مرکز تخصصی احیا و درمان مو یاس با دستگاه پیشرفته و VIP در ماسال

🔺احیای مو به معنی دوباره زنده کردن مو است. روش‌های مختلفی برای احیای مو وجود دارد. مراکز تخصصی با ارائه تکنیک‌های حرفه‌ای، موجب تقویت ساقه مو مشتریان‌شان می‌شوند و آسیب‌های مختلف موهای آن‌ها را از بین می‌برند.در واقع به واسطه تکنیک‌های احیا کردن مو می‌توان ساقه‌های مو را ترمیم کرد و جانی دوباره به آن‌ها بخشید. احیا کردن حتی شامل زدن یک ماسک موی ساده به موها نیز می‌شود.

🔺روش‌هایی که توسط مراکز تخصصی ارائه می‌شوند، باعث ترمیم عمق موها شده و کیفیت بالاتری نسبت به روش‌های خانگی مثل ماسک مو دارند. این تکنیک‌ها تاثیرگذاری بیشتری دارند و عمر بیشتری هم می‌کنند. مو بنا به دلایل مختلفی ممکن است آسیب ببیند؛ مثلا در اثر اتوی موی مداوم ممکن است وز شده یا شکننده شود، در چنین مواقعی نیاز است تا از روش‌های تخصصی کمک بگیرید که موهایتان را دوباره زنده کنید. این روش‌ها در این مواقع موجب ترمیم بخش زیادی از مو می‌شوند.

🔺برای توضیح تخصصی‎تر احیای مو بگذارید شما را با کوتیکول آشنا کنیم. کوتیکول در واقع لایه‌ای است که روی موها قرار می‌گیرد. با انجام روش‌های مراقبتی نادرست از مو و حتی آسیب‌های محیطی، کوتیکول به مرور از بین می‌رود و سپس به قسمت‌های داخلی مو آسیب وارد می‌شود. در واقع کوتیکول اولین جایی است که در معرض آسیب‌های مختلف در مو قرار دارد. شما می‌توانید با استفاده تکنیک‌های احیای مو دوباره ساقه‌های موهایتان را مثل روز اول شاداب و سرزنده کند و آن‌ها را تقویت نمایید.

✳️فواید احیای مو 

🔰احیای مو فواید بسیاری دارد که در زیر به ذکر مهمترین‌شان می‌پردازیم:

🔹🔸شاداب شدن موها 
🔹🔸تقویت بافت‌های چربی موجود در مو 
🔹🔸ایجاد موهای درخشان 
🔹🔸صافی مو 
🔹🔸از بین رفتن وز مو
🔹🔸شانه‌پذیری بیشتر مو 
🔹🔸از بین رفتن مشکلات به وجود آمده در ساختار مو (به میزان قابل توجه)
🔹🔸راحتی بابت استفاده مداوم از اتو مو 

✳️نکات مهم بعد از احیای مو 

🔰بعد از احیای مو به خصوص کراتینه مو نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

💫استفاده شامپوهای بدون سولفات و مناسب
💫استفاده از ماسک موهای مناسب
💫عدم شستشوی مو در روزهای اولیه کراتین و احیا
💫ایجاد تغییر در مدت زمان شستشوی مو (در مدل شستشو و تعداد دفعات شستشوی مو در هفته با آرایشگر صحبت کنید)
💫قبل از خدمات کراتینه موهای خود را رنگ نکنید. این کار را برای بعد از خدمات کراتین بگذارید 

✳️دلایل انجام ابریشم سازی مو 

💥در روش پیشرفته‌ی ابریشم سازی مو، موهای خشک و آسیب‌دیده به کمک دوز خاصی از مواد درمانی فرموله شده برای تقویت و آبرسانی الیاف مو، ترمیم و تجدید می‌شوند. معمولا این مواد حاوی کراتین، سرامید و آنتی‌اکسیدان‌های فعال برای محافظت از موها هستند.

