Address & Contact

Our Address

تبریز ، بالاتر از میدان بسیج ، نرسیده به پل کرکج ، میدان فرداد

مکانیکی صافکاری چری و ام وی ام مجتمع تعمیرگاهی خودرو مدیران فرداد 

✳️ آهنگری ، کاور بدنه ، نانوسرامیک ، صفرشویی مرکز تخصصی خودروهای وارداتی در تبریز✳️

✳️ مرکز تخصصی خودروهای cherry و MVM✳️

✳️ صافکاری ، آهنگری و نقاشی خودروهای وارداتی

✳️ تامین قطعات اصلی و استوک محصولات ام وی ام و چری

? مهم ترین ویژگی‌‌‌های تعمیرگاه تخصصی مدرن?

? تخصص و تجربه
? رضایت مشتری

یکی از اصول اخلاقی این مرکز توجه کامل به موضوع رضایت مشتری بوده که این امر در تعمیرگاه بر دو اساس هزینه و کیفیت استوار است. ما تمام تلاش خود را میکنیم که هزینه تمام شده شما تا حد ممکن کم باشد و ضمن اینکه موتور تعمیر شده استاندارد‌‌‌های لازم را داشته باشد.

? تجهیزات برتر

مطمئنا هر چه در زمینه تعمیرات خودرو ماهر باشید ولی تجهیزات در اختیار نداشته باشید نتیجه کار عالی نخواهد بود. تجهیزات مختلفی در زمینه تعمیرات موتور وجود دارد که تهیه این لوازم مشکل و پر هزینه است و ما در نهایت با هر تلاشی سعی کرده ایم این تجهیزات را تهیه کرده و آنها را در تعمیر موتور خودروی شما بکار بگیریم.

? استاندارد سازی میلنگ موتور

کنترل ابعاد دقیق میلنگ با دقت میکرون و چگونگی حساسیت هر موتور نسبت به تغییر ابعاد میلنگ موضوعی است که بالاترین حساسیت در تعمیرات موتور را داراست.

? عیب یابی بخش‌‌‌های مختلف

اینکه فرد تعمیرکار موتور خودرو بتواند تمامی‌عوامل معیوب در موتور را تشخیص دهد و نسبت به برطرف نمودن و تعمیر آنها اقدام کند موضوع مهمی‌است که باید انجام گیرد.

 

مدیریت : علی فرجی

 

 

 

مکانیکی ماشین‌‌‌های خارجی , صفر تا صد مکانیک خودرو  , تعمیرات مکانیکی خودرو , اصول مکانیک خودرو , امداد خودرو , مکانیک سیار , تعمیرگاه تخصصی و شبانه روزی , cherry , MVM , مجتمع تعمیرگاهی خودرو مدیران فرداد ,