Address & Contact

Our Address

کرج

طراحی و دوخت لباس عروس در کمالشهر

✨دوخت انواع لباس عروسی، عقد، نامزدی و حنابندان

✨با زیباترین طرح‌ها برگرفته از جدیدترین ژورنال‌‌‌های دنیا

❇️انواع مدل های لباس عروس?
? لباس عروس پرنسسی

?لباس های پرنسسی را اغلب با دامن های پفی اش می شناسیم. این دامن ها شامل دو دسته ی دامن بلند و دامن کوتاه هستند. بسیاری از عروس خانم ها، ترجیح می دهند که لباس عروسی شان پفی باشد.

?لباس عروس پفی، می تواند بزرگی بیش از اندازه ی پایین تنه را به خوبی پوشش بدهد و زیبایی اندام عروس خانم را چند برابر کند. چنین لباسی هنگام رقصیدن، جلوه و شکوه عروس خانم را هم بیشتر نمایان می سازد. لباس عروس پفی بیشتر برای خانم‌های قد بلند مناسب است و به خودی خود قد عروس را بزرگتر نشان می‌دهد. افراد ریز نقش و قد کوتاه در دامن‌های پفی و حجیم گم خواهند شد و به چشم نخواهند آمد.

?باید اشاره کرد که برای آن دسته از عروس خانم ها که رقص های پر تحرکی دارند و در کل، دوست دارند در طول مراسم عروسی شان مدام در حال رقص و تحرک باشند، لباس های عروسی پرنسسی وجود دارد، که دنباله ی آنها به طور جداگانه به لباس وصل می شود و عروس خانم قادر است، به راحتی و سهولت از این دنباله برای عکاسی استفاده کرده و هنگام رقص آن را جدا کند. از دیگر مزایای این لباس ها این است که عروس می تواند در مراسم عروسی اش دو لباس مختلف بر تن داشته باشد.

? مدل ترومپت

?مدل ترومپت از بالاتنه تا زیر باسن تنگ است و از زیر باسن گشاد می شود. این مدل برای افراد لاغر مناسب است. از آنجایی که در این مدل لباس عروس، پیراهن تا محدوده شکم و باسن تنگ است بیشتر برای افرادی مناسب است که کمر باریک و اندامی منحنی‌تر دارند. این مدل لباس عروس مناسب افرادی که لاغراندام یا ریزنقش هستند یا افرادی که اندامشان ساعت شنی است، مناسب می‌باشد. برای اندام‌های سیب و گلابی این مدل لباس عروس پیشنهاد نمی‌شود چرا که باسن و پهلو‌های فرد را نمایان می‌کند.

? مدل کلوش یا A-line

?این مدل لباس که شبیه حرف A انگلیسی است در قسمت بالا تنه تنگ و در ادامه، از کمر به پایین دامن آن کلوش می شود. این پیراهن چین و پف مدل پرنسسی را ندارد و ساده‌تر از آن است. این نوع لباس عروس برای انواع اندام‌ها مناسب است اما برای کسانی که بالا تنه ی متناسبی دارند ولی پایین تنه درشتی دارند مناسب تر می باشد.

? لباس عروس مدل ماهی (Mermaid)

?این مدل لباس عروس از کمر تا روی زانو به بدن چسبیده است سپس از روی زانو کلوش می‌شود. این مدل برای افرادی مناسب است که اندامی لاغر یا شکل ساعت شنی دارند. برای افرادی که اندام پر دارند لباس مدل ماهی توصیه نمیشود.

مدیریت:خانم احمدی 

 

 

 

مزون , مزون عروس , انواع لباس عروس , لباس عروس مدل ماهی , لباس عروس مدل کلوش , لباس عروس پرنسسی , لباس عروس مدل ترومپت , طراحی و دوخت انواع لباس عروس در کمالشهر کرج , مزون عروس سیفور در کمالشهر کرج , قیمت انواع لباس عروس در کرج ,