Address & Contact

Our Address

اصفهانگلپایگان ،گلشهر ،معادن گدار سرخ روبروی باربری

Telephone

معدن سنگ لاشه و مالون فراست

✔️استخراج سنگ از کوه توسط بیل مکانیکی و پیکور

✔️پیمانکاری

✔️اجاره بیل مکانیکی

✳️سنگ لاشه

💠 سنگ لاشه، سنگی است که نتوان آنرا بعنوان سنگ تزئینی بکار برد، سنگ لاشه ولی قابلیت استفاده جهت ساخت دیواره‌ها و استفاده در ساخت پلها و… را داشته باشد. همچنین در کارخانه‌‌‌های سنگ لاشه از سنگ لاشه برای تولید پودر سنگ استفاده می‌شود.

💠 عموم سنگهاى ساختمانى که بصورت مالن (سنگ تراشیده و چکش سنگ لاشه خورده) یا اشکال غیرمنظم براى پى ساختمان، دیوار و پایه پل بکار مى روند در ردیف سنگ لاشه قرار دارند. به عبارت دیگر معادن سنگى که سنگ قواره و کوپ نمى دهند بصورت سنگ لاشه مورد استفاده و بهره بردارى سنگ لاشه قرار مى گیرند.

کاربردهای مشخص سنگ لاشه

🔻کف سازی با سنگ لاشه
🔻نمای دیوار باغ با سنگ لاشه
🔻سنگ لاشه کف حیاط
🔻ساخت استخر با سنگ لاشه
🔻ساخت دیوار باغ

✳️سنگ مالون چیست؟

💠از طرفی سنگ مالون به نوعی زیرمجموعه سنگ های لاشه بوده و می توان آن را نوعی سنگ لاشه تغییریافته در نظر گرفت. به طورکلی سنگ مالون دسته دیگری از سنگ های ساختمانی است که به صورت گسترده در ساخت وسازهای مهندسی مورداستفاده قرار می گیرد. همچنین نکته قابل توجه دیگر این است که حتی در منابعی به آن سنگ لاشه قواره یا سنگ لاشه مالون نیز گفته می شود.

کاربردهای این سنگ تراش خورده

🔻استفاده از سنگ مالون در دیوارچینی
🔻ساخت دیوار باغ با سنگ مالون
🔻استفاده از سنگ مالون در کف و همچنین نماسازی، ساخت سنگ فرش، ساخت راه پله ساختمانی با سنگ مالون
🔻بهره برداری از سنگ مالون برای جدول سازی و ساخت نمای پل
🔻ساخت دیوار در پارک ها، حائل و جداکننده ها با سنگ مالون

💠به طورکلی می توان گفت که سنگ لاشه همان سنگ مالون است با این تفاوت که سنگ لاشه، سنگی نتراشیده و مالون نمونه ای از سنگ های تراشیده و دارای قابلیت چکش خواری هست؛ اما به یاد داشته باشید که نباید این دو نوع سنگ را یکی دانست و چراکه به لحاظ ساختاری و پس از استخراج با یکدیگر متفاوت است.

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

مدیریت: رضا فراست

 

 

سنگ لاشه , سنگ ورقه ای , اجرای آبنما و شومینه در اصفهان , فروش سنگ لاشه در اصفهان , اجرای نمای دیوار در اصفهان , ساخت شومینه کباب , فروش انواع سنگ در اصفهان , نصب آبنما در اصفهان , اجرای سنگ لاشه مالون در اصفهان , مع , دن سنگ لاشه و مالون فراست , اجاره بیل مکانیکی در  اصفهان  ,