💥در فصل تابستان، معمولا تقاضا برای انجام تکنیک‌های کراتیه و ابریشم تراپی مو افزایش می‌یابد. زیرا با افزایش دمای هوا و رطوبت، موهای خانم‌ها حالت فر و وِز به خود می‌گیرند و با انجام کراتیه و ابریشم سازی مو می‌توانند تا حدود 4 ماه و یا بیشتر، موهای خود را حتی در شرایط آب و هوایی مرطوب لخت و نرم نگه دارند. در این وضعیت می‌توانند شنا و ورزش کنند و بعد از حمام موهایی با ظاهر ابریشمی داشته باشند.

💥علاوه بر افرادی که به دلایل مختلف موهای آسیب‌دیده دارند، خانم‌هایی که به طور ژنتیکی موهای فر و یا وِز دارند نیز می‌توانند از این تکنیک برای صاف کردن و آبرسانی موهای خود بهره‌مند شوند.

✳️تفاوت ابریشم سازی مو با کراتینه 

🌀همان طور که قبلا ذکر شد، روش ابریشم سازی مو یک روش مکمل است برای صاف و نرم‌تر کردن موها و تکنیک کراتینه یک تکنیک اصلی برای احیا و بازسازی موها است که می‌تواند بر حسب مواد به کار رفته از 40 تا 80 درصد باعث صاف شدن موهای آسیب‌دیده شود.

🌀اثرات روش کراتینه مو نهایتا تا حدود 6 ماه ماندگار است و دوباره باید تجدید شود؛ اما روش ابریشم سازی مو دائمی است و فقط با کوتاه کردن می‌توان حالت ابریشمی موها را از بین برد (مشابه روش ریباندینگ)

🌀ابریشم سازی مو بهتر است بر روی موهای سالم و طبیعی و یا ترمیم‌ شده انجام شود. اما کراتینه مو اصولا مخصوص ترمیم موهای آسیب‌دیده است و موهای سالم نیازی به کراتینه ندارند.

🌀در روند انجام روش کراتینه مو سعی می‌شود با تغذیه ی موهای آسیب‌دیده با مولکول‌های کراتین موجود در شامپوهای مخصوص، ترمیم آن‌ها ممکن شود. اما در روش ابریشم سازی مو هدف ترمیم پیوندهای شکسته شده‌ی بین اسید آمینه ها مو و در نهایت تغییر در ساختار شیمیایی و بافت ظاهری مو است؛ که منجر به حالت ابریشمی موها می‌شود.

🌀در روند انجام تکنیک کراتینه مو از حرارت بالا و فرمالدهید برای ورود مولکول‌های کراتین به داخل فضاهای کوتیکول مو و نگه داشتن آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده می‌شود. اما روش ابریشم سازی مو نیازی به این شرایط ندارد.

🌀بعد از گذشت تقریبا 15 روز از انجام روش کراتینه می‌توان موهای خود را رنگ یا دکلره کرد (البته بهتر است که از رنگ‌های بدون آمونیاک استفاده شود). اما اگر پس از آن ابریشم سازی مو انجام شده باشد؛ توصیه نمی‌شود که به سرعت سراغ رنگ یا مش کردن موها برویم.

🌀پس از انجام کراتینه می‌توان موها را با سشوار حالت داد و یا حتی فر کرد. اما پس از ابریشم سازی مو، موها دیگر حالت نمی‌گیرند و همیشه صاف و لخت باقی می‌مانند.

🌀پس از انجام کراتینه، برای فعال شدن ملکول‌های کراتین تزریق شده، باید هر دفعه بعد از حمام موها را به کمک سشوار حرارت داد. اما پس از انجام ابریشم سازی مو نیازی به انجام این کار نیست.

به مدیریت:ایران اکبری

 

 

مرکز تخصصی احیا مو یاس در ماسال , مرکز تخصصی درمان مو یاس در ماسال , درمان تخصصی مو در ماسال , درمان تخصصی مو با دستگاه vp ,  هزینه احیای مو در ماسال , مرکز تخصصی درمان مو در ماسال , احیا و درمان مو ایران اکبری , کراتیه مو در ماسال , ویتامینه مو در ماسال , پروتئین تراپی مو در ماسال , احیای مو در ماسال ,