Address & Contact

Our Address

تهران پارس شرقی

Telephone

شرکت رویال صنعت در تهران

✳️تزریق پلاستیک چیست؟

💫تزریق پلاستیک یک تکنولوژی ساخت برای تولید انبوه قطعات پلاستیکی یکسان با خطای پایین است. در تزریق پلاستیک ابتدا گرانول های پلیمر ذوب می شوند و سپس تحت فشار به درون یک قالب تزریق می شوند. پلاستیک مایع درون قالب خنک شده و جامد می شود.

💫مواد اولیه تزریق پلاستیک پلیمرهای ترموپلاستیکی هستند که قابلیت رنگ آمیزی و پر شدن توسط افزودنی های دیگر را دارند.

💫در واقع دستگاه تزریق پلاستیک شامل قیف تغذیه، مته مارپیچی جهت تزریق، واحد حرارتی و واحد گیره می باشد. قالب‌ها در صفحات گیره دستگاه قفل شده و سپس پلاستیک از دهانه اسپرو به قالب داخل و قطعه تزریقی ایجاد می‌گردد.

 

✳️کاربرد دستگاه تزریق پلاستیک کوچک 

🔺تولید قطعات پلاستیکی کوچک 

🔺تولید قطعاتی که دقت تولید بالایی دارند.

🔺استفاده در مراکز آموزشی 

🔺تولید انبوه قطعات کوچک 

✳️ موادکش چیست؟

💠مواد کش به وسیله ای گفته می شود که وظیفه انتقال مواد اولیه محصولات پلاستیکی را به اکسترودر یا دستگاه تزریق به عهده دارند.

💠 با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی نیست که اپراتور به صورت دستی مواد را داخل مخزن بریزد یا مدام نگران تمام شدن مواد داخل مخزن اکسترودر یا دستگاه تزریق باشد.

✳️ویژگی ها 

🔸🔹دارای سیستم هشدار دهنده جهت جلو گیری از بی مواد شدن دستگاه 

🔸🔹موتور پر قدرت جهت ایجاد وکیوم 

🔸🔹فیلتر بین راهی برای جلو گیری از آسیب رسیدن به موتور

🔸🔹دارای شلنگ آنتی استاتیک 

 

✳️مکنده چیست؟

💥مکنده دستگاه تزریق پلاستیک هوایی که بر روی قیف یا گازگیر دستگاه نصب میشود و مواد پلاستیکی را از روی زمین به داخل قیف یا گازگیر میکشد.

💥مکنده دستگاه تزریق پلاستیک هوایی که بر روی قیف یا گازگیر دستگاه نصب میشود و مواد پلاستیکی را از روی زمین به داخل قیف یا گازگیر میکشد.

به مدیریت:مجتبی میرزائی

 

 

 

 

 

 

شرکت تولید موادکش و مکنده دستگاه تزریق پلاستیک رویال صنعت در تهران , شرکت تولید موادکش در تهران , شرکت تولید مکنده در تهران , شرکت تولید دستگاه تزریق پلاستیک در تهران , دستگاه تزریق پلاستیک رویال صنعت , موادکش رویال صنعت , مکنده رویال صنعت ,