Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

نمایندگی نانو فراز سپاهان و نماشویی دیبا نما

✔️ استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های شستشوی نمای ساختمان
✔️ از بین بردن هر گونه چرک و کثیفی بر روی سنگ نما با استفاده از نماشویی ساختمان با مواد نانو

✨بهترین قیمت نماشویی ساختمان با بالاترین کیفیت✨

🌀نماشویی ساختمان یکی از مهم ترین قسمت هایی است که می بایست در نظافت فضای بیرونی ساختمان در نظر گرفت.
🌀نماشویی ساختمان ظاهر بنا را زیبا و تمیز می کند و روی قضاوت دیگران از فضای داخل تاثیرگذار است.
🌀نماشویی و شستشوی نما به دلایلی انجام می گیرد که چند مورد را بیان می کنیم :
🌀وجود آلاینده های موجود در فضا مثل دود گرد و خاک و غیره و قرار گرفتن آنها بر روی نما.

☑️ باران های اسیدی که موجب سوختگی و شوره زدن نما می شود ، باران های اسیدی امروزه در شهر های بزرگ آسیب های زیادی برروی نما ایجاد میکنند که برای رهایی از این آسیب ها بهتر است توسط نانو کاری از نما محافظت گردد.

✔️وجود لکه جرم و کثیفی بر روی سطح نما

✔️ریختن گچ ،سیمان،رنگ،پودر و غیره بر روی نما در اثر عملیات ساختمانی

✔️آسیب های ناشی از آتش سوزری که میتواند باعث از دست رفتن زیبایی و کیفیت نما گردد.

☑️ شستشوی نما با مواد نانو نماشویی با مواد نانو

✳️نانو ها مواد شوينده هستند و به خاطر قدرت پاک کنندگي بالا و اينکه حلال هاي قويتري نسبت به ديگر شوينده ها هستند ، به نما آسيب نميزنند.

✳️ماندگاري بيشتر پاکيزگي بعداز شستشوی نما با مواد نانو نتیجه می شود. بسته به جنس نماي شما ميتوانيم بعد از نماشويي اين مواد نانو عايق را روي نماي ساختمان اعمال کنيم .

✳️به طور مثال براي نمای شيشه و کامپوزيت و سطوح صیقلي با اعمال مواد پوشش دهنده نانو مخصوص اين نماها عمر پاکيزگي اين نماهارا ميتوان به پنج برابر حالت عادي افزایش داد.براي آجر و سيمان ميتوان با استفاده از مواد عايق آبگريز نانو عمر پاکيزگي اين نماها را چندين برابر حالت عادي افزايش داد.

✳️داشتن مهارت و تخصص در شستشوی نما با مواد نانو اهمیت زیادی دارد . با توجه به این که کاربرد این نوع جرم گیری نسبتا جدید می باشد ، داشتن مهارت کافی برای جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت بسیار مهم است.

✳️علت استفاده از نانو در شست و شوی نما و نماشویی ساختمان علاوه بر افزایش عمر پاگیری نما به توان و قدرت جرم زدایی و پاک کنندگی تکنولوژی نانو بر میگردد . که می تواند به خوبی جرم ها را با خود حل کرده و بزداید.

☑️ شستشوی نما با مواد نانو چگونه انجام می شود؟

✳️مطمئناً هدف شما از شستشوی نما با مواد نانو این است که نمای ساختمان شما برای مدت زمان بیشتری پاکیزه بماند و با خاصیت خود تمیز شوندگی ای که این مواد به سطح میدهند حتی در هزینه ی نماشویی ساختمانتان صرفه جویی نمایید .

سه نوع ماده ی نانو برای مصارف مختلف بر سطح نمای ساختمان استفاده می شود:

🔻نانو ذرات آبگریز
🔻نانو ذرات آب دوست
🔻نانو ذرات آّب بند
🔻قاعدتاً برای شستشوی نما با مواد نانو از مواد آب گریز استفاده می شود .

✳️خواص این ماده باعث می شود که پس از آنکه سطح آغشته به آب شد، به جای آنکه آب روی سطح باقی بماند، روی آن روان شده و آلودگی ها را پاک کند، به همین دلیل پس از بارش باران مقدار قابل توجهی از آب باران از روی سطح سر خورده و به پایین ساختمان هدایت می شود و در مسیر خود نمای ساختمان را پاکیزه می کند .

مدیریت :سعید امینی نسب

ماشویی , نماشویی با مواد نانو , نماشویی در گیلان , قیمت نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو تضمینی مرادی , شستشوی نمای ساختمان , شستشوی نمای ساختمان تضمینی ,