معدن سنگ لاشه و شن و ماسه بیجین

?به چه سنگی سنگ لاشه می گوییم؟

?این سنگ ها از جمله سنگ های پر استفاده به عنوان مصالح ساختمانی است و در دسته سنگ های دگرگونی قرار می گیرد. سنگ لاشه را با عنوان تخته سنگ نیز می شناسند. این مدل سنگ که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار سنگین بوده و چگالی بالایی دارد. روی این سنگ ها هیچ گونه تراشی انجام نمی شود و ساختاری کاملا دست نخورده و طبیعی دارد.

?سنگ لاشه در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟

?این سنگ ها همان طور که پیش از این نیز گفته شد کاملا طبیعی و بدون برش استفاده می شوند. به همین دلیل قاعدتا از آن ها برای نمای ظاهری ساختمان ها استفاده نمی شود، چرا که ساختاری تزئینی ندارند. کاربرد عمده این سنگ ها در بناهای ساختمانی به جای استفاده از سیمان و بلوک است. ساختار مستحکم و سنگین این سنگ ها در کنار مقرون به صرفه بودن شان، آن ها را به عنوان مصالح مناسب برای راهسازی و ساختمان سازی تبدیل کرده است.

?سنگ های لاشه انواع مختلفی دارند

✳️جالب است بدانید که خود این سنگ ها بر اساس منابع اولیه تولید و استخراج شان به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. برای نمونه به برخی از آن ها که منشا کلسیم کربنات دارد را با عنوان سنگ لاشه تراورتن می شناسند. کاربرد عمده این سنگ ها در صنایع هنری و مجسمه سازی و همچنین تولید موازییک و انواع سنگ های مصنوعی است.

✳️دسته دیگر سنگ هایی که زیر دسته سنگ های لاشه هستند، نمونه هایی با عنوان سنگ لاشه ورقه ای است. استخراج این سنگ ها از بافت های کوه و مناطق طبیعی است و استخراج آن ها به صورت ورقه ورقه ای صورت می گیرد. این سنگ ها به دلیل ساختار طبیعی و مستحکمی که دارند در ساخت و ساز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

 

✳️معدن سنگ لاشه و شن و ماسه كوهى بيجين

✳️توليد سنگ لاشه كوهى، شن و ماسه كوهى، بيس كوهى،ماكادام و راكفيلد جهت زير سازى جاده و محوطه سازى ،و توليد بالاست جهت استفاده بين ريل راه اهن

آدرس:كيلومتر ١٧ جاده تهران قم سرازيرى گردنه به سمت حسن اباد ١ كيلومتر بعد از رستوران شميران نو نرسيده به معاينه فنى حسن اباد دست چپ معدن سنگ و شن و ماسه بيجين حسن اباد

به مدیریت : مجید محمدی زاده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معدن سنگ لاشه و شن و ماسه بیجین , سنگ لاشه , معدن سنگ لاشه در تهران , معدن شن و ماسه در تهران , سنگ لاشه چیست , سنگ ,