Address & Contact

Our Address

مازندران، آمل، بلوار ولایت، ولایت ۱۹، جنب مسجد قبا

Telephone

ساخت و نصب تابلو چلنیوم کامپوزیت مرکز تخصصی نئون در آمل مازندران

مرکز تخصصی نئون

✨ما آمده ایم تا با تابلوهای نئونی نور و حسی خاص و متفاوت را به خانه و کسب و کارتان بیاوریم.✨
شماره تماس
09111007340

❇️انواع تابلو نئون

✔️تابلو نئون شیشه‌ای

💠نئون نوعی گاز بی‌رنگ است که در طبیعت وجود دارد. این گاز نئون توسط دو دانشمند انگلیسی به نام‌های سر ویلیام رمزی و موریس کشف شد. چندین سال بعد دانشمندی به نام ژرژ کلود در کشور فرانسه با استفاده از یک لوله حاوی گاز نئون با متصل کردن دو عدد الکترود به دو سر لوله و عبور جریال برق رنگ قرمزی را به وجود آورد و به این ترتیب لامپ نئون ساخته شد.

💠رنگ‌های دیگری به جز رنگ قرمز از ترکیب گاز نئون و فلوئور به وجود میاید. جنس تابلوهای نئون پلاستیک، شیشه بی‌رنگ و شفاف است. شیشه‌ها ابتدا با توجه به مدل مورد نظر تغییر شکل می‌دهند و سپس از گاز نئون پر می‌شوند. به دو سر تابلو الکترود وصل می‌کنند و با اتصال ولتاژ به دو سر تابلو، گاز نئون داخل شیشه، نور تولید می کند. در واقع تابلو نئون نوعی تابلوی الکتریکی است و همان لوله‌های شیشه‌ای که با حرارت به آن شکل می‌دهند. داخل این لوله‌های شیشه‌ای به وسیله گاز‌های مختلف همچون هیدروژن (صورتی)، آرگون (آبی و سبز)و نئون (قرمز) پر می‌شود و باعث تنوع رنگ در تابلو نئون می‌شود. تابلو‌ نئون در ویترین مغازه‌ها بسیار استفاده می‌شود.

✔️تابلو نئون پلاستیک

💠تابلو نئون پلاستیک ، تابلویی است که برای ساخت رویه و لبه‌های آن از نوعی پلاستیک شفاف به نام پلکسی استفاده می‌شود که مانند شیشه شفاف بوده اما نسبت به شیشه دوام بیشتری دارد و با انواع دستگاه‌های برش لیزری به آسانی برش داده می‌شوند.

💠تابلو نئون پلاستیکی از اولین تابلو‌های حروف برجسته در دنیا هستند که به عنوان تابلوی تبلیغاتی در سردر مغازه‌ها درخشش چشم گیری ایجاد می‌کنند. این تابلو توانایی انتشار نور به صورت یکنواخت و شفا را دارد و جلوه زیبایی ایجاد می‌شود.

✔️تابلو نئون فلکسی

💠تابلو نئونی با توجه به اینکه از گذشته تا به امروز توسط مشتریان در تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار گرفته اند دارای معایبی از جمله شکنندگی نئون ، شوک نئون ، نصب دشوار و مصرف زیاد برق می باشد که همه ی این موارد مهندسان و تولیدکنندگان را وادار کرد تا در عصر تکنولوژی موادی را تولید کنند که مزایا و برتری بیشتری نسبت به نئون داشته باشد.

💠یکی از محصولات مدرنی که امروزه در حرفه تبلیغات و بیلبورد سازی رواج یافته است را می توان تابلو نئون فلکسی یا فلکس نئون نامید که جایگزینی مناسب برای تابلو نئون در این صنعت است.تابلو نئون فلکسی که ظاهری نئون مانند دارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است ، برای تبلیغات به عنوان تابلوی مغازه ، تابلوی دکوراسیون داخلی و سایر موارد تبلیغاتی که در بازار نیز با رنگ های متنوع موجود است ، مورد استفاده قرار می گیرد.

✔️تفاوت تابلو نئون و تابلو چلنیوم

💠جنس زوار دور تابلو چلنویم از آلمینیوم است که ظاهر براق و خاصیت انعطاف‌پذیر دارد اما جنس زوار دور تابلو نئون پلاستیک از همان جنس پلاستیک (پلکسی گلاس) است که در رویه کارش استفاده می‌شود. در واقع تابلو چلنیوم از قسمتی که پلاکسی کار شده است نور‌دهی دارد اما تابلو نئون پلاستیک هم از سطح کار و از زوار کار نور‌دهی دارد. بر این اساس در کار چلنیوم نورپردازی کار فقط از رو به رو مشخص هست اما در تابلو نئون پلاستیک نور‌پردازی کار هم از کناره‌ها و هم از رو به رو مشخص است که این مورد باعث می‌شود جلوه و زیبایی کار بیشتر شود.

به مدیریت:سیاوش کریمی

 

 

تابلو , تابلو نئون , انواع تابلو نئون , تابو نئون شیشه ای , تابلو نئون پلاستیک , تابلو نئون فلکسی , قیمت انواع تابلو نئون مرکز تخصصی نئون کریمی در آمل مازندران, فروش و اجاره تابلو نئون در تهران پارس , کاربرد تابلو نئون , انواع تابلو تبلیغاتی مرکز تخصصی نئون در آمل مازندران , فروش و اجاره تابلو نئونیمرکز تخصصی نئون در آمل مازندران ,