مهریار کناف

💠 پخش عمده کناف و سازه

💠 طراحی و اجرای سقف کاذب کناف و تایل 

💠 تامین و ارسال محصولات سقف کاذب در انواع برندهای داخلی و وارداتی 

💠 مهریار کناف اجرایی مبتنی بر اصول استانداردهای روز دنیا در جهت مشاوره بازدید اجرا و ارائه انواع خدمات و محصولات در خدمت عزیزان می باشد

مدیریت:آقای مهریار

✳️اجزای مورد استفاده در مراحل کناف کاری 

🔸کناف یا همان Drywall از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که جهت پیاده سازی آنها علاوه بر متریال ها و مصالح به یک سری ابزار خاص نیاز است که در زیر به اجزایی که در مراحل کناف کاری نیاز است، اشاره کرده ایم و بصورت خلاصه به بیان این کاربردها و ویژگی ها پرداخته ایم:

🔸صفحات روکش‌دار گچی: جهت مصرف عمومی، دارای قابلیت مقاومت در برابر رطوبت، مقاوم بودن در برابر حریق، خاصیت مقاومت در برابر حریق و رطوبت

🔸صفحات مسلح سیمانی (AQUAPANEL) : دو نوع داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

🔸صفحات گاردکس: مقاوم در برابر حریق، کپک زدگی و رطوبت.

🔸صفحات آکوستیک و تصفیه‌کننده هوا: مانع از نفوذ آلاینده‌ها.

🔸تایل‌های معدنی و گچی: قابل استفاده در سقف‌های کناف.

🔸تایل‌های پشم و چوب: مناسب برای جذب صدا در سالن های آمفی تئاتر، فضاهای ورزشی و ساختمان های اداری

🔸مقاطع فولادی سبک : قابل استفاده در زیر سازی کناف

🔸سازه‌های سپری سقف‌های مشبک: قابل استفاده در زیر سازی کناف

🔸اندود پاششی ورمی پلاستر: حفاظت از سازه در برابر حریق از 30 الی 120 دقیقه

🔸مصالح درزگیر: نوار درز گیر، بتونه درزگیر، گچ پوششی، نوار چسب جدا کننده

🔸ادوات اتصالات و متعلقات: شامل چسب کاشی، رول پلاک، رنگ و عایق رطوبتی، نوار فوم عایق کناف است.

🔸دریچه دسترسی: جهت دسترسی به زیر ساخت های الکتریکی کناف.

🔸انواع ابزار: شامل تمام ابزارهای برش و حمل در کناف کاری

🔸پیچ‌های اتصال پنل به سازه: متشکل از پیچ‌های سرمته دار و پیچ‌های نوک تیز

🔸پیچ‌های اتصال سازه به سازه: در انتخاب پیچ، ضخامت لایه های فلزی مدنظر است.

🔸پیچ‌های اتصال سازه به ساختار کناف: شامل پیچ‌های نوک تیز.

🔸نوار درزگیر: به منظور جلوگیری از ایجاد ترک استفاده می شود.

🔸نوار چسب جداکننده: برای جلوگیری از ترک ساختمان و همچنین کناف به کار گرفته می شود.

🔸سازه یا نوار محافظ گوشه: برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کنج دیوارها به کار برده می شود.

🔸بتونه‌ی درزگیر: برای درزگیری روکش گچی کناف در چند مرحله تا ضخامت ده میلی‌متر استفاده می‌شود.

🔸ماستیک: جهت رسیدن به سطوح صاف و یک‌دست بکار برده می‌شود.

✳️ساخت و ساز خشک چیست؟

ساخت و ساز خشک همان کناف کاری می باشد که به چهار شکل اجرا می شود. که در ادامه به توضیح این چهار شکل پرداخته ایم.

