Address & Contact

Our Address

رشت،میدان پامچال،خیابان ۱۵ خرداد

Telephone

مشاور املاک بالایی شمال

مشاور املاک افشین بالایی شمال

 

✳️وظایف مشاور املاک

💠زمانی که برای فروش و یا اجاره ملک خود به بنگاه معاملات ملکی مراجعه می‌کنیم، باید حدودی از وظایف مشاور املاک آگاهی داشته باشیم. این موارد در مورد خریدار و مستاجر نیز صادق است. با آگاهی از وظایف مشاور املاک و همچنین حدود قانونی می‌توانید سرنوشت اموال خود را به دست آنها بسپارید.

 

🔸🔹تهیه یک فهرست مناسب از املاک برای ارائه به خریدار و مستاجر

🔸🔹بررسی املاک دیگر برای ارائه مشاوره بهتر

🔸🔹کمک به فروشنده برای قیمت‌گذاری ملک

🔸🔹بازبینی قیمت‌های نهایی املاک

🔸🔹احراز سمت و هویت دو طرف معامله

💠از وظایف مشاور املاک بررسی باید هویت دو طرف معامله است و تا از صحت طرفین اطمینان پیدا کند. چرا که بسیاری از افراد در قالب وکیل، ولی و… اقدام به کلاهبردری می‌کنند. همچنین باید بررسی شود که طرفین معامله ممنوع‌ المعامله نباشند.

💠بعد از بررسی هویت افراد و تایید آن، نوبت به تنظیم قرارداد می‌رسد. برای این کار حتما اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی افراد دریافت و مجدد برای تنظیم قرارداد بررسی شود. گاهی برای اطمینان از صحت مدارک ارائه شده، به غیر از شناسنامه و کارت ملی مدرک شناسایی دیگری را نیز دریافت می‌کنند.

💠از وظایف مهم مشاور املاک بررسی اهلیت دو طرف معامله است تا مشخص شود از لحاظ عقلی در صحت کامل به سر ببرند. اهلیت یعنی توانایی قانونی شخص برای دارا شدن حق یا اعمال و اجرای آن، در زمان معامله طرفین باید دارای اهلیت باشند.

✳️ بررسی مورد معامله

💠از وظایف مهم مشاور املاک بررسی کند که ملک سند رسمی‌ مالکیت دارد. سند مالکیت صحیح و فقد هرگونه قلم خوردگی باشد.

در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک باید توضیحات سند مالکیت بررسی و دقت شود که در صورت توضیح مهر و امضا داشته باشد. از وظایف مشاور املاک بررسی سند مالکیت با بنچاق و تطبیق آنها است همچنین مشاور املاک باید بررسی کند که موقعیت جغرافیایی ملک با سند مالکیت منطبق باشد.

به مدیریت:افشین بالایی

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

16 هکتار زمین نسقی در جاده فومن
در طرح هادی روستایی
قیمت متری 400 هزار تومان

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

زمین 15هکتاری در لاکان
قیمت متری 1500 میلیون تومان
با کاربری مسکونی
مناسب برای سرمایه گذاری
مناسب برای شهرک سازی

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

 

 

مشاور املاک افشین بالایی شمال , مشاور املاک بالایی شمال در رشت , خرید ملک و مشاور املاک بالایی شمال در رشت , خرید املاک املاک بالایی شمال در رشت , مشاور املاک بالایی شمال در رشت , املاک در رشت , خرید ویلا املاک بالایی شمال در رشت , خرید و فروش زمین املاک بالایی شمال در رشت , بهترین مشاور املاک بالایی شمال در رشت , ملک ارزان املاک بالایی شمال در رشت ,