Address & Contact

Our Address

قم،بازار مبل کاسه گران

Telephone

تولید انواع مبل استیل سبک و سنگین و انواع کنسول و میز آرایش جلیلی در قم

✳️ویژگی های مبلمان استیل 

🔹🔸مبل استیل یکی از زیباترین و به نوعی گران قیمت ترین نوع مبلمان به شمار می رود. البته این مسئله تا حد زیادی به کیفیت طراحی و جنس آن نیز بستگی دارد.

🔰وزن و قیمت 

🔹🔸مبل استیل معمولاً از جنس چوب طبیعی ساخته می شود. چوب طبیعی دارای قیمت بسیار بالا و البته وزن زیاد است. همین مسئله باعث می شود که مبل استیل معمولاً قیمت بیشتری داشته و دارای وزن بیشتر باشد.

🔹🔸انواع دیگری از مبلمان استیل نیز موجود است که دارای قیمت کمتر و البته وزن بسیار سبک هستند. مبل پلیمری جزو این دسته از محصولات است. مبل پلیمری چند سالی است که در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است. سازگار با محیط‌زیست است و قیمت معقول و وزن اندکی دارد. مبل استیل از جنس پلیمر یکی از انواع پر فروش مبل به شمار می رود.

🔰سبک طراحی مبلمان استیل 

🔹🔸مبل استیل یا سلطنتی در انواع طرح و رنگ موجود است. با این وجود شاخص ترین نوع آن از جنس چوب طبیعی است. ساختار طراحی این نوع مبل بیشتر با طراحی سنتی همخوانی دارد. با اینکه برخی از انواع مبل استیل هماهنگ با طراحی مدرن نیز موجود است اما مبل استیل معمولاً در دکوراسیون سنتی به کار برده می شود.

🔰طرح و رنگ 

🔹🔸غنای رنگ مبل استیل از بارزترین ویژگی های آن است. از آنجایی که در ساخت مبل استیل معمولاً از چوب طبیعی استفاده می شود، دوام رنگ آن بسیار بالا است.مبل استیل معمولاً دارای منبت کاری است و همین مسئله باعث می شود جزئیات موجود در طرح این نوع مبلمان بسیار خاص و ویژه باشد.

🔰تعداد نفرات 

🔹🔸مبلمان استیل معمولاً به صورت ۹ نفره عرضه می شود. یک کاناپه ۳ نفره، ۴ مبل و ۲ صندلی میزبان از رایج ترین انواع طراحی آن است.
این در حالی است که مبلمان راحتی به صورت مجموعه ۷ نفره شامل کاناپه های ۳ نفره و ۲ نفره و ۲ مبل تک نفره عرضه می شود.

🔰نوع تشک ها 

🔹🔸تشک مبلمان سلطنتی به صورت دوبل اما یک تکه ساخته می شود. این مسئله باعث دوام بسیار بالای آن شده و از طرفی، یک تکه بودن آن باعث سادگی در نظافت خواهد شد.

🔰تاج مبل استیل 

🔹🔸یکی از بارزترین خصوصیات مبل استیل، تاج آن است. تاج مبل سلطنتی به سادگی قابل تشخیص است و زمان بسیاری برای طراحی و اجرای آن صرف می شود. البته همین عامل باعث می شود که ارتفاع آن نیز از سایر مبل ها بیشتر باشد. علاوه بر تاج آن، پایه های مبل استیل نیز بلند است و این دو مسئله باعث می شود که خانه ها و آپارتمان های با ارتفاع پایین برای این نوع مبل ایدئال نباشند.

✳️تفاوت مبل استیل ومبل نیمه استیل 

💠مبلمان استیل و نیمه استیل گاهی اوقات با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. همان طور که گفته شد، مبل استیل به صورت مجموعه ۹ نفره عرضه می شود. این در حالی است که مبل نیمه استیل مانند مبل راحتی در مجموعه های ۷ نفره موجود هستند.

💠جنس چوبی که در مبل نیمه استیل به کار گرفته می شود، سبک تر بوده و منبت کاری آن نیز ساده تر است. همین عامل سبب می شود که قیمت آن کمتر تمام شود.معمولاً مبل نیمه استیل را تحت عنوان «مبل کلاسیک» می شناسند. مدل های ساده تر مبل را نیز مبل راحتی نام‌گذاری می کنند.

✳️نقش میز کنسول در اتاق پذیرایی 

🔻اتاق پذیرایی یکی از خاص ترین و برگزیده ترین اتاق ها به منظور پذیرایی از مهمان های ویژه به شمار می آید.از همین رو برای دیزاین این بخش از پارامترهای بسیار تأثیر گذار بهره گرفته می شود.وسایلی که به سبک کلاسیک یا استیل تهیه و ساخته می شوند بهترین گزینه برای دیزاین این بخش به شمار می آیند.

🔻شما می توانید از یک میز پذیرایی کلاسیک برای دکور کردن اتاق پذیرایی خود در کنار مبلمان کلاسیک تان استفاده کنید.از آنجایی که دکوراسیون کردن این بخش با درختچه های آپارتمانی و آباژورهای ایستاده انتخاب مناسبی نیست به شما میز کنسول‌های چوبی و بوفه های کلاسیک را توصیه می کنیم.

🔻اگر می خواهید تأثیر گذاری این دکوراسیون برای شما بیشتر نمود پیدا کند استفاده از یک ست زیبا را توصیه می کنیم.میز کنسول های کلاسیک علاوه بر زیبا سازی به شما این قابلیت را می دهد که وسایل لازم و ضروری برای پذیرایی را در آن نگهداری کنید.به عنوان مثال شما می توانید دستمال سفرهای خود را از قبل آماده و در یکی از کشوهای کنسول قرار دهید.

🔻یا اینکه در کمدهای آن بشقاب، دیس و سرویس قاشق و چنگال خود را قرار دهید تا در کمترین زمان ممکن کار چیدمان میز به انجام برسد.قرار دادن شمع و شمعدان روی میز نیز با استفاده از کمدهای کنسول برای شما به انجام می رسد.در نهایت از بوفه همراه می توانید برای به تصویر کشیدن ظروف قدیمی و یادگاری خود بهره بگیرید.

به مدیریت:جواد جلیلی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

تولید انواع مصنوعات چوبی خام و انواع سرویس خواب جلیلی در قم , تولید انواع مصنوعات چوبی در قم , مصنوعات چوبی خام در قم , انواع سرویس خواب در قم , مصنوعات چوبی جلیلی در قم , تولید انواع مبل استیل در قم , تولید مبل استیل سبک در قم , تولید مبل استیل سنگین در قم , انواع کنسول و میز آرایش جلیلی در قم , تولید کنسول و میز آرایش در قم ,