اجرای خدمات پیاده رو و کف پوش ایمانی در تهران

✨اجرای بتن ریزی واش بتن،جدول کاری و کفپوش کاری

✨جدول گذاری نهر، جدول گذاری کانو، جدول گذاری کتابی

✨محوطه سازی پارک و پیاده رو

✨تمامی خدمات عمرانی

✨محوطه سازی سنگ فرش و جدول کفپوش

✨خدمات اجرای محوطه سازی شامل :سنگ فرش و جدول کفپوش پیاده رو معابر در تهران

به مدیریت: یحیی ایمانی
09199513927
09195096652
09194467158

?سنگ فرش

?برای سنگ فرش فضاهای بیرونی، مصالح مختلفی وجود دارد که برخی از آنها بسیار ارزان و برخی نیز بسیار گران قیمت و لوکس هستند. شاید در میان تمامی مصالح مرتبط با سنگ فرش بتن را بتوان ارزانترین نوع سنگفرش به حساب آورد. استفاده از بتن مقرون به صرفه، استاندارد و از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردار است.

?استفاده از سنگ فرش‌های قالبی بتنی نیز امکان جالبی هستند که شما می توانید از آنها به عنوان سنگ فرش مدولار بهره ببرید. این سنگ فرشهای مدولار در طیف وسعی از شکل، رنگ، بافت و الگو ساخته می‌شوند و برای کسانی که نمیخواهند هزینه‌های اضافی برای نصب سنگ به عنوان سنگ فرش را بپردازند؛ مناسب خواهند بود.

?سنگ فرشهای بتنی از روان شدن آب به هنگام بارندگی جلوگیری میکنند، بنابراین برای مسیرهای پیاده روی گزینه مناسبی خواهند بود. در میان انواع سنگ فرشها، انواع آجری نیز طرفداران خاص خودشان را دارند، رنگ قرمز آجری آجر باعث ایجاد حس گرما و نشاط در فضای بیرونی ویلا یا حیاط خانه شما می‌شود و می‌توان در طراحی ویلا از آن استفاده نمود. در ضمن آجری از نظر زیبایی به خوبی با سایر مصالح از جمله سنگ هماهنگ می‌شود.

?مزایای استفاده از سنگ کوبیک در سنگفرش

?سنگهای کوبیک به صرفه هستند ! هر قسمت از سنگ های کیویک دارای آمیختگی رنگ خاص خود است . که باغچه ها ، راه های ورودی و منظره ی شما را کاملاٌ متفاوت از سیمان ساخته ی انسان ، که همه بخش های آن یکسان و یکرنگ است نشان می دهد . در نتیجه سنگفرش کوبیک از نظر دیداری جذابیت بیشتری خواهد داشت.

?رنگ سنگهای کیوبیک برخلاف سیمان حاصل از رنگدانه نیست که جلوه آن را جذاب تر می کند سنگفرش کوبیک استحکام بیشتری نسبت به سیمان دارد.

?استفاده از بلوک های سنگ کوبیک فضای بینی کمتری ایجاد می کند . که باعث می شود زمینه ی کمتری برای جوانه زنی دانه ها در بخش شنی میانی ایجاد شود.

?سنگ کوبیک در برابر یخ زدگی مقام است.

?سنگفرش های کوبیک نسبت به انواع سنگفرش های سیمانی محیط زیست دوست تر و ملموس تر است.

?مهمترین سنگ کوبیک طبیعی بودن آن است.

?سنگ طبیعی با گذشت زمان ظاهر خود را حفظ می کند . بر خلاف سیمان که از ترکیبی متراکم و مخلوط ساخته شده که پس از چند سال رفت و آمد روی آن اجزای آن از هم جدا می شود.

?نصب سنگ های کوبیک به مهارت خاصی نیاز ندارد و می توان شبیه انواع سیمانی آن نصب شود.

?سنگفرش کردن با سنگ کوبیک نسبت به استفاده از انواع سنگفرش سیمانی سرمایه گذاری بهتری است.

?استفاده از سنگ کوبیک کیفیت و جذابیت بیشتری به اجرای سنگفرش شما می دهد.

?سنگ کوبیک سازه ی مقاوم تری است . منبع آن پهناور است و تاریخ آغاز آن میلیاردها سال پیش است . گرچه بازسازی سنگ به آسانی درختان نیست ، با این حال یک چرخه ی طبیعی است و باسازی می شود

?به عنوان یکسازه ی طبیعی قابل بازیافت و مرمت است و بعد از تخریب مجدداٌ در سنگفرش مورد استفاده می توان قرار داد.

?جدول کاری

جدول‌ کاری و آبروسازی به منظور تقسیم محوطه به خیابانهای اصلی و فرعی، پیاده‌روها، فضاهای سبز و بالاخره جمع‌آوری سطحی صورت می‌گیرد. در هر مورد جزئیات اجرایی و نحوه اجرای عملیات، باید در نقشه‌های اجرایی و مشخصات فنی خصوصی ذکر گردد، پیمانکار موظف است پس از تسطیح و رسیدن به رقومهای موردنظر نسبت به جدول‌گذاری و آبروسازی اقدام نماید.

?مصالح جدول‌ کاری جوی آب شهری چیست؟

?برای جدول‌گذاری عموماً از قطعات بتن پیش‌ساخته و در پاره‌‌ای موارد با توجه به شرایط کار از بتن درجا استفاده می‌شود. با توجه به ارتفاع کم جداول بتنی، عموماً این جداول بدون آرماتور است و چنانچه ارتفاع کارگذاری جدول زیاد و رانش خاک قابل توجه باشد، باید از جداول بتن مسلح استفاده کرد.

?برای جمع‌آوری آبهای سطحی راههای ارتباطی و خیابانها می‌توان از کانیو و با مقاطع V شکل یا نیم‌دایره از بتن پیش‌ساخته یا درجا استفاده نمود. چنانچه از جدول‌گذاری به صورت سرپوشیده به منظور جمع‌آوری آبهای سطحی استفاده شود، باید در فواصل معین و بر اساس نقشه‌های اجرایی، دریچه‌های تخلیه و جمع‌آوری آبهای حاصل از شستشوی خیابان و آبهای باران به صورت دریچه‌های افقی، عمودی یا ترکیبی از این دو پیش‌بینی نمود.

به مدیریت:یحیی ایمانی

 

 

 

نمونه کار سنگ فرش

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

جدول کاری , محوطه سازی , بتن ریزی , کف پوش کاری در تهران , اجرای خدمات عمرانی در تهران , محوطه سازی پارک در تهران , اجرای خدمات پیاده رو در تهران , محوطه سازی و جدول کاری ایمانی در تهران , جدول کاری در تهران , جدول کاری نهر در تهران  , جدول کاری کانو  , جدول کاری کتابی ,  محوطه سازی پارک  , قیمت محوطه سازی  , قیمت جدول کاری ,  قیمت کف پوش ,  محوطه سازی ,جدول , کفپوش کاری , محوطه سازی در تهران ,  اجرای سنگ فرش در تهران , سنگ فرش در تهران , کفپوش کاری در تهران , اجرای کفپوش در تهران , اجرای جدول در تهران , اجرای خدمات پیاده رو در تهران ,  کف پوش ایمانی در تهران , اجرای بتن ریزی واش بتن در تهران , جدول کاری و کفپوش کاری در تهران , جدول گذاری نهر در تهران , جدول گذاری کانو در تهران ,  جدول گذاری کتابی در تهران , محوطه سازی پارک و پیاده رو در تهران , تمامی خدمات عمرانی در تهران , محوطه سازی سنگ فرش و جدول کفپوش در تهران ,