Address & Contact

Our Address

تهران، اتوبان آزادگان( روبه روی یافت اباد )، خیابان عرفان، عرفان 4، پلاک 1

Telephone

فروش عمده ی میلگرد بستر ایران سازه در تهران  09128385425

میلگرد بستر وال پست و ناوانی منقطع ایران سازه

✳️میلگرد بستر چیست؟

💠برای مقاوم سازی سازه‌ ها از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود، یکی از این روش‌ها استفاده از آرماتور و میلگرد بستر است. آرماتور اتصال بستر برای بهبود عملکرد ساختار دیوارهای بنایی شده یا ایجاد مقاومت اضافی در برابر بارهای جانبی (مثلا: باد، طوفان، زلزله) استفاده می شود. میلگرد بستر همچنین برای کاهش خطر ترک خوردن در غلظت تنش در اطراف دهانه ها یا در نتیجه حرکت، از جمله کنترل انقباض، استفاده می‌شود.

💠میلگرد بستر از سیم های فولادی در ضخامت های چهار میلی متری تولید می شوند. محصول مذکور حالتی آج دار داشته تا بتواند بهتر با بتن یا ملات تماس برقرار نماید. با توجه به اینکه فولاد به مرور زمان در مجاورت رطوبت محیط، دچار فرسایش می شود پوششی از جنس روی سطوح محصول را فرار می گیرد این قابلیت ضد زنگ موجب افزایش طول عمر و جلوگیری از فرسایش زود هنگام شده در نتیجه کیفیت محصول نهایی ارتقاء می یابد.

مشخصات میلگرد بستر

🔰میلگرد بستر ازلحاظ جنس به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:
• استنلس استیل
• فولاد گالوانیزه

✳️ وال پست چیست

💠وال پست کلافی است که در طول های مشخص برای یکپارچه عمل نمودن دیوار به کار می رود. این وال پست ها سبب درگیری دیوار با اسکلت و در نتیجه استحکام دیوار خواهد شد. همان گونه که از نامش پیداست، وال پست نگهدارنده دیوار است. این المان که معمولا به صورت یک تیر-ستون طراحی می گردد، در انتهای سالن های صنعتی و به طور کل فریم های با دهانه بالا که انتهای آن با دیوار پوشش می گردد، قرار می گیرد.

💠وظیفه وال پست ها انتقال نیروهای حاصل از باد و زلزله از دیوار به فریم می باشد که موجب عدم تخریب دیوار می گردد. به طور عمومی اتصال آن در انتهای متصل به فریم به صورت لوبیایی جهت مراحل نصب و بر روی فونداسیون به صورت مفصل می باشد.

در چه محل‌هایی از وال پست استفاده می‌شود؟

🔰از وال پست در محل‌های مختلفی برای مقاومت در برابر زلزله استفاده می‌شود که انواع آن‌ها را در لیست زیر می‌بینید:

اجرای وال پست در میان‌قاب
• اجرای وال پست در تقاطع دیوارهای غیر سازه‌ای
• اجرای وال پست در کنار بازشو
• اجرای وال پست در جان‌پناه

✳️فرق وال پست با میلگرد بستر چیست؟

1. وال پست ها به وسیله نبشی و میلگردهای بستر، از میلگردی با قطر 4 میلیمتر تولید می‌شوند.
2. اجرای میلگرد بستر از اجرای وال پست آسان‌تر است.
3. اجرای میلگرد بستر زمان کمتری نیاز دارد.
4. میلگرد بستر بسیار مقرون به صرفه‌تر است.
5. وال پست دارای توان تحمل بیشتر در مقابل نیروهای برشی و فشار است.
6. برای اجرای وال پست نیاز به جوشکار و نیروهی متخصص دارید.

✳️ناودانی چیست؟

💠ناودانی یکی از مقاطع فولادی است که در دسته پروفیل های باز قرار می‌گیرد. این پروفیل از یک سطح افقی که جان نامیده می‌شود و همچنین دو سطح عمودی که بال نام دارد، تشکیل شده است.

💠ناودانی در جنس‌های مختلفی دسته بندی می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به گالوانیزه، آلومینیوم و استنلس استیل اشاره کرد. این محصول بر اساس جنس تولید شده، در قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارد. نوع آلومینیوم ناودانی از نظر از نظر وزنی سبک‌تر است و قابلیت شکل پذیری و استحکام بالایی دارد.

بیشترین کاربرد ناودانی آلومینیوم در ساخت چهارچوب‌های در و پنجره، اسکلت سازه‌ها و شاسی تریلرها کاربرد داد.

مدیریت : آقای براتلو

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

میلگرد بستر وال پست و ناوانی منقطع ایران سازه , تولید فروش و پخش میلگرد بستر , تولید فروش و پخش وال پست , تولید فروش و پخش ناوانی منقطع ایران سازه در شادآباد تهران ,