Address & Contact

Our Address

مازندران، قائمشهر، خیابان تهران

مشاوره و فروش لوازم و تجهیزات مکانیکی و تعمیرگاهی خودرو نقی زاده

❇️انواع تجهیزات شامل:

⭐️پمپ فشار قوی آب
⭐️قطعه شوی خودرو
⭐️دیسک تراش
⭐️سوخت سنج
⭐️بخار شو
⭐️جارو برقی صنعتی
⭐️جک دو ستون
⭐️جک چهار ستون
⭐️جک قیچی
⭐️جک سوسماری
⭐️جک روغنی
⭐️ساکشن روغن گیربکس تمام اتوماتیک صادراتی
⭐️دستگاه پرس
⭐️دستگاه تنظیم نور چراغ
⭐️کمپرسور هوا
⭐️دستگاه میزان فرمان
⭐️انواع آچار، انبردست و پیچ گوشتی
⭐️ابزار آلات
⭐️پیچ گوشتی برقی و شارژی
⭐️دستگاه بالانس درجا
⭐️دستگاه لاستیک درآر
⭐️دستگاه کف پاش
⭐️دستگاه دیاگ
⭐️ساکشن و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک
⭐️دستگاه بالانس چرخ
⭐️دستگاه شارژ گاز کولر
⭐️خشک کن موضعی
⭐️دستگاه ساکشن روغن
⭐️دستگاه شستشو انژکتور
⭐️دستگاه شستشو رادیاتور

دستگاه قطعه شویی و چربی گیری

✨در ابتدا فرآیند قطعه شویی و چربی گیری توسط مکانیک مربوطه که مسئولیت تعمیر موتور خودرو را به عهده داشت صورت می گرفت و این امر با استفاد از موادی از جمله نفت، بنزین، مو گازوئیل صورت می پذیرفت ولی امروزه با وجود کارگاه های قطعه شویی مجهز به دستگاه قطعه شویی به راحتی این امر صورت می گیرد.

✨مکانیزم دستگاه های قطعه شویی وچربی گیری به این صورت است که در پایین دستگاه مخزن آب و در وسط دستگاه صفحه گردان وجود دارد که قطعات سیلندر، سرسیلندرو سایر اجزای متورهای سبک و سنگین قرار گرفته و در داخل محفظه فشار آب داغ توسط پمپ بر روی قطعات می پاشد آب داخل مخزن توسط مشعل گرم شده و دمای آب به چیزی حدود 75 تا 85 درجه می رسد.

دستگاه میزان فرمان چیست؟

✨چرخهای اتومبیل جهت چرخش به طرفین و حرکت خودرو به چپ و راست نیاز به سیستم فرمان دارند که مهمترین بخش در هدایت خودرو می باشد. کنترل خودرو در صورت نبود برخی از وسایل خودرو امکانپذیر است در صورتیکه بدون فرمان غیر ممکن می باشد.

✨چرخ های جلو که محل استقرار و عملکرد فرمان اتومبیل است دارای زوایه های متعدد نسبت به خطوط و محورهای مختلف جلوبندی می باشد ولی منظور از میزان فرمان فاصله داخلی بین قسمت جلو و عقب چرخهای جلو اتومبیل است.

✨میزان و تنظیم بودن فرمان خودرو در کنترل و فرمان پذیری بهتر خودرو از اهمیت بالایی مخصوصا در سرعت های بالا و جاده ها برخوردار است و عدم تنظیم فرمان باعث ساییدگی لاستیک های جلویی در زمان بسیار کوتاه خواهد شد.

✨سفت شدن فرمان و مقاومت آن در پیچ های تند و دوربرگردان ها از دیگر مواردی است که بر اثر میزان نبودن فرمان پیش خواهد آمد. تنظیم فرمان باید در تعمیرگاه های جلوبندی مجهز به دستگاه میزان فرمان توسط تکنسین مربوطه انجام گیرد که در شرایط معمولی بهتر است سالانه یکبار در تعمیرگاه کنترل گردد.

دستگاه دیاگ چیست؟

✨ دیاگ که مخفف کلمه دایاگنوستیک ( Diagnostic ) است به نوعی عملیات خطایابی توسط دستگاه مخصوصی گفته میشود که اطلاعات را از کامپیوتر خودرو استخراج میکند و بعد از آنالیز کدهای خطا موجود در آن، میتوان به ایرادهای جزیی و کلی خودرو پی برد.

✨ دستگاه های دیاگ همگی به نوعی کد خوان هستند و بطور کلی به دو دسته تقسیم میشوند، دسته اول به نام اسکنر ها معروفند که فوق العاده حرفه ای و کارامد هستند.بیشتر این نوع دستگاه ها را در نمایندگی خودروها لوکس، نمایشگاه های مدرن و شرکت های مرتبط با کارشناسی فنی خودرو که به صورت حرفه ای فعالیت میکنند، میتوانید مشاهده کنید. نمونه این نوع از اسکنرها را میتوان دستگاه فوق پیشرفته جی اسکن ( G-SCAN ) نام برد که قابلیت های بسیار فوق العاده ای دارد.

دستگاه ساكشن روغن موتور خودرو

✨وجود روغن در موتور به منظور كاهش سايش بين قطعات موتور ،‌ كاهش اصطكاك قطعات موتور ، خنك كاري و موارد بسياري ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد . روغن موتور با گردش مداوم از بين اجزاء موتور و تركيب با مواد مختلف حاصل از احتراق، آلوده مي شود و با جذب ساير ذرات معلق رنگ طبيعي خود را از دست مي‌دهد لذا براي جلوگيري از آسيب رسيدن به اجزاء موتور بايستي روغن موتور در زمان مناسب تعويض شود .

✨براي تعويض روغن موتور مي توان از پيچ كاتر موتور استفاده كرد كه اين روش قديمي ، سنتي و با دردسرهايي همراه است . اما امروزه با پيشرفت تكنولوژي دستگاهي مختص انجام اين عمل طراحي شده كه با مكانيزم ايجاد خلا توسط باد و سپس مكش روغن از انتهاي مخزن روغن موتور به راحتي عمليات تعويض روغن موتور خودرو صورت مي پذيرد.اين دستگاه ساكشن روغن موتور در مدلهاي مختلف اعم از بادي ، برقي و قيف دار موجود می باشد .

به مدیریت: نقی زاده

 

 

 

مشاوره و فروش لوازم و تجهیزات مکانیکی و تعمیرگاهی خودرو نقی زاده , فروش لوازم و تجهیزات مکانیکی و تعمیرگاهی خودرو در قائمشهر مازندران , پمپ فشار قوی آب , قطعه شوی خودرو , دیسک تراش , سوخت سنج , بخار شو , جارو برقی صنعتی , جک دو ستون , جک چهار ستون , دستگاه پرس , دستگاه تنظیم نور چراغ , کمپرسور هوا , دستگاه میزان فرمان , انواع آچار , انبردست و پیچ گوشتی , ابزار آلات , دستگاه دیاگ ساکشن و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک , دستگاه بالانس چرخ , دستگاه شارژ گاز کولر , خشک کن موضعی , دستگاه ساکشن روغن ,