Address & Contact

Our Address

یزد

مجموعه برشکاری شیشه های دوجداره ساختمانی الماس 

✅ شیشه بری الماس با سابقه ی ۵۰ ساله خویش در نظر دارد به دو طریق زیر و در اسرع وقت و باکیفیت ترین کار اعمال کند:

?? اگر چکی پرداخت شود نرخ آن طبق نرخ نرخنامه،یک سوم آن نقد و مابقی نیز طی ۳ فقره چک«یک ماهه،دوماهه،سه ماهه»واگر نقدی پرداخت شود:متری۲۰۰۰تومان کمتراز نرخ نرخنامه و از دستمزد نیز تخفیف داده می شود.

?? برای سفارشات بالای ۲۰متر:اگر چکی پرداخت شود یک سوم نقد و مابقی:طی ۵فقره چک ،و اگر نقدی پرداخت شود متری۳۵۰۰تومان کمتراز نرخ نرخنامه و از دستمزد نیز تخفیف داده می شود.

✅ شیشه سکوریت در مواردی که امنیت و استحکام اهمیت بیشتری دارد و قیمت نصب انواع شیشه سکوریت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

✅ این شیشه پس از فرآیندهای صنعتی از شیشه خام تبدیل و کاربردهای فراوانی دارد.ابتدا شیشه‌ معمولی را با دمای ۷۰۰ درجه سانتی گراد در کوره‌های بسیار پیشرفته هوریزنتال گرما می ‌دهند.

✅ سپس بلافاصله از دمای شیشه کم می شود که براین اساس دمای بیرونی شیشه کم شده ولی هسته داخلی آن هنوز گرم است، این اختلاف دما شیشه ثابت معمولی را تبدیل به سکوریت می کند.

 

 

✅ این شیشه در صنایع گوناگون مورد استقبال قرار گرفته و به عنوان پوششی امن محسوب می شود. مقاومت این نوع شیشه چهار برابر بیشتر از شیشه معمولی است.

✅ این نوع شیشه در نمای خارجی ساختمان‌ها و فضاهای داخلی و مکان‌هایی که شیشه زیاد مورد استفاده قرار می ‌گیرد به ‌صورت تک جداره یا در ساختار شیشه‌ های لمینت مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

مدیریت : آقای محمد کاظم طایفی

 

 

خدمات برش شیشه سکوریت , چگونه شیشه سکوریت را برش دهیم , شیشه دوجداره بدون گاز , شیشه دوجداره قیمت , دستگاه برش شیشه سکوریت ,