مرکز خرید و فروش ماشین تصادفی فرهاد طالبی

🚗 مرکز خرید و فروش ماشین های تصادفی ایرانی و خارجی🚗

🚗🚗🚗🚗🚗🚗

🚗 عوامل تاثیرگذار در فروش ماشین تصادفی

🚗 زمانی که تصادف اتفاق می افتد اولین چیزی که ذهن راننده را درگیر میکند، مسئله افت قیمت است. گاهی این مشکل بعد از تعمیر هم قابل رویت است و گاهی هم به چشم نمی آید. ضربه خودرو به هر شکلی که باشد باید هنگام فروش ماشین آن را با مشتریان در میان بگذارید.

🚗 روش فروش ماشین تصادفی، به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله در هنگام قیمت گذاری باید حساب کنید که به خاطر مشکلات خودرو، هزینه تعمیر به عهده مشتری می شود. پس طبیعتا خودرو تصادفی خیلی ارزان‌تر از مدل تمیز مشابه آن است.

🚗 بهترین نحوه فروش ماشین تصادفی عیب یابی آن است و بیمه شدن ماشین است. خودرویی که قصد فروش آن را دارید حتما ۹ مرحله معاینه فنی را طی کرده باشد. برای داشتن معاینه فنی، باید چراغ ها، آینه و شیشه سالم داشته باشید. همینطور کمربند ایمنی و بوق خودرو نیز بررسی می شود.

🚗 اگر در هنگام تصادف با روغن سوزی غیر استاندارد روبرو شدید باید قبل از معاینه فنی آن را تعمیر کنید. اگر در تصادف سوخت بنزین خودرو با مشکلی روبرو شده باشد که منجر به خروج دود سیاه از شود.

🚗 این مشکل را با بررسی فیلتر هوا و لوله های ورود و خروج هوا می توان بررسی کرد. اگر انژکتور خراب شود و یا نشت داشته باشد می تواند منجر به اختلال سوخت خودرو شود. همچنین در نحوه فروش خودرو تصادفی، در زمان معاینه فنی نیز میزان انتشار آلاینده های گازهای خروجی از اگزوز را بررسی می کنند.

مدیریت : طالبی

شماره های تماس:

09114375990

 

 

 

 

فروش ماشین تصادفی , خودرو تصادفی , کانال ماشین تصادفی , خریدار تصادفی , ماشین تصادفی ,