🔸چهار شکل اجرای کناف کاری
🔸کناف کاری دیوار کاذب پوششی
🔸کناف کاری دیوار کاذب جداکننده
🔸کناف کاری سقف کناف به شکل مشبک
🔸کناف کاری سقف کاذب کناف به صورت یکپارچه
🔸دیوار کاذب پوششی
از این روش بیشتر در تعمیر ساختمان های قدیمی استفاده می شود چرا که با این روش می توان به راحتی دیوارهای قدیمی را ترمیم کرد. این سبک خود به دو دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

🔸با سازه
🔸بدون سازه

نحوه کار در روش بدون سازه بدین گونه است که یک لایه از گچ از پیش آماده شده را با استفاده از خمیر مخصوصی که پرلفیکس نام دارد، به طور مستقیم به دیوار وصل می کنند. برای مرمت و بازسازی، بعد از اینکه دیوارها را بر روی دیوار های قدیمی نصب کردید، فرآیند درزگیری بصورت نواری توسط بتونه های مخصوص انجام می شود. بعد از اجرای این فرآیند به راحتی می توان عملیات کاشی کاری و کاغذ دیواری را بر روی دیوار انجام داد.

🔸دیوار کاذب جدا کننده

برای جدا سازی فضای داخلی ساختمان از دیوار کاذب جداکننده استفاده می شود که شامل قاب های فولادی سبک می باشد و به صورت پیش ساخته و به شکل C و U قابل دسترس می باشد. این سبک به این گونه است که صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه توسط پیچ های مخصوص در محل قابل نصب می باشد. پس از اینکه بر روی قاب های فولادی، گچ های مخصوص نصب شد، کلیه درزها توسط یک نوار بتونه کاری می شود. بعد از آماده سازی این سبک، می توان کاشی کاری، رنگ کاری، رنگ آمیزی و کاغذ دیواری را شروع کرد.

🔸سقف کاذب کناف مشبک

برای آماده سازی سقف های مشبک کناف از تایل های پوشالی و گچی استفاده می شود. این تایل ها توسط آویزهای مخصوصی به سقف وصل می شوند. برای شروع آویزها به شکل زیرسازی به سقف متصل می شوند و بعد تایل های درون شبکه هایی که از پیش ساخته شده اند، بر روی سقف قرار می گیرند. این نوع از کناف کاری از ساده ترین و همچنین کاربردی ترین کارهای کناف می باشد. چون به راحتی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و برای دسترسی داشتن به تاسیسات الکتریکی می توانید یکی از تایل ها را بردارید.

🔸سقف کاذب یکپارچه

جالب است بدانید که در این سبک با استفاده از مشخصات فنی استاندارد، کناف کاری بوسیله واحد های تولیدی تهیه و آماده می گردد. اغلب از این سقف ها به منظور جایگزین سقف های کاذب استفاده می شود. برای زیر ساخت این سبک از کناف کاری از زیر سازی فولادی استفاده می شود. بعد از محکم سازی صفحات کناف توسط پیچ و مهره بر روی زیرسازی فولادی، مراحل کناف کاری تکمیل می شود. حال فرآیند درزگیری و بتونه کاری سقف شروع می شود. بهتر است بدانید که این سبک از کناف کاری نسبت به سایر سبک ها از سرعت بیشتری در اجرا برخوردار می باشد. چرا که بلافاصله بعد از خشک شدن بتونه، می توانید رنگ آمیزی را شروع کنید. یکی دیگر از مزیت های این طرح دسترسی آسان به تاسیسات الکتریکی می باشد.

🔸پایان مراحل کناف کاری

بعد از اتمام نصب دیوارها و همچنین سقف های از پیش ساخته شده، لازم است که کار بدون داشتن ناهمواری و با بهترین شکل برای رنگ آمیزی مهیا شود. برای انجام این کار در مرحله اول بتونه کاری به منظور محو کردن ناهمواری ها در محل پیچ ها انجام می شود. در مرحله بعد برای اینکه رنگ آمیزی نتیجه بهتری داشته باشد از ماستیک استفاده می شود. اجرای ماستیک به این گونه است که لایه ای نازک و با ضخامت 1 الی 2 میلی متر روی سطوح کار با ماستیک کناف انجام می شود. در مرحله سوم برای بهتر جذب شدن کاشی، رنگ روغن یا کاغذ دیواری باید لایه ای از آستر بعد از اجرای ماستیک بر روی سطح کار اجرا شود.

