Address & Contact

Our Address

اصفهان

Telephone

فروش موتور آب و خاک ایرانی، چینی، اروپایی و انواع آهنربا بهار صنعت آسیا

⚡️موتور آب و خاک ایرانی

⚡️موتور آب و خاک چینی

⚡️موتور آب و خاک اروپایی (Domel)

⚡️آهنربا در ابعاد مختلف گرد و مربع

?موتور های جاروبرقی اساسا به دو سبک کوچک و خانگی (تک پروانه) و بزرگ و صنعتی (دو پروانه) تشکیل شده اند. که باز هم به انواع دیگری به نام موتور مکنده آب و خاک و موتور مکنده خاک تقسیم میشوند.

?موتور های مکنده با دور بسیار بالا کار میکنند (۵۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰ دور) و به همین علت بایستی دارای خنک کننده سیم پیچ باشند. موتور های خاک بعد از مکش (بعد از پروانه) هوا را از بین سیم پیچ حرکت میدهد که دیگر نیازی پروانه مستقل برای خنک کردن موتور ندارد. موتور های آب و خاک به علت اینکه هوای مکش شده دارای ذرات ریز آب (رطوبت) است ، اگر از بین سیم پیج موتور حرکت کند باعث ایجاد اختلال در موتور میگردد . بنا براین در نوع آب و خاک (تر و خشک) هوای مکش شده در پروانه به سمت سواخ های روی پروانه هدایت شده و از کناره های موتور به بیرون هدایت میگردد. برای گرم شدن موتور یک خنک کننده (پره) در بالای موتور تعبیه شده که هوا را درون سیم پیچ به گردش در می آورد و وظیفه خنک کردن سیم پیچ را بر عهده دارد.

?فروش موتور جاروبرقی آب و خاک

⚜️جاروبرقی آب و خاک جزء دسته های صنعتی میباشد و اکثرا در کارواش از آن استفاده مینمایند ، توجه داشته باشید که موتور جاروبرقی آب و خاک قطعه اصلی این محصول است که جهت خرید آن میتوانید با ما تماس حاصل نمایید.

⚜️جاروبرقی آب و خاک مکنده آب در سطح مرطوب و خیس میباشد .
مدل تک پروانه یا دو پروانه در قیمت موتور جاروبرقی آب و خاک تاثیر گزار است.
قدرت موتور نیز در قیمت موتور جاروبرقی آب و خاک تاثیر گزار است.

?قدرت موتور جارو برقی آب و خاک

?مکنده های آب و خاک قدرت بالایی در مکش و بلند نمودن ذرات داشته از این رو در برابر جمع آوری آلاینده های مایع و جامد بسیار کارآمد و موثر هستند. موتور های قدرتمند به کار رفته در این مدل ها هر گونه آلودگی اعم از مایعات و جامدات را جمع آوری می کنند

?موتورهای آب و خاک?

موتور دو پروانه آب و خاک ایرانی ۱۱۰۰ وات

???????????

موتور دو پروانه خاک ایرانی ۱۴۰۰ وات

???????????

موتور آب و خاک دو پروانه چینی

???????????

موتور آب و خاک دو پروانه اروپایی Domel
??????????????
?ساید چنل

✳️ساید چنل یا بلوئر حلقه ای، که به آن کمپرسور ساید چنل نیز گفته می شود، به عنوان یک کمپرسور هوا یا پمپ وکیوم تک محور شناخته می شود. که می توان از آن به صورت یک دمنده با فشار کم استفاده نمود. ساید چنل در سایز ها مختلف موجود می باشد. که بسته به عملکرد و موارد نیاز کاربران تولید و عرضه می شود. از ساید چنل می توان به عنوان پمپ هوای فشرده (کمپرسور ) و پمپ وکیوم جهت مکش (وکیوم) مورد استفاده قرار داد

?کاربرد انواع ساید چنل

?صنعت خودرو سازی
?پرورش آبزیان
?صنعت پلاستیک
?صنعت سرامیک و کاشی
?سیستم های انتقال مواد
?سیستم های تصفیه خانه فاضلاب
?آزمایشگاه ها
?غذایی و بهداشتی

?در صنعت پرورش آبزیان موضوع کمبود اکسیژن خیلی اهمیت دارد، به همین دلیل استفاده از پمپ هواده در این صنعت خیلی کاربردی می باشد. ساید چنل توانایی تزریق هوای فشرده از کف به استخرهای پرورش ماهی را دارد در این صورت با افزایش تعداد آبزیان و مصرف اکسیژن موجود در آب، استخر پرورش ماهی دچار کمبود اکسیژن نشده و تلفاتی رخ نمی دهد.

?ساید چنل یکی از تجهیزات با اهمیت در سیستم های تصفیه خانه فاضلاب می باشد، عمل هوادهی در سیستم های تصفیه خانه فاضلاب کاربرد بسیاری دارد زیرا تصفیه فاضلاب را می توان با روش تزریق اکسیژن به استخرها یا مخازن تصفیه خانه، در زمان کوتاه تری انجام داد. با تزریق اکسیژن به آب تصفیه خانه توسط ساید چنل، باکتری های هوازی مواد آلی در زمان کمتری اکسید می شوند وکیوم ساید چنل یا بلوئر ساید چنل در سیستم های انتقال مواد جهت انتقال مواد پودری و گرانولی به روش های دمش و مکش، در تناژ ها و مسافت های مختلف کاربرد اساسی دارد.

?از حالت دمش بلوئر ساید چنل در صنعت خودرو سازی جهت خشک کردن بوستر های ترمز خودرو بعد از تست اولیه استفاده می شود، البته در صنعت بزرگ خودرو سازی پمپ ساید چنل کاربردهای تخصصی بسیاری در دو حالت دمش و مکش وجود دارد.

?موتورهای خاک?

ساید چنل دو‌پروانه و تک پروانه
۱/۶ کیلووات- ۲/۲ کیلووات- ۴ کیلووات_ ۷/۵ کیلووات – ۱۱ کیلووات
مارک گیرینکو و بلوتک و کالمو

به مدیریت : خانوم جریانی

??????????????

انواع آهنربا گرد و‌ مربع تسمه ای و تمام تسمه ای برنجی

آهنربا گرد برنجی

???????????

آهنربا گرد تمام تسمه ای

???????????

آهنربا مربع تسمه ای

???????????

آهنربا تمام تسمه ای مربع

 

فروش انواع موتورهای صنعتی بهار صنعت آسیا در اصفهان  , فروش موتورهای صنعتی در اصفهان , موتور صنعتی در اصفهان , موتور صنعتی , موتورهای صنعتی بهار صنعت آسیا ,فروش موتور آب و خاک در اصفهان , فروش انواع آهنربا در اصفهان , دستگاه تزریق پلاستیک‌ , خط لوله , پلی اتلین , پی وی سی , پرورش آبزیان , نساجی , فوم , گرانول ,  مواد بازیافتی , موادآسیابی , طیب , پ.پ,