آموزش فوتبال پسرانه مدرسه فوتبال ستاره ساحل بندر خمیر در هرمزگان

مدرسه فوتبال ستاره ساحل خمیر هرمزگان

⚽️ آموزش صفر تا صد فوتبال در رده سنی 6 الی 15 سال

انواع مدرسه فوتبال

 مدارس فوتبال فصلی:

یکی از انواع مدرسه فوتبال، مدارسی است كه هر ترم آن شامل هشت هفته فعال آموزش (عملی و تئوری و نمایش فیلم های آموزشی) است و در هر هفته سه جلسة ۹۰ دقیقه ای با رعایت سرفصل های آموزشی فدراسیون فوتبال برپا می گردد.

مدارس فوتبال دائمی:

مدارس دائمی یکی دیگر از انواع مدرسه فوتبال است. مدارسی كه لااقل سه ترم در سال فعال هستند و هر ترم آن شامل ده هفته فعال آموزش (عملی و تئوری و نمایش فیلم های آموزشی) است و در هر هفته سه جلسة ۹۰ دقیقه ای با رعایت سرفصل های آموزشی فدراسیون فوتبال برگزار می گردد.

اهداف مدرسه فوتبال

گفتنی است مدرسه فوتبال با هدف آموزش فوتبال به کودکان و نوجوانان تأسیس میشود تا ضمن پر کردن اوقات فراغت با آموزش پایه ای و علمی فوتبال به توسعه و گسترش ورزش فوتبال در کشور کمک کنند و رویکرد این مدارس شناسایی هدفمند و کشف استعدادهای برتر در سنین پایین برای حضور در رده های سنی بالاتر و تیمهای باشگاهی و ملی و پرورش نسل آتی فوتبال از دیگر اهداف این مدارس است.

وظایف مدرسه فوتبال

⚽️ ایجاد محیطی سالم، مفرح و بهداشتی برای شكوفایی استعدادها

⚽️ آموزش اصول و تكنیك های پایه در فوتبال طبق برنامه های تدوین شده آیین نامه مدارس فوتبال

⚽️ زمینه سازی برای كشف استعدادهای برتر در رشته فوتبال

⚽️ اعطای گواهینامه پایان دوره آموزش كه به تائید كمیته جوانان هیئت فوتبال استان مربوط رسیده باشد

⚽️ معرفی استعدادهای برتر به باشگاه ها (كه یكی از معیار های مهم ارزشیابی مدارس فوتبال خواهد بود)

⚽️ اقدام به بیمه حوادث و صدمات مربیان و فوتبال آموزان از طریق هیئت پزشكی ورزشی استان مربوط

⚽️ تشكیل انجمن اولیا و مربیان در مدرسه

ویژگی های مدرسه فوتبال خوب مدرسه فوتبال ستاره ساحل خمیر هرمزگان

عواملی مثل سطح دانش و تجربه مربیان، کیفیت زمین و دیگر امکانات، روش آموزش و برخورد مربی با بازیکنان و… را از مهم ترین خصوصیت های مدرسه فوتبال خوب می دانستند. مدرسه فوتبال خوب، مدرسه ای است که بچه ها در آن لذت برده و جهت رفتن به باشگاه لحظه شماری کنند. لذت بردن از فوتبال، یکی از مهمترین ویژگی ها برای مدرسه فوتبال است که بیشتر بازیکنان آنرا بچه های کم سن و سال تشکیل می دهد.

به مدیریت:مجید یزدانی

 

 

 

 

فوتبال , مدرسه فوتبال در هرمزگان , آموزش فوتبال در بندر خمیر هرمزگان , آموزش فوتبال پسرانه , مدرسه فوتبال ستاره ساحل بندر خمیر هرمزگان , ویژگی های یک مدرسه فوتبال خوب , امکانات مدرسه فوتبال , وظایف مدرسه فوتبال ,