✳️طراحی دکوراسیون 

طراحی دکوراسیون در هر دوره‌ای از تاریخ، سبک‌ها و روش‌های خاصی داشته است. در هر سبک از وسایل و المان‌های ویژه‌ای استفاده می‌شود اما استفاده از برخی عناصر در دوره‌های مختلف رواج داشته است. آینه کاری در دکوراسیون خانه تاثیر بسزایی روی فضای شما دارد. در این مقاله در مورد کاربرد آینه و و کارهایی که می‌توان با کمک آینه دیواری کرد توضیح داده‌ایم:

استفاده از آینه در دکوراسیون، یکی از مواردی است که در سبک‌های مختلف و با اهداف مختلف رایج بوده است؛ از تالارهای آینه کاری کاخ‌های قدیمی تا طراحی‌های مدرن با آینه دکوراتیو.

متخصصین طراحی دکوراسیون، کاربردهای جالب آینه را پیدا کرده‌اند که به زیباسازی محیط منتهی نمی‌شود. در ادامه برخی کاربردهای جالب آینه در دکوراسیون خانه را معرفی می‌کنیم.

✳️بزرگ نشان دادن فضا

از مهمترین کاربرد جالب آینه در دکوراسیون خانه، به خصوص خانه‌هایی که فضای کوچکی دارند، بزرگ نشان دادن محیط است. آینه به شرطی که در جای مناسب نصب شود، ذهن بیننده را فریب می‌دهد و حس وسعت فضا را به او منتقل می‌کند. آینه‌های قدی بزرگ این کار را به نحو بهتری انجام می‌دهند.

می‌توانید آینه را پشت کمدهای کوتاه قرار دهید تا این تصور به وجود آید که فضا در پشت کمد ادامه دارد.
نصب آینه دیواری روی دو دیوار کنار هم، انعکاس نور را بیشتر می‌کند و باعث امتداد یافتن فضا می‌شود و از جمله کاربردهای جالب آینه است.
در آشپزخانه‌های کوچک، به خصوص آن‌هایی که پنجره پشت سینک ندارند، با ساختن پس‌زمینه‌ای از آینه می‌توان فضا را بزرگتر و دلبازتر نشان داد.
از دیگر کاربردهای جالب آینه قرار دادن یک آینه میان قفسه کتاب‌ها است که باعث می‌شود فضای فشرده آن، عمق پیدا کند و وسیع‌تر به نظر برسد.
بالای شومینه یک آینه دیواری بزرگ نصب کنید تا تمامی قسمت‌های دیوار را بپوشاند. در این صورت اتاق روشن‌تر و جادارتر به نظر می‌رسد.

✳️افزایش نور محیط 

کاربرد دیگر جالب آینه قرار دادن آینه قدی بزرگی میان دو پنجره است و باعث ایجاد حس امتداد فضا و فریب خوردن ذهن بیننده شود. در این حالت احساس می‌کنیم اتاق نور بیشتری دارد و روشن‌تر است. روش دیگر قرار دادن آینه در قسمتی است که نور لامپ‌ها را بازتاب دهد. می‌توانید آینه دیواری را پشت آباژور یا دیگر چراغ‌های دکوراتیو نصب کنید یا آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که نور لامپ‌های سقف را بازتاب دهد.

✳️پنهان کردن فضاها

ممکن است در خانه خود کمدها یا اتاق‌های کوچک انباری‌مانندی داشته باشید که بخواهید آن‌ها را از نظر پنهان کنید. در این حالت استفاده از آینه بهترین راهکار است.

می‌توانید در کمدها یا اتاق مورد نظر را با آینه کاری بپوشانید و آن را پنهان کنید. به این ترتیب هم فضای خانه بزرگتر و پرنورتر به نظر می‌رسد و هم نظم بیشتری پیدا می‌کند.

✳️افزایش ارتفاع سقف 

از کاربردهای جالب آینه فن آینه کاری دیوار و سقف است که از قدیم رواج داشته است، علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، در راستای افزایش ارتفاع و به صورت کلی ابعاد اتاق نیز استفاده می‌شده است.

