Address & Contact

Our Address

لرستان ، شهرستان ازنا ، بلوار جهاد ، روبروی آهن فروشی خاکباز

بنگاه معاملاتی کرمی و بیاتیان در لرستان

💫مشاور املاک میهن با سابقه مدیریت بیش از چندین سال در منطقه و برخورداری از کادری تحصیلکرده و با تجربه و دارای بالاترین میزان ارتباط با سازندگان و ساکنین منطقه و همچنین فایلینگی قوی همواره این هدف و خط مشی را مد نظر داشته است که در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی امور ملکی متقاضیان بوده و یک دوست آگاه و یک مشاور ملک و حقوقی متخصص و امانت دار در حفظ اطلاعات کلیه مراجعین و متقاضیان خود باشد.

💫حضور مداوم بیش از چندین سال به عنوان یک مشاور ملکی خود گواهی فعالیت موثر و مفید ما در منطقه می‌باشد که به آن افتخار میکنیم و سرمایه ای ارزشمند برایمان است.

✳️وظایف مشاور املاک 

🔺زمانی که برای فروش و یا اجاره ملک خود به بنگاه معملات ملکی مراجعه می‌کنیم، باید حدودی از وظایف مشاور املاک آگاهی داشته باشیم. این موارد در مورد خریدار و مستاجر نیز صادق است. با آگاهی از وظایف مشاور املاک و همچنین حدود قانونی می‌توانید سرنوشت اموال خود را به دست آنها بسپارید:

🔺تهیه یک فهرست مناسب از املاک برای ارائه به خریدار و مستاجر 

🔺بررسی املاک دیگر برای ارائه مشاوره بهتر

🔺کمک به فروشنده برای قیمت‌گذاری ملک 

🔺بازبینی قیمت‌های نهایی املاک 

🔺بررسی جزئیات یک ملک 

🔺اضافه کردن ملک و مشخصات آن به وب‌سایت‌های واسطه که کار خرید، فروش و اجاره انجام می‌دهند

🔺مشاوره به صاحبان ملک 

🔺تهیه یک برنامه مشخص برای بازدید مشتری از ملک 

🔺مذاکره بر سر تعمیرات مورد نیاز، شرایط قرارداد، قیمت ملک و …

🔺تنظیم قرارداد 

مدیریت : آقایان کرمی و  بیاتیان

شماره های تماس:

آقای کرمی: 09163665200

آقای بیاتیان: 09166644047

 

مشاور املاک میهن در لرستان , مشاور املاک میهن , مشاور املاک در لرستان , شغل مشاور املاک , بهترین مشاور املاک در لرستان , مشاور املاک , مشاور املاک مبتدی , وضعیت کار در مشاور املاک , آزمون مشاور املاک , وظایف مشاور املاک , ویژگی‌‌‌های یک مشاور املاک , بهترین مشاور املاک ,