Address & Contact

Our Address

قم 16متری کاسه گران کوچه شماره 7پلاک31

Telephone

طراحی تولید و پخش انواع میز و صندلی و غذاخوری صنایع چوبی ابراهیمی 

🪑 طراحی ، تولید و پخش انواع میز و صندلی و غذاخوری و انواع مصنوعات چوبی 🪑

🪵 هنگام خرید میز ناهارخوری که یکی از پرکاربردترین و درعین‌حال مهم‌ترین وسایل خانه است، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. اگر در هنگام خرید میز ناهارخوری توجه ویژه داشته باشید و درست انتخاب کنید، این میز می‌تواند یک عمر دوام داشته باشد و از این رو می‌توان آن را یک سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

🪵 میز ناهارخوری چوبی

شاید چوب جامد یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در مورد میزهای ناهارخوری باشد و این موضوع بی‌دلیل هم نیست. چوب کلاسیک، از استحکام بالایی برخوردار است و در صورتیکه آسیب ببیند به راحتی قابل تعمیر است. علاوه بر این فوق‌العاده زیباست. انواع مختلفی از چوب مثل چوب کاج، گردو یا بلوط وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. بااین‌حال، وقتی صحبت از میزهای چوبی می‌شود، باید مراقب رطوبت باشید. اگر نوشیدنی یا غذا بر روی آن‌ها ریخته شود، باید فوراً آن‌ها را پاک کنید زیرا در نهایت باعث می‌شود که چوب شکافته شده و در طول زمان متورم شود – مخصوصاً باید مراقب ته رنگ‌های باقی‌مانده از فنجان باشید!

🪵 انتخاب شکل میز ناهارخوری

بهترین میز ناهارخوری برای شما، میز ناهارخوری است که نه تنها با فضای شما هماهنگ است، بلکه سبکی دارد که در سال‌های آینده دوستش خواهید داشت. چه یک اتاق غذاخوری سنتی داشته باشید، چه یک آشپزخانه مدرن یا یک اتاق غذاخوری، میزهای غذاخوری اغلب نقطه کانونی اتاق هستند، بنابراین مهم است که این تکه مبلمان درست انتخاب شده باشد.

قبل از شروع به انتخاب، ابتدا باید چندین کار انجام دهید. با اندازه‌گیری فضای پیرامون اتاق شروع کنید چرا که هیچ‌کس نمی‌خواهد یک میز خیلی بزرگ یا خیلی کوچک بخرد که در اتاق غذاخوری یا آشپزخانه جا نگرفته یا خیلی کوچک باشد. قاعده کلی این است که بین 42 تا 48 اینچ بین میز و دیوارهای خود فاصله بگذارید تا افراد بتوانند به راحتی به صندلی خود وارد و خارج شو

مدیریت : امیر حسین شاه ابراهیمی

 

 میز ناهار خوری چهار نفره , میز و صندلی , میز ناهار خوری , میز و صندلی اداری ,