اگر از تالارهای آینه قصرهای قدیمی بازدید کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که تکثیر نور و تصویر در قطعات کوچک آینه کاری، به اتاق ابعادی بزرگ و روشن همراه با حسی از رمز و راز می‌بخشد.

این روزها آینه‌ کاری در خانه‌های معمولی دیده نمی‌شود و بیشتر به فضاهای مذهبی اختصاص یافته است اما هنوز می‌توانیم با افزودن آینه دیواری به بخش‌هایی از سقف، تصور ارتفاع را ایجاد کنیم. اگر خانه‌ای سقف یک‌دست و کوتاهی دارد، می‌توان در قسمت‌هایی از آن آینه کاری کرد تا تصور اختلاف سطح به وجود آید و سقف بلندتر به نظر برسد.

✳️کاربرد آینه در دکوراسیون فضاهای مینیمالیستی 

در طراحی دکوراسیون مینیمال، تمامی عناصر غیر ضروری از نگاه بیننده حذف می‌شوند. از کاربردهای جالب آینه در این سبک طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی با آینه است. در این روش کابینت‌ها و قسمت‌های زیرین روشویی با آینه پوشانده می‌شود و در بیننده تصور شناور بودن اجسامی مانند روشویی را ایجاد می‌کند.

✳️کاربرد آینه در دکوراسیون کلاسیک 

از دیگر کاربرد جالب آینه ایجاد حس و حالی کلاسیک و باوقار در طراحی دکوراسیون است. به خصوص در اتاق پذیرایی با استفاده درست از آینه می‌توان سبک محیط را به آسانی تغییر داد. یک مدل طرح‌دار از آینه دیواری که دیوار کنار میز غذاخوری را پوشانده باشد، حالتی بسیار شیک و کلاسیک به اتاق می‌دهد.

بازتاب نور شمع‌های روی میز و چراغ‌های سالن در آینه، به زیبایی محیط خواهد افزود. توجه داشته باشید که دست شما برای انتخاب باز است و رنگ‌های آینه تنها به نقره‌ای محدود نمی‌شوند. می‌توانید با توجه به تم رنگ اتاق پذیرایی خود از آینه‌هایی با رنگ برنزی، خاکستری یا سیاه نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید به جای انتخاب یک آینه صاف و یک‌دست از یک مدل طرح‌دار استفاده کنید.

✳️کاربرد آینه در دکوراسیون داخلی خانه 

طراحی دکوراسیون در هر دوره‌ای از تاریخ، سبک‌ها و روش‌های خاصی داشته است. در هر سبک از وسایل و المان‌های ویژه‌ای استفاده می‌شود اما استفاده از برخی عناصر در دوره‌های مختلف رواج داشته است. آینه کاری در دکوراسیون خانه تاثیر بسزایی روی فضای شما دارد. در این مقاله در مورد کاربرد آینه و و کارهایی که می‌توان با کمک آینه دیواری کرد توضیح داده‌ایم:

استفاده از آینه در دکوراسیون، یکی از مواردی است که در سبک‌های مختلف و با اهداف مختلف رایج بوده است؛ از تالارهای آینه کاری کاخ‌های قدیمی تا طراحی‌های مدرن با آینه دکوراتیو.

متخصصین طراحی دکوراسیون، کاربردهای جالب آینه را پیدا کرده‌اند که به زیباسازی محیط منتهی نمی‌شود. در ادامه برخی کاربردهای جالب آینه در دکوراسیون خانه را معرفی می‌کنیم.

✳️بزرگ نشان دادن فضا

از مهمترین کاربرد جالب آینه در دکوراسیون خانه، به خصوص خانه‌هایی که فضای کوچکی دارند، بزرگ نشان دادن محیط است. آینه به شرطی که در جای مناسب نصب شود، ذهن بیننده را فریب می‌دهد و حس وسعت فضا را به او منتقل می‌کند. آینه‌های قدی بزرگ این کار را به نحو بهتری انجام می‌دهند.

