Address & Contact

Our Address

تهران ، بازار آهن شادآباد،بهاران 2، پلاک 30 ، طبقه اول ، واحد 4

 

مرکز فروش آهن آلات آهن 20

?تامین کننده آهن ، میلگرد ، ورق ، پروفیل ، نبشی ، ناودانی و انواع لوله

?آهن آلات به انواع، شکلها و جنس های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این دسته بندی ها خواص منحصر به فردی داشته که در کاربرد آنها تاثیر گذار می باشد.

?پروفیل های ساختمانی

?بر اساس آنچه گفته شد پروفیل های ساختمانی دسته ای از آهن آلات ساختمانی به حساب می آیند که شکل سطح مقطع آنها در طول آنها ثابت می باشد. کلمه پروفیل از profile یا به عبارتی شکل ظاهری گرفته شده است. این نوع از آهن آلات ساختمانی به نوبه ی خود به دو دسته عمده تقسیم بندی می شوند:

?پروفیل های ساختمانی باز

?اگر سطح مقطع پروفیل تشکیل دهنده یک شکل هندسی باز باشد، این نوع پروفیل ساختمانی را پروفیل باز می نامند. نمونه ی این پروفیل ها نبشی، ناودانی، تیرآهن، پروفیل زد، سی پرلین و … می باشد.

?پروفیل های ساختمانی بسته 

?اگر سطح مقطع پروفیل تشکیل دهنده یک شکل هندسی بسته نظیر مربع، دایره یا مستطیل باشد به آن پروفیل ساختمانی بسته گفته می شود. قوطی پروفیل ساختمانی، لوله داربستی، ستونی ساختمانی و لوله مبلی در زمره ی این نوع پروفیل ها به حساب می آیند.

?میلگرد آجدار

?میلگرد آجدار Deformed steel rebar یکی از انواع آهن آلات ساختمانی محسوب می گردد که از بنیان ساختمان سازی در آن کاربرد دارد. استفاده اصلی میلگرد در ساخت فونداسیون می باشد. از میلگرد آجدار محصولاتی مانند میلگرد زیگزاگ، خاموت، عصایی، رکابی، سنجاقی تولید کرده و همه آنها در تقویت بتن به کار می روند. میلگرد آجدار وظیفه مقاومت در برابر نیروهای کششی و برشی را در بتن آرمه بر عهده دارد. از بهترین میلگردهای موجود در ساختمان سازی میگرد ذوبی را می توان مثال زد.

به مدیریت : امجد هدایتی  

http://ahanserver.com/

ورق ابعادی ، نبشی برش خورده ، پایه بولت ، قوطی صنعتی

 

لوله های سایز بالا نو و کار کرده

 

لوله های گالوانیزه و api سپنتا و سپاهان و ساوه

 

ناودانی اروپایی و تیرهاش

 

نبشی و ناودانی و پروفیل

 

???????????????????

 

 

 

مرکز فروش آهن آلات در تهران , مرکز فروش آهن آلات آهن 20 ,  آهن آلات ,  فروش میلگرد در تهران , فروش ورق در تهران , پروفیل , نبشی , ناودانی ,