Address & Contact

Our Address

کرمان ،پنج راه ۲۴ آذر

مجموعه بزرگ پخش و فروش درب های اتوماتیک آریا صنعت

⚡️ نمایندگی برتر برندهای معتبر تیغه های آلومینیومی کرکره برقی در جنوب شرق کشور

⚡️ انواع جکهای بازویی درب اتوماتیک شیشه ای سایبان برقی

🔻 کلیه خدماتی که در این شرکت ارائه می گردد:

⚜️ از جمله کرکره برقی دربهای اتوماتیک شیشه ای جکهای بازویی و ریلی سکوریت دارای یک سال گارانتی و به صورت مادام‌العمر خدمات پس از فروش می باشد.

⚜️ پخش موتورهای کرکره برقی و تمام قطعات الکترونیکی

⚜️ بزرگتربن مجموعه در زمینه تهیه توزبع و نصب و اجرای کلیه خدمات درب های اتوماتیک و اتومات در کرمان

🔰 درب اتوماتیک به نوعی از درب ها گفته می شود که بدون دخالت دست و اعمال فشار و با حساسیت نسبت به حرکت و جنبش به وسیله موتور الکترونیکی و برد الکتریکی که همان مدار فرمان درب اتوماتیک می باشد باز و بسته می شود.

⚡️ درب اتوماتیک شیشه ای

🔸 در واقع ساختار اصلی این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای متشکل از یک اپراتور جهت باز و بسته کردن لت ها می باشد .و یک ست فریم و شیشه به اشکال و فرم های متنوع که جهت جداسازی فضاهای مورد نظر کارفرمایان محترم مورد استفاده قرار میگیرد.این مدل از اپراتور ها دارای انواع و اشکال گوناگونی میباشد و تقریبا محدودیت خاصی در ابعاد و اندازه اجرایی ندارد . ضمن اینکه برای تمامی فضاهای موجود در اماکن مختلف مدل های کاربردی به جهت اجرا وجود دارد.

⚡️ درب اتوماتیک پارکینگی

🔹 اینگونه درب ها را به نام دربهای حفاظتی نیز می شناسند، باید گفت این نوع از درب اتوماتیک پارکینگ مناسب تمامی اماکنی است که برای کنترل تردد به طور خودکار در مکانهای عمومی استفاده می شود و مخصوص عبور خودرو ها و وسائط نقلیه می باشند و یا جهت حفاظت از فضاها و یا اماکن کاربرد دارند و به راحتی و به شکل کاملا هوشمند قابل کنترل می باشند.

⚡️ جک ریلی پارکینگ

🔸 جک ریلی پارکینگ همانند درب های اتوماتیک پارکینگی می باشند که دارای بدنه تمام فلزی بوده و با ریموت از راه دور قابل کنترل هستند. این درب ها با توجه به عرض ورودی حیاط منزل یا باغ و ویلا در اندازه و ابعاد مختلفی تولید و نصب میشوند.

🔸 استفاده از جک ریلی پارکینگ به دلیل آسان تر شدن تردد و مدیریت بهتر ورود و خروج خودروها و افراد مختلف به حیاط منازل و محیط های صنعتی در دنیای امروز نقش مهمی دارند.

⚡️ کرکره برقی

🔹 همانطور که از نام کرکره برقی مشخص هست این نوع درب برقی در واقع مدل مدرن شده ی همان کرکره های معمولی هست که در سطح شهر دیده می شود.اما درحال حاضر نوع این سیستم ها کاملا متفاوت بوده و دارای انواع متفاوتی می باشد.استفاده از کرکره های اتومات برقی امروزه به عنوان درب پارکینیگ بسیار رواج پیدا کرده است و این به دلیل قیمت پایین این نوع درب اتومات پارکینگی می باشد.قیمت درب اتوماتیک پارکینگی نسبت به نوع و متریال استفاده شده در آن متفاوت می باشد.

🔹 کرکره های اتوماتیک برقی نیز با توجه به نوع تیغه و موتور استفاده شده در آن تقسیم بندی می شوند ، معمولا از کرکره هایی که جنس تیغه ی آن ها گالوانیزه می باشد بیشتر در پارکینگ منازل استفاده می شود و از کرکره های اتومات با تیغه ی پلی کربنات که استحکام و مقاومت بالاتری دارند در اماکنی همچون صرافی ها و طلا فروشی ها که نیاز به امنیت بیشتری دارند استفاده می شود

🌀 مزایای درب اتوماتیک برقی

✳️ دنیای مدرن امروز نیازها و خواسته‌های متفاوتی در زمینه‌های رفاهی ، بهداشتی ، اجتماعی ، آموزشی و… را نسبت به گذشته بروز می‌دهد که به جهت رفع این نیازها همه روزه محصولات جدیدی با فناوری های بروزتر و امکانات بیشتر ارائه می گردد در این بین دربهای اتوماتیک با توجه به علل زیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است:

1. نیاز روزافزون به کنترل ورود و خروج مراجعین به اماکن مختلف

2. کنترل هدر رفت انرژی به واسطه استفاده از درب اتومات

3. استفاده از انواع در اتومات جهت بهره گیری در معماری های خاص و مدرن

4. مباحث زیبایی شناختی و استفاده از خطوط ، در درب های زاویه دار یا استفاده از درب های منحنی برای فضا های گرد

5. استفاده از انواع فریم ها و شیشه های تک جداره یا چند جداره جهت کاهش نفوذ سروصدا و برودت هوا

6. مانع شدن از انتقال بیماری بواسطه عدم تماس دست و بدن به درب در زمان باز و بسته شدن و همچنین جداسازی و ایزوله سازی بخش های عفونی و یا آلوده در اماکن مختلف

7. افزایش سطح بهداشت عمومی در زمان شیوع بیماری های واگیر دار و جداسازی فضا های آلوده از تمیز

و بسیاری از موارد دیگر که باعث شده است درب های هوشمند برقی که به شکل رسمی در دهه 60 میلادی در کشور آمریکا اختراع گردیده است ، امروزه یکی از لوازم کاربردی و بسیار پرمصرف در صنعت ساختمان باشد.

به مدیریت : محمد حسنی

دفتر :کرمان ،پنج راه ۲۴ آذر
انبار: پل سیدی

 

 

 

مجموعه بزرگ پخش و فروش درب های اتوماتیک آریا صنعت در کرمان , درب های اتوماتیک آریا صنعت , پخش و فروش درب های اتوماتیک در کرمان , تیغه آلومینیومی کرکره برقی  , جکهای بازویی  , کرکره برقی , ربهای اتوماتیک شیشه ای , جکهای بازویی و ریلی ,