Address & Contact

Our Address

ارومیه،جاده سلماس،پایین تر از فرودگاه،روبه روی کارخانه تاتائو

Telephone

مصالح ساختمانی و بلوک نشکن آسا

✨نمایندگی بلوک نشکن،سفال،گچ و سیمان

❇️مصالح ساختمانی به متریال هایی گفته می‌شود که از آن‌ها در احداث و تولید سازه‌‌‌های مختلف استفاده می‌شود. در احداث یک بنا مصالح مختلفی به کار می‌روند که به صورت طبیعی یا مصنوعی و خام یا ترکیبی بوده و هر کدام دارای ویژگی‌‌‌های منحصر بفرد می‌باشند.

❇️آشنایی با این مصالح به منظور ترسیم نقشه‌‌‌های ساختمانی و اجرای آن‌ها ضروری است، از این رو فعالان حوزه ساخت و ساز باید به خوبی با مواد و مصالح ساختمانی آشنا باشند تا سازه ای مقاوم و با دوام احداث نمایند. رایج ترین مصالحی که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنان جایگاه خود را در صنعت معماری و ساختمان سازی حفظ نموده اند چوب، سیمان، فلز، آجر و بتن می‌باشند.

❇️این متریال‌ها به دلیل مقاومت بسیار بالا و هزینه مقرون بصرفه در پروژه‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در دنیای مدرن امروز مصالح ساختمانی نوین توسط صنعتگران تولید و به بازار عرضه می‌شوند که در مقایسه با مصالح قدیمی‌قابلیت‌ها و مزایای بی شماری دارند.

?بلوک نشکن

?بلوک سیمانی که از ارتفاع معین به سمت زمین، عمدا یا سهوا رها می شود، به قدری محکم و سخت باشد که نشکند به عنوان بلوک نشکن نامیده می شود.

?ویژگی های بلوک نشکن

?بافتی کاملا منسجم و سفت دارد

?مواد اولیه مرغوب و کافی برای تولید آن به کار بسته شده است

?کاملا اتوماتیک و پرسی تولید شده است

?در اتاق بخار با مراحل خاص خشک شده است

?تمام آزمایشات مربوط به استاندارد سازی مصالح ساختمانی را با موفقیت سپری کرده باشد

?نحوه ساخت بلوک نشکن

?برای ساخت بلوک نشکن، ابتدا سیمان، پوکه معدنی و آب را با اندازه های دقیق و مهندسی شده در درون میکسر مخلوط می نمایند، سپس ملات توسط دستگاه تمام اتوماتیک درون قالب های مخصوص ریخته شده و پرس می شود. در مرحله آخر فراوری، بلوک ها توسط لیفتراک به مدت چند روز برای خشک شدن به اتاق بخار منتقل می گردند.

?انواع بلوک سیمانی

?اگر هر محصولی برای مصرف خاص خود خرید شود، اینگونه کیفیت کار و ایمنی بالا می رود. بلوک سیمانی انواع مختلفی دارد که هر کدام مصارف خاص خود را دارند. دو نوع پرکاربرد بلوک سیمانی، بلوک سبک سیمانی و بلوک سنگین سیمانی می باشد.

?خرید بلوک سبک عموما برای دیوارهای مرتفع، مراکز آموزشی، سالن ها، تیغه بندی و در کل مواردی که معیار امنیت و کیفیت مهم است، بسیار مناسب است، چون با دستگاه های تمام اتوماتیک پرسی و مراحل خاص، فراوری و خشک می شوند.

?بلوک سیمانی سنگین مناسب حصارکشی ویلا، باغ و زمین های وسیع که فقط جهت حفاظ لازم به حصار دارند می باشد. آنچه از این موارد پیداست، بلوک سیمانی نشکن قطعا به نوع بلوک سبک گفته می شود، مگر در موارد خاص که فرآوری نماینده ای پیدا شود که هزینه فرآوری برایش مهم نیست و به جای ماسه معمولی، ماسه شکسته گران برای فراوری بلوک سنگین، استفاده کند، باز چون با دستگاه دستی فرآوری خواهد نمود نشکن نخواهد بود.

به مدیریت:آقای آسا

 

 

 

مصالح ساختمانی , انواع مصالح ساختمانی , قیمت انواع مصالح ساختمانی در ارومیه , نمایندگی بلوک نشکن در ارومیه , مصالح ساختمانی و بلوک نشکن آسا در آذربایجان غربی , انواع بلوک سیمانی , نحوه ساخت بلوک نشکن , ویژگی های بلوک نشکن , انواع سیمان و گچ و سفال در ارومیه ,