مجموعه تولید و پرورش اسب اصیل کرد دیاکو

✅اسب نژاد کرد

✅اسب سلیمی فاخر ایران

✅کولاک کره الماس نوه طوفان کبیر کرمانشاهان

✅کیوان کره کامران نوه سلطان گنبد

✅اسب‌ها حیوانات بزرگ و قوی هستند. آنها همراهان سرسخت و سرگرم کننده هستند که بدون توجه منظم به این حیوانات همراهی با آنها امکان‌پذیر نخواهد بود. این حیوانات به مراقبت و نگهداری مداوم نیاز دارند. همچنین اسب‌ها حیوانات بسیار اجتماعی هستند و به توجه شما، فعالیت با شما، و انجام فعالیت‌هایی که آنها را سرحال نگه داشته و از خستگی و افسردگی آنها جلوگیری می‌کنند، نیاز دارد.

✅سرگرم و فعال نگه داشتن اسب‌ها نیازمند صرف وقت و هزینه کافی می‌باشد. شما موظفید سرپناه مناسب، محل تمرین و محل شستشو و نظافت حیوان و سایر نیازهای او را فراهم کنید.

✅مراقبت اولیه و پایه از اسب شامل فراهم نمودن خوراک و آب روزانه حیوان، ورزش روزانه و مراقبت‌های منظم دامپزشکی ازجمله واکسیناسیون می‌باشد؛ ولی مراقبت‌های اختصاصی سلامتی حیوان را تضمین می‌کند و باعث می‌شود شما با اسب خود رابطه خوب و سرگرم کننده‌ای به عنوان حیوان خانگی، سرگرمی و یا برای نمایش داشته باشید.

به مدیریت:هیوا شریعتی

برای هماهنگی جهت بازدید و کشش با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۷۹۳۳۹۷
۰۹۱۸۶۹۳۳۱۴۲
۰۹۳۵۵۰۰۴۴۰۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسب ,  تولید و پرورش اسب ,  انواع نژاد اسب ,  تولید و پرورش اسب اصیل کرد دیاکو در زنجان ,  نژاد سلیمی ,  مراقبت از اسب ,  مجموعه تولید و پرورش اسب در زنجان ,  هزینه های پرورش اسب ,  نکات مهم در پرورش اسب ,  انواع اسب اصیل ایرانی ,