✳️افزایش نور محیط 

کاربرد دیگر جالب آینه قرار دادن آینه قدی بزرگی میان دو پنجره است و باعث ایجاد حس امتداد فضا و فریب خوردن ذهن بیننده شود. در این حالت احساس می‌کنیم اتاق نور بیشتری دارد و روشن‌تر است. روش دیگر قرار دادن آینه در قسمتی است که نور لامپ‌ها را بازتاب دهد. می‌توانید آینه دیواری را پشت آباژور یا دیگر چراغ‌های دکوراتیو نصب کنید یا آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که نور لامپ‌های سقف را بازتاب دهد.

🔸لامپ هالوژن چیست و انواع آن کدامند؟

پنهان کردن فضاها
ممکن است در خانه خود کمدها یا اتاق‌های کوچک انباری‌مانندی داشته باشید که بخواهید آن‌ها را از نظر پنهان کنید. در این حالت استفاده از آینه بهترین راهکار است.

می‌توانید در کمدها یا اتاق مورد نظر را با آینه کاری بپوشانید و آن را پنهان کنید. به این ترتیب هم فضای خانه بزرگتر و پرنورتر به نظر می‌رسد و هم نظم بیشتری پیدا می‌کند.

🔸افزایش ارتفاع سقف

از کاربردهای جالب آینه فن آینه کاری دیوار و سقف است که از قدیم رواج داشته است، علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، در راستای افزایش ارتفاع و به صورت کلی ابعاد اتاق نیز استفاده می‌شده است.

اگر از تالارهای آینه قصرهای قدیمی بازدید کرده باشید، حتما متوجه شده‌اید که تکثیر نور و تصویر در قطعات کوچک آینه کاری، به اتاق ابعادی بزرگ و روشن همراه با حسی از رمز و راز می‌بخشد.

از دیگر کاربردهای جالب آینه قرار دادن یک آینه میان قفسه کتاب‌ها است که باعث می‌شود فضای فشرده آن، عمق پیدا کند و وسیع‌تر به نظر برسد.

این روزها آینه‌ کاری در خانه‌های معمولی دیده نمی‌شود و بیشتر به فضاهای مذهبی اختصاص یافته است اما هنوز می‌توانیم با افزودن آینه دیواری به بخش‌هایی از سقف، تصور ارتفاع را ایجاد کنیم. اگر خانه‌ای سقف یک‌دست و کوتاهی دارد، می‌توان در قسمت‌هایی از آن آینه کاری کرد تا تصور اختلاف سطح به وجود آید و سقف بلندتر به نظر برسد.

🔸اصول طراحی دکوراسیون داخلی مدرن برای خانه

استفاده از آینه دکوراتیو نیز یکی دیگر از کاربردهای جالب آینه و راه‌های تغییر سبک دکوراسیون است. برای مثال تنها با نصب یک آینه خورشیدی در بالای میز کنسول، حال و هوای اتاق شما تا حد زیادی تغییر خواهد کرد.

مدل طرح‌دار خورشیدی را می‌توان در اتاق خواب و بالای تخت نیز نصب کرد.
می‌توانید برای یک دیوار تاقچه‌ای بسازید و سه آینه کوچک با سایزهای مختلف، همراه با وسایل تزئینی دیگر روی آن قرار دهید. آینه روی تاقچه حالتی کلاسیک دارد و به محیط جلوه زیبایی می‌بخشد.

🔸کاربرد آینه در فنگ شویی

فنگ شویی یک دانش باستانی است که به ما کمک می‌کند بهترین چیدمان را برای محیط زندگی خود انتخاب کنیم. این دانش قواعدی درباره استفاده از وسایل خانه و نحوه قرار دادن آن‌ها، انتخاب رنگ‌های مناسب برای هر محیط و همچنین استفاده از وسایل تزئینی گوناگون دارد.

