Address & Contact

Our Address

قم

Telephone

پتینه کاری ایزدی در قم

✨اجرای پتینه و انواع پوشش های دکوارتیو

🔴ویژگی‌‌‌های پتینه کاری 

❇️پتینه جایگزین مناسبی برای رنگ در دکوراسیون داخلی است و زیبایی آن در برابر رنگ آمیزی ساختمان بسیار چشم نوازتر می‌باشد اما به دلیل قیمت بالای آن نسبت به رنگ اصولا برای دکوراتیو کردن بخشی از دیوار از آن استفاده می‌شود.

❇️پتینه پایداری بالایی دارد و تا زمانی که نخواهید رنگ سطوح را تغییر دهید سالم باقی می‌ماند.

❇️یکی از ویژگی‌‌‌های پتینه کاری این است که در صورت زخمی‌شدن محل پتینه کاری شده به راحتی و به سرعت میتوان آن را ترمیم و لکه گیری کرد.

❇️پتینه کاری بر روی هر سطحی قابل اجرا می‌باشد از جمله سطوح فلزی، پارتیشن ها، دیوار، سقف، ستون و …

❇️موج‌‌‌های روی دیوار، ترک و ناهمواری هایی که بر روی سطح وجود دارند را می‌توان با پتینه پوشش داد.

❇️سطوح پتینه کاری شده در مقایسه با سایر سطوح رنگ شده با رنگ‌‌‌های روشن دیرتر کثیف و کدر می‌شوند.

🔴پتینه کاری کلاسیک

💠اجرای پتینه و پتینه کاری، استفاده از این هنر قدیمی‌جلوه دادن لوازم جدید از موارد پر طرفدار بین افرادی است، که دکور آنتیک و کلاسیک را به دکور جدید ترجیح می‌دهند؛یکی از تکنیک‌های پتینه کاری کهنه جلوه دادن لوازم نو و جدید است.از این نوع پتینه کاری در آنتیک نمودن اکثر لوازم و اجسام خانه می‌توان بهره برد.

💠برای هموار کردن سطوح لوازم چوبی، سفالی و حتی بخش هایی از کاغذ دیواری برای کشیدن طرح‌های پتینه کاری می‌توان از روغن مخصوص شاپان کاری استفاده نمود. هنر پتینه کاری در این مورد به راحتی؛ امکان ایجاد تغییر و هماهنگ نمودن لوازم و دکوراسیون منزل را برای شما فراهم آورده است.

🔴پتینه کاری مدرن

💠پتینه کاری مدرن؛ با تلفیق انواع طرح‌های جدید با روش‌های پتینه و پتینه کاری و کاربرد آنها در دکوراسیون منزل تاثیر بالایی داشته و طرفداران زیادی دارد. در انواع مدرن‌تر از پوشش ابر و باد و آسمان یا طرح فرشته به عنوان الگوی پوششی استفاده می‌شود و یا می‌توان با استفاده از تکنیک‌های رنگ آمیزی، طرح چوب یا پوششی نقره‌ای را روی سطح اجرا کرد.

💠پتینه کاری را می‌توان روی هر سطحی اجرا کرد؛ از دیوار گچی و رنگ خورده و کاغذ دیواری شده گرفته تا سطوح چوبی وسایل خانه یا ستون‌ها.

به مدیریت:ایردی

 

 

 

پتینه , پتینه کاری در قم , اجرای پتینه کاری در قم , مجری پتینه و پوشش های دکوراتیو لوکس ایزدی در قم , اجرای پوشش های دکوارتیو در قم , هزینه اجرای پتینه کاری در قم , پتینه کاری مدرن در قم , پتینه کاری کلاسیک در قم ,