Address & Contact

Our Address

تهران ، شریعتی ، خیابان دولت ، بعد از چهارراه قنات ، کوچه ارم ، انتهای کوچه ، پلاک11

Telephone

موسسه آموزش عالی ندا 

✅ موسسه آموزش عالی ندا برگزار کننده کلیه دوره های نرم افزارهای معماری و عمران می باشد. این مرکز ضمن ارایه تخفیف های ویژه دانشجویی و اعطای مدرک معتبر آماده عقد قراردادهای ویژه با دفاتر فنی مهندسی و شرکت های مهندسین مشاور می باشد. دوره های دکوراسیون داخلی این مرکز ویژه بازار کار و با شرایط استثنایی می باشد.

✅ اولین قدم برای شروع طراحی داخلی، داشتن اطلاعاتی درباره انواع مختلف سبک‌های دکوراسیون است؛ چرا که سبک‌های مخلفی مانند مدرن، مینیمال، اسکاندیناوی، صنعتی و… تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند و هر شخصی بایستی با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کند.

✅سبک های دکوراسیون مدرن و امروزی دو نوع سبک متفاوت هستند که اغلب جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما این دو سبک متفاوت از یکدیگر هستند. تفاوت اصلی این دو سبک در این است که سبک مدرن تفسیری از طراحی است که در قرن بیستم شروع شده است. از طرفی سبک امروزی یا معاصر انعطاف‌پذیری بالایی داشته و پایبندی چندانی به سبک خاصی ندارد. برای مثال در سبک امروزی ممکن است شاهد خطوط خمیده در طراحی باشیم، در حالی که در سبک مدرن این اتفاق رخ نمی‌دهد.

 

 

 

تلگرام موسسه آموزش عالی ندا , موسسه آموزش عالی ندا, سایت موسسه ندا ,