هدف این است که انرژی مثبت یا «چی» آزادانه در محیط حرکت کند که این امر موجب سلامتی، شادمانی و آرامش ساکنان خواهد شد. یکی از عناصر مهم در فنگ شویی، آینه و آینه کاری است. استفاده صحیح از آینه می‌تواند به جریان بهتر انرژی در خانه کمک کند. برای به کار بردن آینه بر اساس اصول فنگ شویی، به نکات زیر توجه کنید:

آینه می‌تواند زیبایی‌ها را بازتاب دهد و تاثیر آن‌ها را دو برابر کند. بنابراین آن را در مقابل قسمت‌های زیبای خانه خود نصب کنید.
یک آینه دیواری مدرن روی دیوار خانه نصب کنید. آینه‌های قاب‌دار عمق بیشتری به فضا می‌دهند و می‌توانید از آن‌ها به عنوان تابلو استفاده کنید.
هرگز آینه را مقابل تخت خواب نصب نکنید. دیوارهای کنار تخت محل بهتری برای نصب آینه هستند.
یکی از کاربردهای جالب آینه، استفاده از آن در فضاهایی است که نور کمی به آن‌ها می‌رسد و حالت راکد و تیره‌ای دارند. با آینه کاری این فضاها نور می‌گیرند و روشن می‌شوند.

در راهروهای بلند و باریک، آینه دیواری نصب کنید تا ضمن روشن شدن فضا، انرژی مثبت مدت بیشتری در آن‌ها باقی بماند.
در سرویس بهداشتی، می‌توانید از یک آینه دیواری مدرن با شکل گرد استفاده کنید. انحنای آینه، تیزی خطوط و زوایای کابینت‌ها را کاهش می‌دهد و متعادل می‌کند.
به خاطر داشته باشید که نصب آینه با هدف مضاعف کردن نور و زیبایی صورت می‌گیرد اما در صورتی که محیط خانه شما به هم ریخته و نامنظم باشد، آینه این بی‌نظمی را نیز مضاعف خواهد کرد بنابراین باید خانه را همیشه مرتب نگه دارید.
سطوح آینه‌ها باید همیشه پاکیزه و بدون لک باشند.
طبق اصول فنگ شویی آینه‌های شکسته به انرژی محیط آسیب می‌زنند و لازم است به سرعت تعویض شوند.
در نصب آینه افراط نکنید. تکثیر بیش از حد تصاویر ممکن است در شما ایجاد استرس یا سرگیجه کند.

🔸ایده هایی برای طراحی پارکینگ

🔸طراحان ساختمان امروزه توجه بیشتری را به دیزاین داخلی پارکینگ ساختمان های مسکونی و تجاری دارند زیرا این قسمت از ساختمان در نزد مشتریان جلوه بیشتری دارد.

🔸زمانی که فردی برای اولین بار وارد یک ساختمان می شود اولین چیزی که توجه او را جلب می کند پارکینگ ساختمان می باشد به همین دلیل بهتر است در طراحی پارکینگ حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

🔸یکی از انواع ایده های جالب برای تکمیل زیبایی فضای پارکینگ استفاده از گیاهان و گل های طبیعی است توجه داشته باشید که گیاهان علاوه بر ایجاد فضایی جذاب باعث ایجاد حس طراوت و تازگی در هوای پارکینگ می شوند

🔸اگر فضای پارکینگ بزرگ است می توانید تعدادی مبلمان ست را برای استراحت در مکانی مناسب از فضای پارکینگ قرار دهید و در قسمت دیوار بالایی مبلمان تابلوها با طرح طبیعت را نصب کنید.

🔸اگر فضای پارکینگ کوچک است می توانید رنگ دیوارپوش و کفپوش را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید تا فضای پارکینگ بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.

🔸برای نورپردازی پارکینگ اغلب از لامپ های هوشمند که دارای سنسور هستند استفاده می شود تا در صورت نیاز این لامپ ها به صورت خودکار روشن شوند. همچنین نورپردازی های مدرن و جالب باعث خلق فضایی متفاوت در پارکینگ می شوند از این رو بهتر است شما بعد از دیزاین داخلی پارکینگ به نورپردازی این قسمت بپردازید.

