تولیدکننده و تعمیر فیلترشنی مبدل دیگ آبگرم و سختی گیر در تهران

منبع مخزن دوجداره کویل دار

✳️منبع دوجداره چیست؟

🔺منبع دو جداره یکی از اجزای مهم موتورخانه محسوب می شود، که وظیفه تامین آب گرم مصرفی منازل مانند شست وشو و آشامیدنی و … را بر عهده دارد. این منبع دارای انواع مختلفی است که در اندازه ها و ابعاد های متفاوتی طراحی و تولید می شوند.مخازن صنعت تانکر

✳️مزایای منبع دوجداره 

🔸🔹هزینه پایین تعمیر و سرویس 
🔸🔹قیمت خرید معقول و مناسب نسبت به فن کویل و سایر تجهیزات 
🔸🔹توانایی گرم نگه داشتن آب مصرفی بدون نیاز به پمپ گردش (سیرکولاتور) در فصل گرما 
🔸🔹افت فشار بسیار پایین 

✳️ضخامت مخزن دوجداره 

🌀منبع دوجداره دارای ضخامت های متفاوتی است که برای دیواره بیرونی منبع از 2 الی 3 میلیمتر و برای دیواره داخلی منبع از 4 الی 5 میلیمتر طبق گنجایش منبع متفاوت می باشد.

🌀می توان جهت بررسی و محاسبه ضخامت ورق های فولادی گالوانیزه در ساخت منبع به مواردی مانند میزان فشار آب داخل دیگ و دمای سیال داخل منبع توجه داشت.

✳️منبع کویل دار 

🌟یکی دیگر از مدل های منبع آبگرم که کابرد گسترده ای نیز در ساختمان های مختلف دارد مدل کویل دار است. این مخزن همانطور که میتوان از نامش حدس زد دارای کویل آبگرم می باشد. از این مخزن به منظور تامین آبگرم بهداشتی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

🌟ساختار آن به نوعی است که درون مخزن چند ردیف لوله ی مسی تعبیه شده که درون لوله های مسی که به نام کویل شناخته می شود، آب گرم و یا بخار خروجی از دیگ و بویلر در جریان است.

🌟آب سرد ورودی به مخزن با قرار گرفتن در معرض گرمای آب درون کویل حرارتی گرمای لازم را کسب کرده و بعد از انتقال حرارت و داغ شدن به سمت لوله های آبگرم مصرفی ساختمان منتقل می شود.

✳️تفاوت منبع کویل دار با منبع دوجداره مخازن صنعت تانکر
💫تفاوت در زمینه استفاده 

🔰ممکن است آب مصرفی دارای املاح معدنی زیادی باشد که همین امر موجب رسوب گرفتی منبع می گردد، و یا اینکه آب خواص خوردگی زیادی داشته باشد.

🔰در صورتیکه میزان املاح آب زیاد باشد کویل ها دچار رسوب گرفتگی شده و نیاز به اسیدشویی دارد، در این مورد بهتر است از منبع دوجداره استفاده شود به دلیل اینکه هزینه ی کمتری برای تعویض و یا تعمیر آن متحمل خواهید شد.

💫تفاوت در راندمان و بازدهی حرارتی 

🔰زمانیکه آبگرم مصرفی ساختمان زیاد باشد بدیهی است که به یک منبع با حجم بزرگتر نیاز داریم. هرچه قدر منبع بزرگتر شود به سطح حرارتی بیشتری برای انتقال حرارت نیاز است.

🔰به این معنا که میزان سطح تماس آبگرم مصرفی و آب داغ در گردش باید بیشتر باشد. برای تامین این نیاز در مدل های کویل دار به لوله های مسی بزرگتری نیاز داریم، و در مدل های دو جداره نیز از طریق جداره دوم تامین می گردد.

به مدیریت:آقای رمضانی

شماره تماس:

09125335813

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

تولید و فروش منبع مخزن دوجداره کویل دار صنعت تانکر در تهران , تولید منبع دوجداره در تهران , فروش مخزن دوجداره در تهران , فروش منبع دوجداره در تهران , تولید مخزن دوجداره در تهران , قیمت مخزن دوجداره در تهران , قیمت منبع دوجدراه در تهران , صنعت تانکر در تهران , مخزن دوجداره کویل دار در تهران , منبع دوجداره کویل دار در تهران ,