فروش انواع پوشاک مردانه و زنانه در رشت

Sale of men’s and women’s clothing in Rasht

فروش انواع کت و شلوار مردانه

Selling all kinds of men’s suits

مناسب برای هر سلیقه و بودجه ای

Suitable for every taste and budget

✨ تضمین صد در صد کیفیت و دوخت✨

One hundred percent quality and sewing guarantee

تنوع بالا در رنگ و مدل

High variety in colors and models

انواع لباس زنانه و مردانه با تنوع بالا

A variety of men’s and women’s clothing with high diversity

خرید حضوری و غیر حضوری

In-person and out-of-person purchases

⚡️تنها مرکز خرید در بلوار ۸ دی⚡️

The only shopping center on 8 Dey Boulevard

✳️ویژگی‌های یک لباس مردانه خوب چیست؟

?شاید اگر سال‌ها پیش این سوال را از خود یا اطرافیان‌تان می‌پرسیدید، مهم‌ترین یا حتی تنها پاسخی که دریافت می‌کردید، کیفیت و رنگ لباس بود. اما در حال حاضر و با پیشرفت صنعت مد و وارد شدن آن به عرصه‌ی پوشاک زنانه و مردانه، آنچه از یک لباس مردانه انتظار می‌رود چیزی فراتر از کیفیت و رنگ ظاهری آن است.

?امروزه نکات و جزئیات ریزی در طراحی لباس‌های مردانه مورد توجه قرار می‌گیرند تا خریدار با پوشیدن لباس خود، احساس خاص بودن را داشته باشد. در دنیای جدید طراحی و مد، مواردی همچون دکمه‌های پیراهن مردانه، جیب‌ها، سرآستین‌ها و حاشیه‌های لباس نیز مورد توجه قرار می‌گیرند تا مردان شیک‌پوش بیشتر از گذشته به لباسی که می‌پوشند اهمیت بدهند.

?حالا دیگر لباس‌ و پوشاک مردانه از قالب یک پیراهن ساده یا پیراهن چهارخانه خارج شده و انواع طرح‌ها و مدل‌های جذاب در طراحی این نوع لباس‌ها مد نظر قرار می‌گیرند تا تمام سلیقه‌ها را پوشش دهند.

?نکته‌ی دیگری هم که این روزها در دنیای طراحی و تولید لباس مردانه بسیار مورد توجه قرار گرفته و توجه مردان را به خود جلب کرده، ست کردن و هماهنگ نمودن لباس است. ست کردن لباس با شلوار، کفش، کراوات، کت و یا حتی جوراب، کاملا در طراحی و پوشش لباس‌ مردانه مورد توجه قرار می‌گیرد.

به مدیریت :آقای احمد آیزان (شهیدی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

???????????

 

???????????

???????????

???????????

???????????

???????????

 

 

 

مرکز خرید پوشاک مردانه و زنانه آکادمی در رشت , پوشاک مردانه و زنانه , فروش انواع کت و شلوار مردانه در رشت , لباس زنانه ,  لباس مردانه , پوشاک مردانه و زنانه آکادمی ,