صنایع چوبی طاها

?طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می‌باشد. خصوصا در خانه‌‌‌های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ‌ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

?نقل مکان به خانه‌‌‌های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون خانه تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا خانم خانه می‌شود و شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می‌کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی دکوراسیون خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

?طراحی کابینت

⚡️یکی از نکات اصولی برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن، طراحی زیبا و کاربردی می‌باشد یک کابینت مناسب علاوه بر زیبایی باید کاربر پسند نیز باشد.

 

⚡️در طراحی کابینت آشپزخانه باید تفاوت سلیقه خانواده‌ها و نوع نیاز آن‌ها لحاظ گردد به عنوان مثال در خانه‌‌‌های کوچک که تبع آشپزخانه کوچکی هم دارند نیاز است بهترین استفاده از فضای داخلی کابینت در طراحی کابینت لحاظ گردد تا تمام وسایل آشپزخانه در جایگاه مناسب قرار گرفته و به اصطلاح user-friendly باشد.

⚡️علاوه بر این مورد زیبایی نیز باید در طراحی کابینت آشپزخانه لحاظ گردد. در آشپزخانه‌‌‌های کوچک بهتر است از رنگ کابینت روشن استفاده گردد تا فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد.

?چرا کابینت آشپزخانه، مهم‌ترین اجزاء درون آشپزخانه است؟

?اهمیت کابینت‌های آشپزخانه، نه تنها در پوشش‌دهی فضای کاربردی محیط آشپزخانه است، بلکه نقش ویژه‌ای در نمای خانه و بالطبع، زیبایی کل خانه دارد. با انتخاب طرح‌های زیبای کابینت که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل‌تان باشد، می‌توانید ظروف، لوازم برقی و سایر وسایل مورد نیازتان را پوشش دهید و در یک کلام نظم و زیبایی را به دل آشپزخانه بیاورید.

?کمد دیواری

?یک کمد دیواری مناسب به واسطه فضای خالی زیاد و حجم کمی که اشغال می‌کند یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک خانه امروزی به شمار می‌رود.

?ویژگی‌های یک کمد دیواری مناسب

⚜️کیفیت (جنس): از گذشته برای ساخت کمد دیواری استفاده از فرآورده‌های چوبی رایج بوده است و کماکان نیز این رویه ادامه دارد. در حال حاضر و پس از فراگیری محصولات MDF، کمدهای دیواری هم اغلب با استفاده از این محصول ساخته می‌شوند که کیفیت‌ مختلفی دارند. در کنار این‌ها برای روکش کمد نیز از جنس‌های متفاوتی استفاده می‌شود که با MDF ساده تفاوت‌هایی دارد. قطعا توجه به جنس کمد دیواری و کیفیت ساخت آن می‌تواند خیال شما را برای طولانی مدت راحت کند تا بابت خراب شدن یا تعویض آن نگرانی نداشته باشید.

⚜️انواع کمد: انتخاب مدل استفاده شده برای کمد دیواری نقش مهمی در کارایی آن دارد. به طور معمول کمد دیواری‌ها را در مدل‌های ریلی، کشویی و کلاسیک تهیه می‌کنند که در ادامه بیشتر درباره آن‌ها توضیح می‌دهیم. با توجه به نیاز خود از کمد دیواری و فضایی که برای خانه در اختیار دارید، باید مناسب‌ترین گزینه را برای مدل کمد دیواری خود انتخاب کنید. در صورتی که این مورد رعایت نشود ممکن است در مدل کمد دیواری کلاسیک، باز و بسته کردن درهای کمد با سختی انجام شود و فضای زیادی را اشغال کند.

⚜️فضای خالی کمد: ممکن است آن مقدار فضایی که در کمد دیواری درون اتاق خواب نیاز دارید را در کمد دیواری پذیرایی نیاز نداشته باشید. به همین دلیل باید از قبل فضای مورد نیاز خود و کاربرد کمد دیواری را بدانید. اینکه عمق و ارتفاع یک کمد دیواری چه مقداری باشد نسبت مستقیمی با فضا و مساحت ساختمان دارد، اما استفاده بهینه از این فضا و تقسیم‌بندی مناسب کمد و جلوگیری از پرت رفتن فضای خالی می‌تواند کمک زیادی به کارا بودن کمد دیواری کند.

به مدیریت : سجاد جلالی

 

 

 

 کابینت  در کرج , کمد در کرج , پارتیشن در کرج ,  دکوراسیون داخلی در کرج ,  صنایع چوبی طاها در کرج  , صنایع چوب , کابینت مدرن  , کابینت کلاسیک ,  قیمت کابینت  , کمد دیواری مدرن  , قیمت پارتیشن  ,