف , انواع کناف , سقف مشبک , کناف سقف , دیوار کاذب , اجرای تزئینات داخلی ساختمان در پیرانشهر , سقف پی وی سی , اجرای دکوراتیو کناف در پیرانشهر , کناف کاری قادرزاده در پیرانشهر ,