Address & Contact

Our Address

گیلان ،لاهیجان،کیلومتر ۲ جاده رشت ، مجتمع بلوک و آجر پازلی

Telephone

مرکز تولید و عرضه مستقیم محصولات پازلی پازل سنتر

⚡️بزرگترین تولید کننده محصولات پازلی در ایران⚡️

?تولید کننده انحصاری بلوک و آجر پازلی در استان گیلان?

?قابل استفاده در دیوارهای دور زمین، آپارتمان و ویلا?

?آجر پازلی

?آجر پازلی یا آجر قفل شونده نوعی از آجر های مدرن است که امروزه در صنعت ساخت و ساز از آنها استفاده می شود. این آجر ها به آجر های سبز و حافظ محیط زیست نیز شناخته می شوند. آجر های پازلی با توجه به نوع بافت و طراحی منحصر به فردی‌که دارند قابلیت این را دارند که زمان اجرای خود را کاهش دهند و همینطور شکل خاص آن توانایی انجام هر نوع طرحی را به مجری می دهد و هم چنین می توان طرح های خاصی را با آنها اجرا کرد.این آجر نه تنها ظاهری فوق العاده زیبا را از خود به تصویر می کشد؛ بلکه مقاومت و کیفیت بی نظیری را نیز به همراه دارد. به همین دلیل از آن برای نماکاری بخش های متعددی از ساختمان های مختلف استفاده می کنند.

?این آجر نه تنها ظاهری فوق العاده زیبا را از خود به تصویر می کشد؛ بلکه مقاومت و کیفیت بی نظیری را نیز به همراه دارد. به همین دلیل از آن برای نماکاری بخش های متعددی از ساختمان های مختلف استفاده می کنند.

?آجر نما پازلی

?آجر نما پازلی به دلیل تنوع در رنگ و ابعاد می توانند نمای زیبایی را به ساختمان و بنای شما بدهد. آجر نمای پازلی را می توان به عنوان کتیبه در داخل ساختمان و طراحی داخلی استفاده نمود که با نور پردازی، زیبایی خاصی را در داخل ساختمان برای شما به ارمغان می آورد.

?مزایای آجر پازلی
۱.سهولت در کار هنگام اجرا

?یکی از مزایای قابل توجه آجر های پازلی سهولت در اجرا و تمیز بودن آن در ساخت و ساز می باشد. در سازه های که از آجر پازلی استفاده می شود، نیازی به بند کشی و یا استفاده از قالب های چوبی و فلزی برای ساخت ستون نمی باشد که در نتیجه همین امر کاهش نیروی انسانی می باشد به طوری که حتی یک فرد هم بدون نیاز به کمک قادر به اجرا و ساخت سازه می باشد.

۲.کاهش هزینه

?با توجه به افزایش قیمت در انرژی و سوخت، استفاده از آجرهای پازلی موجب کاهش هزینه چشمگیر، در حمل مصالح و در نهایت باعث کاهش هزینه های ساخت یک ساختمان می شود.

?از جمله مواردی که باعث کاهش هزینه در ساختمان سازی با استفاده از آجرهای پازلی می شوند عبارتند از: کاهش ۵۰% هزینه در استفاده از فولاد، کاهش ۶۰% مصرف بتن و سیمان، کاهش نیروی انسانی در ساخت سازه، افزایش سرعت ساخت، کاهش در مصرف مصالح بین آجرها، پلاستر کردن، هموار کردن سطح دیوار قبل از گچ کاری بیان و …

۳.مقاومت فشاری بالا و ضد زلزله

?آجر پازلی دارای مقاومت فشاری بالای ۳ مگاپاسکال می باشد که از همین جنبه تنها آجر موجود در کشور است. از طرفی به علت طراحی خاص و مهندسی آن که می توان از درون حفره های آن میلگرد را عبور داد و دیوارها را به صورت عمودی و افقی در برابر لرزش های زلزله مسلح نمود، همین امر این اجر را مقاوم ترین آجر موجود در برابر زلزله می کند که در نتیجه آن این است که در هنگام زلزله دیگر دیوار روی افراد آوار نمی شود.

4.صرفه جویی در زمان اجرا

?طراحی منحصر به فرد این آجر و عدم نیاز به اقداماتی نظیر رنگ و پلاستر کردن باعث شده که سرعت اجرا در هنگام ساخت و ساز افزایش یابد و در زمان صرفه جویی گردد.

?از دیگر مزایای آن عبارتند از:

?تغییر محسوس دمای بیرون و داخل ساختمان و کاهش مصرف برق
?کاهش هزینه های حمل مصالح
?نمایی فوق العاده زیبا در پایان کار
?بدون نیاز به قالب های چوبی و فلزی برای ساخت ستون

به مدیریت : هادي طوماري

 

 

 

 

مرکز تولید و عرضه مستقیم محصولات پازلی در گیلان  , تولید کننده محصولات پازلی در ایران , تولید کننده بلوک و آجر پازلی در گیلان , بلوک پازلی , آجر پازلی , قیمت آجر پازلی , کاربرد آجر پازلی , قیمت بلوک پازلی , مزایای آجر پازلی ,