Address & Contact

Our Address

اصفهان،شهرک صنعتی دهق

مجموعه تولیدی و پخش یاتاقان صنعتی اطلس

?تولید انواع یاتاقانهای صنعتی وکشاورزی
?یاتاقانهای
P؛F؛FL؛FC؛
?یاتاقانهای
SN;SNL;SNT;SNI
?وکلیه یاتاقانهای سفارشی از قبیل
?شرکتهای فولاد وذوب آهن …..

یاتاقان ها رو جزو دسته های اصلی اتصالات در صنایع میدانند. بدین معنا که در زیر دسته های کوچکتر کلیه رولبرینگ ها و بربلینگ ها از انواع یاتاقان شناخته میشوند. یاتاقان ها حتی میتوانند بوش مانند بوده و بدون ساچمه تولید شده باشند اما آنچه تحت نام یاتاقان دارای کاربری عمده ای است در واقع یاتاقان بلبرینگ ها هستند. یاتاقان بلبرینگ ها اجزای صنعتی هستند که متشکل از یک هوزینگ هستند که دربرگیرنده نوعی از بلبرینگ در ساختار میانی خود است .

یاتاقان ها علاوه بر ساختار گوی مانند در انواع مختلف با اتصالات پیچ و مهره ای نیز تولید میشوند یاتاقان های پیچ و مهره ای اغلب هوزینگ از جنس چدنی دارند و یا با هوزینگ از فولاد چکش خوار تولید شده اند. راستای اتصال پیچ و مهره های یاتاقان ها هم میتواند در راستای شافت اتصالی باشد و بهم به صورت عمود بر شافت اتصال قرار داشته باشند.بلبرینگ ها از اتصالات کارامدی هستند که در اغلب ماشین آلات صنعتی دینامیک با شافت های دوار بکار گرفته میشوند.

بلبرینگ با دو هدف اصلی بر روی ماشین آلات بسته میشود که عبارتند از کاهش میزان اصطکاک ناشی از دوران شافت با دیگر قطعات و انتقال بار وزنی اعمال شده از طریق شافت.بلبرینگ ها داری دسته بندی های گوناگونی بوده و بر حسب معیارهای مختلفی از شکل گرفته تا برند و سایز و نوع بار دسته بندی میشوند اما از نظر مهندسی بلبرینگ ها که نوعی یاتاقان صنعتی هستند را به حسب نوع باری که تعلیق میکنند عبارتند از بارهای محوری،شعاعی و ترکیبی دسته بندی میکنند.

رولبرینگ و بربلینگ دو شکل بسیار کارآمد از یاتاقان ها با حداقل اصطکاک میباشند که از ساچمه بعنوان حامل استفاده میکنند. یاتاقان ها اغلب با بکارگیری گریس با پایه های مختلفی چون گریس های پایه لیتیوم،پتاسیم و کلسیم روان کاری میشوند .هر یک از انواع گریس یاتاقان دارای خواص مکانیکی مختلفی از مقاومت حرارتی و طول عمر در تماس با سطوح یاتاقان بلبرینگ هاست.

به مدیریت:اصغر براتی

شماره های تماس:
۰۹۱۳۴۲۰۳۹۲۳
۰۹۱۳۳۲۶۲۹۳۵

 

 

یاتاقان , تولیدی و پخش یاتاقان صنعتی در اصفهان ,  یاتاقان صنعتی اطلس در اصفهان ,  ماشین آلات صنعتی ,  یاتاقان صنعتی چیست ,  مجموعه تولیدی یاتاقان صنعتی در اصفهان ,  کاربرد یاتاقان در صنعت ,