Address & Contact

Our Address

تهران،شهرک صنعتی چهار دانگه،شهرک صنعتی سهند،بلوک دوازده،سوله های سبز،پلاک 602-3

Telephone

ملزومات اداری و کارمندی ام دی اف وکیوم دنیز چوب

✳️وکیوم چیست؟ 

🔺وکیوم نام یک نمونه از مصالح ساختن کابینت یا صنایع چوبی نیست! وکیوم روکشی است که برای روی MDF یا سایر صنایع چوبی که نیاز به روکش داشته باشند استفاده می شود.ملزومات اداری دنیز چوب

🔺روکش های وکیوم دارای رنگ های متنوع و استحکام بسیار بالایی هستند و به همین دلیل در صنایع چوب و MDF کاربرد بسیار زیادی دارند، اما بیشترین استفاده از این روکش ها در زمان هایی است که برای وسایلی که در معرض ضربه هستند استفاده می شود (مانند پایه مبل و عسلی، سرویس خواب و…)

🔺به این صورت مقاومت این قسمت ها را بالا می برند و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کنند همچنین روکش های وکیوم برای روی کابینت ها، درب اتاق ها و درب دستشویی و حمام استفاده می شود. این روکش ها علاوه بر دوام و مقاومت خوب در برابر آسیب دیدن، دارای زیبایی خاصی هم می باشند و جلوه یکدست، ساده و شیک به خانه شما بدهند.

🔺وکیوم همان ممبران است که از روکش پی وی سی یا لمینت روی مغزهایی مانند چوب، ام دی اف و غیره تهیه می شود اما اغلب از این روکش برای پوشش ام دی اف استفاده می کنند.

🔺تکنولوژی که برای تولید این محصولات استفاده می شود کمک می کند هوای بین سطح و روکش تخلیه شود در این صورت طرح انداختن روی این چوب ساده تر است اما باید دقت کرد که قبل از ابزار زدن طرح مورد نظر را روی وکیوم پیاده کرد، یکی از مزیت های این چوب امکان اجرای طرح های های خاص و ریزه کاری فراوان روی آن است.

✳️مزایای چوب وکیوم 

🔹🔸دوام نسبتا خوب 
🔹🔸مقاومت بالا 
🔹🔸روکش بسیار ظریف 
🔹🔸زیبایی بسیار 
🔹🔸ضد آب  
🔹🔸مقاوم در برابر فشار
🔹🔸تنوع بالا 
🔹🔸قیمتی مناسب 
🔹🔸نصب راحت 

به مدیریت:میثم دولت زاده

 

 

تولید کننده ملزومات اداری و کارمندی ام دی اف وکیوم دنیز چوب در تهران , ملزومات اداری دنیز چوب , ملزومات کارمندی دنیز چوب , ام دی اف وکیوم دنیز چوب , ملزومات اداری دنیز چوب , صنایع چوب اداری دنیز چوب , قیمت لوازم چوبی اداری , ملزومات اداری دولت زاده در تهران , ملزومات کارمندی دولت زاده در تهران ,