 

مهریار کناف (کلینیک ساختمانی مهریار )

⬇️ ✅ طراحی و اجرا ی سیستم های #کناف ایران ( سقف و دیوار )
✅ ساخت و بازسازی ویلا و خانه و مغازه و … ✅ فروش کناف و سازه ، تایل ، تایل دکوراتیو ، آینه دکوراتیو و… ✅ بهره گیری از مدرنترین متد روز دنیا
✅اجرا مبتنی بر اصول استانداردهای کناف
✅مشاوره و بازدید ، ارائه نمونه کارهای متنوع

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

آینه دکوراتیو

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

پارکینگ لاکچری

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

قرنیز لاکچری♻️ پروفیل قرنیز Led-شب نما دار LED-Skirting
این قرنیز جدید ۳ مظوره می باشد و علاوه بر پر کردن فضای تقاطع دیوار و کف،همزمان به دلیل داشت چراغ ال ای دی از خود نور میی تاباند و فضای داخلی را متفاوت و زیبا جلوه می دهد.با نصب این محصول در راهرو و راه پله های ساختمان های عمومی و خصوصی در هنگام اضطرار(اورژانس)مانند زلزله-آتش سوزی-جنگ و… افراد به راحتی می توانند با دنبال کردن این قرنیز ال ای دی دار به خارج ساختمان راهنمایی شوند.
مهمترین ویژگی و نو آوری این قرنیز LED-شبنما ، شب تاب بودن طلق روکش کننده LED می باشد.این ویژگی باعث می شود که در زمان اضطراری و در محیط های راه پله ها در صورت قطع برق روکش های شب تاب شارژ بماند و تا ساعت ها نوردهی قطع نشود و راهنمای عابران باشد.

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

سالن انتظار و پذیرش مطب زیبایی

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

يه دكور ناب يه ايده ناب يه مجموعه ناب

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

طرح های آینه دکوراتیو

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

طرح های آینه دکوراتیو

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

طرح های آینه دکوراتیو

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

کلینیک ساختمانی مهریار 
 فروش ، طراحی ، اجرا 
⭐️ فروش کناف و سازه ⭐️(زیر قیمت بازار)
فروش انواع تایل و انواع سپری (طرح های مختلف و رنگ های متنوع) ⭐️ فروش انواع تایل های CNC ⭐️
فروش انواع آینه های دکوراتیو 
⭐️ بزرگترین گروه اجرایات در مازندران ⭐️
⭐️بهره گیری از مدرنترین متدهای روز دنیا ⭐️
⭐️⭐️ اجرا مبتنی بر اصول استانداردهای کناف ⭐️⭐️
⭐️ مشاوره ، بازدید و ارائه نمونه کارهای متنوع ⭐️
مهندس مهریار 09113140307

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

کلینیک ساختمانی مهریار 
 فروش ، طراحی ، اجرا 
 فروش کناف و سازه  ( زیر قیمت بازار )
 فروش انواع تایل و سپری  ( 356 طرح تایل و سپری طلایی و رنگی و تایل چاپی به طرح دلخواه تولید می شود )
فروش انواع تایل های CNC ( در سایز و طرح دلخواه به همراه 156 طرح و در سایز دلخواه تولید می شود)
فروش انواع آینه های دکوراتیو ? ( 180 طرح و در طرح و ساز دلخواه تولید می شود )
➰ بزرگترین گروه اجرایات در مازندران ➰
➰ بهرهگیری از مدرنترین متد های روز دنیا ➰
➰ اجرا مبتنی بر اصول استانداردهای کناف ➰
➰ مشاوره ، بازدید و ارائه نمونه کارهای متنوع ➰
 09113140307 مهندس مهریار ☎️01132278464 ☎️  ساخت منزل رویایی و دلنشین نخصص ماست 
 0 تا 100 کار های ساختمانی انجام می شود 

 

 

قیمت کناف , کناف چیست , کاتالوگ کناف ایران , دیوار کناف , لیست عاملین فروش کناف ایران , کناف تهران , کناف کاری , کناف ایران اصفهان ,